Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

18-08-2010 om 18:40

Aaf brandt corstius weer zwanger

Dit moet ik even met jullie delen, lees het net in Viva Mama. Wat leuk!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dirkje

Dirkje

18-08-2010 om 18:59

Euuh

wie is zij en waarom is het zo leuk dat ik dit weet???
Dirkje

Petra Pakje

Petra Pakje

18-08-2010 om 19:28

Oh?

Ik dacht dat ze nog maar net een kindje had gekregen? Of heb je een ouwe Viva gelezen?

Asa Torell

Asa Torell

18-08-2010 om 21:03

Leuk

Ik vind haar ook leuk! Voorzover je zoiets uit iemands schrijfwerk kunt concluderen dan. Voor wat zwanger zijn betreft ben ik vooral geinteresseerd in succesverhalen van 38-plussers, een categorie waartoe een paar vriendinnen met kinderwens, en binnenkort ikzelf, inmiddels behoren, maar Aaf nog lang niet.

Petra Pakje

Petra Pakje

18-08-2010 om 21:05

Even gegoogled

Tja, nieuwsgierig
Ze is in dec. bevallen van een zoontje. En staat het nu alweer in de viva dat ze weer zwanger is? Dat is dan wel heel erg snel, want dat interview is natuurlijk al weken eerder gehouden en ze vertelt het vast niet meteen (bij de vorige op de helft). Dan zou ze bijna meteen weer zwanger geworden zijn. Nouja, het kan!

liora

liora

18-08-2010 om 21:12

Asa

Hoi Asa,

Lees ik nou goed dat je nog een derde wil?

Nieuwsgierige Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

18-08-2010 om 21:39

Haha

Nou, misschien wellicht waarschijnlijk, er wordt over nagedacht, laten we het zo zeggen.

liora

liora

18-08-2010 om 21:44

Gaaf!

Leuk Asa!

liora

liora

18-08-2010 om 21:45

En asa

Hier meteen een succesverhaal van een 38-er die zwanger werd, en ook nog op een niet zo natuurlijke manier!

Asa Torell

Asa Torell

18-08-2010 om 21:59

ik weet het! Grappig, heel toevallig dacht ik er zelfs van de week nog aan.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-08-2010 om 01:45

Leuk voor haar liora

Wie weet zit haar broer zondagavond wel trots te glimmen op tv!
Heb je een reden waarom je haar zo speciaal noemt? Er zijn tenslotte wel meer bn'ers die nu en dan zwanger zijn, dus blijkbaar is dit voor jou bijzonderder

Bastet

Bastet

19-08-2010 om 19:04

Bn'er?

Jeee,een bn'er?Aaf?Ze schrijft aardige stukjes enzo hoor,maar je wordt tegenwoordig wel erg snel bn'er genoemd..)
Bastet

Kaaskopje

Kaaskopje

19-08-2010 om 23:03

Bastet

Ja maar, als ze niet aangemerkt mag worden als bn'er, waardoor nieuwtjes nét even interessanter worden dan van de gemiddelde grijze muis, wat is dán de reden waarom Liora hier melding van doet. Ik ben daar zo nieuwsgierig naar!
Ze is overigens ook regelmatig tafeldame bij DWDD geweest. Daar ken ik haar van.

Aha dank je liora

Want ik las in de nieuwste VTwonen ( waar ze ook een column heeft) dat ze haar huis weer gaat verkopen. Ze had twee makelaarmevrouwen over de vloer. En ik dacht Waaatttt... ze heeft dat huis nog maar net en nu al weer verkopen, toe maar. Maar nu weet ik dat ze dus binnenkort niet meer in dat huisje passen, want de straks oudste baby slaapt nu geloof ik in de bezemkast. Ja ja ik weer helemaal op de hoogte ( en geen Story of Prive in handen gehad!)
En dat gewoon via de VT wonen en OO!

aafje

aafje

22-08-2010 om 15:02

Hardstikke zwanger, zelf gezien

Hm, ben nu wel heel benieuwd hoe ver ze precies is, want ik heb haar eergisteren op De Parade in Amsterdam live gezien en ze is Heel Erg Zwanger. Niet een klein 4 maandenbuikje of zo, meer al stevig op weg naar het einde.... Dus ga maar vast breien lieve fans, nummer 2 komt er snel aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.