Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lietje

Lietje

04-10-2012 om 10:51

5e serie merlin

Voor de 'echte' fans van de serie, zaterdag 6 oktober begint de 5e serie van Merlin, op BBC 1 om 20.45.
Wij gaan er weer voor zitten.

Lietje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hombre

Hombre

04-10-2012 om 14:49

En boardwalk empire, dexter en homeland

Zijn ook allemaal weer net begonnen.
Waar vind ik de tijd?

Tirza G.

Tirza G.

04-10-2012 om 17:01

Dexter?

Waar waar waar???

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

04-10-2012 om 23:20

Maar waar dan?

Dexter wordt in NL uitgezonden door de VPRO, maar ik kan het nergens in de programmering terug vinden. Waar heb je dat zondag dan gezien?

Tirza

Terpi

Terpi

05-10-2012 om 09:30

Tirza

Het is pas net weer begonnen bij het tvkanaal Showtime in Amerika. Ik heb dat niet hier dus ik moet downloaden om het meteen weer te kunnen zien! Afgelopen zondag begonnen... de trailer was weer bloedspannend. De eerste aflevering moet ik nog gaan bekijken

rosa

rosa

05-10-2012 om 09:31

Homeland?

Kan ik ook nog niet vinden - wel een superserie!

margje van dijk

margje van dijk

05-10-2012 om 10:08

Homeland? waar?

Ik zag wel dat Boardwalk Empire weer begint (wanneer was het nou? Zondag of zo?). Serie 2 heeft wel slechtere recensies gekregen dan serie 1, maar ik vond serie 1 toch wel zo leuk dat we wel willen gaan kijken.

En Homeland? Daarvan heb ik ook zo genoten van serie 1. Maar wanneer komt dat dan? Ik moet het niet missen!

Margje

margje van dijk

margje van dijk

05-10-2012 om 10:08

Ps dexter

Is serie 6 toch, met die religieuze moorden? Die heb ik geloof ik al gezien. Of is het die niet?

Margje

Terpi

Terpi

05-10-2012 om 10:40

Margje

Nee, die met de religieuze moorden had weer een mooie cliffhanger En vanaf daar gaan we nu verder! Serie 7 is afgelopen zondag dus begonnen.

margje van dijk

margje van dijk

05-10-2012 om 15:31

Homeland pas volgend jaar

Ik heb even gegoogled: Homeland serie 2 is nu net begonnen in Amerika, maar zal pas begin 2013 op de NL televisie komen.

Dexter heb ik dus helaas gemist. Misschien kan ik hem nog terugkijken? Zal wel niet.

A.s. zondag begint wel Boardwalk Empire serie 2, dus.

Margje

neteret mut

neteret mut

05-10-2012 om 19:00

vermelden dat het bhv downloaden gezien is ( ncis, ncis la, big bang, new tricks, en anderen). Kun je alles op de tijd zien die jou uitkomt, nadeel is dat er dan meestal alleen eng ondertitels bijzitten ( als er al ondertitels bijzitten)

margje van dijk

margje van dijk

05-10-2012 om 20:06

Aaaaah. dexter dus ook niet hier.

Ik had de teller op 0 staan dus ik had niet gezien dat Tirza gisteren ook al zo naarstig op zoek geweest was naar Dexter, en dat Terpi al wist te melden dat het dus op Showtime in Amerika was en niet hier.

Ik heb net de hele TV-gids van de afgelopen dagen zitten uitpluizen, en ik dacht echt dat ik gek werd. Maar er was helemaal geen Dexter 7 op de NL televisie. Net zo min als Homeland. Ah. Gelukkig. Ik heb niets gemist.

Vooralsnog alleen Boardwalk Empire dus. 't Zal mij benieuwen.

Margje

margje van dijk

margje van dijk

05-10-2012 om 22:35

Nou uh, david

Ik ben misschien een van de wat dommere forummers hier, want ik kan geen series downloaden, maar mij heb je toch zeker een uur bezig gehad met de TV-gids uitpluizen om te ontdekken waar ik dat vermaledijde Dexter dan afgelopen zondag had gemist, zie mijn posting van zojuist.

Dus ja, van mij had je best in een bijzinnetje mogen zeggen dat je het in Amerika had gekeken.

Margje

Cersei

Cersei

06-10-2012 om 23:10

Wow, sorry even on topic

Merlin was geweldig (live gekeken, niet gedownload).
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Website met series

hoi,

ik kijk heel veel series via deze website:
www.free-tv-video.me

daar staat de dag na de officiele uitzending [of er gelijk na al] de nieuwe aflevering op. zo kon ik de erste oaar seizoenen Dexter achter elkaar kijken
er staat enorm veel op, ook films!

en je downloadt dan niets, het is streaming. wel even puzzelen soms om de goede te kiezen, maar dan werkt het prima!

rosa

rosa

10-10-2012 om 09:24

Margje

Boardwalk empire zegt mij niets. Is dat de moeite waard?
En kijk jij niet naar Spooks? Op NL 3 en een herhaling van de BBC van een paar jaar geleden, maar ik vind het nog steeds de beste serie ever.

