Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Egel

Egel

28-03-2013 om 22:34

Aan vic

Bericht aan Vic. Mijn telefoon is in de wc gevallen. Nu ligt hij te drogen in de rijst en hoop ik er het beste van. Ik denk dat ik zo'n 2 weken laat drogen.
Vandaar dat ik maar niet reageer....
Groetjes, B....Egel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

29-03-2013 om 09:40

Hoi egel

Jammer zeg, je stond net voor Hopelijk krijg je je telefoon nog weer aan de praat, en kunnen we binnenkort weer verder.
Groetjes!

tonny

tonny

29-03-2013 om 10:02

Houd moed

in onze familie is zo'n wc-duiker na een week in de rijst herleefd en hij zorgt nu al twee maanden voor veel spelplezier.

Egel

Egel

29-03-2013 om 12:07

Bedankt

Bedankt jullie. Ja jammer hè. En ik hoop heel erg dat het helpt met die rijst.

Maaike

Maaike

29-03-2013 om 14:38

Intrigerend...

... er zijn dus echt mensen die hun telefoon meenemen naar de WC.

Om Wordfeud te doen denk ik?

Ik hoop dat je telefoon het overleeft!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-03-2013 om 18:20

Ja!

Naar aanleiding van de Vodafone(?) reclame, waarin de telefoon in de wc viel de opmerking van mijn man dat dat nog best veel voorkomt, zo'n telefoon in de wc.

Gezien mijn eigen gebruik kon ik me daar niet echt heel veel bij voorstellen. Maar het gebeurd dus blijkbaar echt wel?

Egel

Egel

29-03-2013 om 19:11

Maaike/ginny

Ja Ginny en Maaike, meestal doe ik dan niets met die telefoon maar zit'ie in mijn broekzak. Of soms in mijn hand (bijv onderweg als ik naar beneden ben ga ik nog even via de wc, telefoon leg ik dan ergens neer).
Dit keer was ik heel moe en duf, we gingen slapen. Ik nam iPhone mee naar boven want de wekker zit er ook op (sleep cycle). Dom genoeg had ik het in mijn achterzak gedaan en bij optrekken broek viel het eruit. Arg! Ik voelde me heus heel dom.

Maaike

Maaike

29-03-2013 om 22:20

Bedankt voor de toelichting!

Hier kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.
Jammer!
Zoals gezegd: ik hoop dat hij het weer gaat doen.

Wilma

Wilma

29-03-2013 om 22:23

Lol

Zijn er ook mensen die hun telefoon NIET meenemen naar de wc?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-03-2013 om 23:06

Beken!

Zelden en hij zit ook echt nooit in mijn achterzak...

Niet dat ik helemaal foonloos ben. Hij ligt nu voor me op tafel in z'n hoesje, maar heel vaak ook vlak voor me of naast me op z'n hoesje. Ik ben meer het type van in de tas of in de jaszak of voor mijn neus.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-03-2013 om 23:22

Meer niet dan wel

Het kómt voor dat ik mijn telefoon meeneem naar de wc op het werk. Als ik geen zak heb om hem in te doen, leg ik hem op de rand waar ook de wc rollen liggen. Tamelijk veilig. Ik zou de telefoon nooit in mijn achterzak stoppen.

tonny

tonny

30-03-2013 om 09:42

Smartphone

ik vermoed dat smartphones vaker op onbedoelde plaatsen komen dan ouderwetse waar je niet veel meer mee kunt dan bellen en sms-sen. Touchscreen telefoons zijn ook gladder, vallen makkelijker uit je broekzak.
In mijn familiekring weet ik minstens drie verliesgevallen waarvan twee in de wc (en allebei weer hersteld).

Zelf heb ik een simpele telefoon die meestal in het zijvakje van mijn tas zit. Thuis ook.

Hier ook!

iPhone in de wc. Twee nachten in de rijst en voilà!

Mover

Mover

30-03-2013 om 19:33

@maaike

Anderen nemen de krant mee naar het toilet... Telefoon is toch niet zo gek, als je het zo bekijkt?

Egel

Egel

30-03-2013 om 21:45

Yes!

Yes!! Tot nu toe lijkt alles weer te werken. Even de rijstkorrels eruit geblazen. Gauw weer verder met Wordfeud met Vic. Ik had het net weer opgepakt na een wekenlange pauze met iedereen.
Ik vrees nog wel wat voor corrosie, meen wat te zien bij de plaats van opladen. Maar voorlopig...heb ik mijn les geleerd.
Fijne dagen iedereen!!
Groeten, Egel

Maaike

Maaike

31-03-2013 om 00:04

@mover

Zo had ik het nog niet bekeken, je hebt helemaal gelijk.
Nu jij dat zegt, bedenk ik me (en omdat jullie mij toch niet kennen, kan ik hierbij bekennen) dat ik zelf tijdens de lange zit op de wc een sudoku boekje mee neem.

Oh, wat errug!

Opleving

Oudste had tel. in plas water buiten op straat laten vallen. Ook in rijst. Maar het was maar even....daarna corrosie in tel. Na een paar weken gaf ie de geest.
En helaas pindakaas valt niet onder de garantie. Kijk mevrouw (wijzen aan).
Voor toiletbezoek hebben wij een kastje in de gang waar we de telefoon opleggen (1 meter vanaf ingang toilet). Werkt naar behoren. Iedereen legt de telefoon erop. Wordt ook gebruikt bij jasophangen Erna weer pakken en huiskamer in....
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.