Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

bee

bee

08-09-2012 om 16:59

Aangifte?

Mijn vader is al twee maal in twee maanden tijd verbaal bedreigd. Mijn moeder overweegt om bij de derde keer aangifte te doen bij de politie. Heeft zo'n aangifte zin? Wat gebeurt er in zo'n geval? Staat het dan alleen geregistreerd voor het geval er daadwerkelijk iets gebeurt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

08-09-2012 om 21:49

Zin

Ik denk dat het inderdaad vooral zin heeft als begin van een dossier. Vrienden van ons hebben laatst iets dergelijks aan de hand gehad (dreigbrieven maar ook verf op het huis) en die zijn naar de politie gestapt, die nu ook wat vaker hun straat doorrijd.
Ik zou wel naar de politie gaan, al is het maar voor het gevoel dat je iets doet. Zeker als je reden hebt om aan te nemen dat het misschien niet bij schelden en dreigen blijft.

Aangifte door

..je moeder zullen ze misschien niet accepteren; als je vader bedreigd wordt, zal vermoedelijk hij de aangifte moeten doen

koentje

koentje

09-09-2012 om 13:59

Je kunt

bij de politie ook melding maken van die situatie. Mocht er dan later echt iets gebeuren dan kan het gebeuerde meegenomen worden.

bee

bee

10-09-2012 om 07:17

Krin

Ja het zijn turken en Nederlandse vrienden van die turken….die zogezegd nogal asociaal zijn..Dat moge duidelijk zijn in wat mijn vader allemaal naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Het gebeuren is van ruim anderhalf jaar geleden met een turks vrouwtje, maar mevrouw wil kennelijk wraak en loopt alles en iedereen op te hitsen. Mijn vader heeft haar daarop aangesproken….Ja, en dat had hij maar beter niet kunnen doen…..
Bah, nare situatie.
Mijn moeder is inderdaad bang dat het niet bij schelden en dreigen blijft als ze weten waar ze wonen. Ze is gewoon erg bang nu. Ik zal het tegen ze zeggen. Bedankt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.