krin

krin

10-10-2012 om 09:31

Boardwalk empire

Is een serie van HBO. http://nl.wikipedia.org/wiki/Boardwalk_Empire
Martin Scorsese is een van de executive directors, en twee van de schrijvers schreven ook mee aan de Sopranos. Steve Buscemi speelt de hoofdrol.
Het speelt in de tijd van de drooglegging, in Atlantic City, een kustplaats annex gokhol. Maffioso, politiek, corruptie, van dat werk.
"De serie is gebaseerd op de roman Boardwalk Empire: The Birth, High Times, and Corruption of Atlantic City van schrijver Nelson Johnson. Het verhaal speelt zich af aan het begin van de 20ste eeuw in Atlantic City. Een stad die als een trekpleister voor toeristen begon, groeit dankzij de drooglegging in geen tijd uit tot de bakermat van corruptie, gokken en prostitutie. Enoch "Nucky" Thompson is één van de vele corrupte, Republikeinse politici die achter de schermen de touwtjes in handen hebben."

appeltaart

appeltaart

10-10-2012 om 13:01

Vraagje

Ik heb bovenstaande website bekeken, je moet je registreren, prima maar je moet ook je creditcard nr en andere gegevens invullen en daar heb ik weinig trek in eerlijk gezegd. Ik snap dat ook niet, het is immers gratis.???

Groet a.

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2012 om 13:04

David

Je schrijft:
Zondag hebben we de eerste aflevering van Dexter gezien en het is supersupersuperspannend. Kijken dus!

Tja. Nou kunnen wij er wellicht van uitgaan dat niemand hier in NL woont, maar het is ook wel heel arrogant om te denken dat wij uit deze posting afleiden dat jij woont in een land waar al een nieuwere serie wordt uitgezonden. Voor dezelfde centen woon je in Australie en ben je net aan serie 4 begonnen en vond je die superspannend. Het kan.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2012 om 13:05

Spooks!

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!! Er zijn weinig series waar ik mijn adem bij inhoudt, maar mijn hemel, wat is dát spannend!!

Tirza

margje van dijk

margje van dijk

10-10-2012 om 14:27

Vertigo / rosa / appeltaart

Vertigo, wat leuk! Ik heb de site eens geprobeerd. Overigens gaf de link die jij gaf mij een foutmelding en heb ik www.free-tv-video-online.me gegoogled (met 'online' er nog tussen dus). Daar kon ik inderdaad online series kijken, heel Dexter staat erop, van het begin t/m de nieuwste episodes.

Vervolgens heb ik geprobeerd of ik dat ook op onze Samsung TV kon krijgen, en ja hoor. Super! Ik zit gewoon series fullscreen op TV te kijken! (Natuurlijk had het ook gekund vanaf m'n laptop en dan met een kabeltje, maar aangezien onze TV zelf ook een internetverbinding heeft kon het ook direct via de TV). Je ziet, ik ben niet veel gewend, maar ik vind het altijd wel heel leuk als iets werkt.

Appeltaart, ik kreeg dat registreerscherm ook, maar als je goed leest staat er alleen of je alsjeblieft WILT registeren, niet dat je het ook moet doen om verder te kunnen. Dus als je zegt 'Herinner me er later aan' of zoiets, dan kun je gewoon verder zonder niks. Dat is mij althans wel gelukt.

En Rosa, ik kijk geen Spooks. Ik zou niet weten wat het was. Wel Boardwalk Empire dus, ik hou erg van de sfeer en het spel van Steve Buschimi en andere acteurs. Maar ik moet nog wel even gegrepen worden door serie 2.

Margje

rosa

rosa

10-10-2012 om 15:27

Tirza en margje

margje, dank voor je opmerking over dat registreerscherm. Ik had me daar ook al door laten weerhouden, maar ik ga het nog een keer proberen.

Tirza: megaspannend he? Actuele onderwerpen en ook het feit dat er hoofdrolspelers dood kunnen gaan - je weet dat het fout af kan lopen, dat maakt het nog spannender. En de nieuwe spelers zijn ook allemaal goed, dat kan anders ook nogal eens een afknapper zijn.

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2012 om 15:29

Spooks

Is een BBC-serie op een publieke zender, weet even zo gauw niet welke, 3 denk ik. Het gaat over MI5, het is een superspannende spionnenserie. Ik kan maar niet begrijpen hoe die Engelsen het voor elkaar krijgen om een serie die zich hoofdzakelijk in kantoren afspeelt met in het zwart geklede spelers die weinig zeggen zó spannend te laten zijn.

Tirza

Hombre

Hombre

14-10-2012 om 22:51

Spooks

Ik heb wel eens een half seizoen gekeken of zo, maar ik vond het vreselijk tegenvallen.

Nee, wat mij betreft doen de Amerikanen het tegenwoordig veel beter dan de BBC, wat series betreft dan. (tegenvoorbeelden toegelaten)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.