Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

judiths mama

judiths mama

10-01-2012 om 09:10

12 1/2 jaar getrouwd

Eind dit jaar zijn wij 12 1/2 jaar getrouwd, en ik begin te bedenken wat ik dan zou willen. Een idee was om te gaan bowlen, met hapjes en drankjes. Dat spreekt ons wel aan omdat we dan ook een beetje gezellig bezig zijn met elkaar.
Ik kan verder niet zoveel bedenken waarbij je met een groep bezig bent. (het is eind oktober, en hoewel het dit jaar prachtig weer was, ga ik daar toch maar niet vanuit!)
Het wordt waarschijnlijk een gezelschap met kinderen van 0-15 jaar, een aantal van onze generatie en een paar ouderen.
Hebben jullie nog suggesties voor activiteiten? Ik hoor het graag!

Groet, Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

10-01-2012 om 09:57

Herinnering

Ah, dat was qua huwelijksjubilea ons leukste feestje Centrale thema: ontmoeting.
Tijdstip: middag, uitloop naar begin van de avond.

We hadden een buurthuis(je) afgehuurd. In de zaal voor de volwassenen (koffie, thee, gebak, drankjes, later koud buffet) hingen uitvergrote foto's van vroeger en ik had allerlei decoratiemateriaal gemaakt, passend bij ons gezin. Afgeleid van namen/ hobby's. Oh ja, er werden zelfs stukjes gedaan, waaronder (door vrienden) een fraaie persiflage van ons chaotische gezinsleven.

In de hal stonden levensgrote knikkerborden waarmee iedereen aan de slag ging. Ook een sjoelbak geloof ik.
Daar stond verder een wensenboom waar de gasten een kaartje in hingen.

Een ruimte was de rookruimte (dat was toen nog niet verboden en we hadden zelfs op ouderwetse wijze glazen met sigaretten en sigaren neergezet, een kaartspel en wat bladen.

Een andere ruimte was de kinderruimte. Daar draaide Mr Bean, lagen tekenspullen, en een paar bakken lego. Stond ook een box en er hield een van de tienerfamilieleden toezicht.

Bij de keuken/serveerbalie werden voor de kinderen pannenkoeken en patat gebakken; dat vonden ze lekkerder dan koud buffet.

Heb een heel goede herinnering aan dat feestje. Het was relaxed, gezellig, en alle tijd voor iedereen.

Ilva

Ilva

10-01-2012 om 13:37

High tea

Wij hebben een high tea gedaan. Juist omdat er zoveel kinderen bij waren hebben we het lekker in de middag gedaan. We hadden een prachtige zaal met terras langs het water (terras was afgesloten). Naast het restaurant zat een speeltuin, de iets grotere kinderen konden daar dus lekker spelen. De high tea was heerlijk en het was zo gezellig. Gewoon op een zondagmiddag. Er waren ook speeltjes voor de kinderen, kleurplaten en vanalles. De zaal was ruim zat.

judiths mama

judiths mama

10-01-2012 om 21:51

Leuk, tonny

Leuk idee, om van die grote spellen te huren. Het klinkt ook als een gezellig, ongedwongen feestje!

Saskia

Strandfeestje

Afgelopen zomer hebben we ook ons 12 1/2 jarig huwelijk gevierd. Daarin hebben we alles gepropt wat we op ons eigen huwelijk niet gedaan hebben. Een trouwauto gehuurd (wit cabrio-tje) een bruidstaart laten komen thuis en daar geproost met vrienden en familie.
Toen zijn we met z'n allen naar zee gereden en hebben we daar een hoek van een beachclub afgehuurd en de hele dag lekker gedronken en later ook gegeten. De kinderen speelden in t zand of in de zee. De volwassenen hebben vooral geborreld en om beurten op de kinderen gelet. Het was een hele relaxte sfeer en iedereen wilde het volgend jaar nog een keer doen (op eigen kosten dan...)

Manja

Manja

11-01-2012 om 19:18

Zwembad

Wij hebben in zwembad in de buurt gehuurd. Een wa klein uitgevallen zwembad maar wel met lange glijbaan en alllerlei speelmatten enzo. We waren met 40 man waarvan de helft kinderen onder de 14. Was echt superleuk met opa en vrienden en ooms en tantes zwemmen, Daarna binnenbbq met patatjes in het restaurant wat er bij was, ook prive.
Ik weet niet meer precies wat het kostte om dat zwembad voor 2 uur af te huren, maar ik weet nig wel dat het mij heeeeeeeel erg meeviel en het was echt super leuk. Hetbwas midden in de winter, zodat andere buitendingen wat lastiger waren en we wouden graag iets actiefs wat ook voor de kinderen leuk was.
Het was op zondagavond, het zwembad was dan normaal dicht.

Marjolein

Marjolein

12-01-2012 om 13:24

Uhm,

wij waren het vergeten :0
's Ochtends werd er door mijn moeder opgebeld: "Gefeliciteerd!" "Waarmee?"
We gingen die dag op vakantie, in de vakantie hebben we een etentje gewijd aan deze mijlpaal.
Maar een feestje hebben we niet gedaan. Stom natuurlijk. Wat je vieren kan, moet je vieren, vind ik eigenlijk. En helemaal geinspireerd door jullie leuke berichtjes, ben ik van plan mijn leven te beteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.