Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sophie

Sophie

03-10-2008 om 10:55

Ach, zooo zielig, onze kat is in de sloot gevallen!

Komt 'ie net binnenrennen, door het kattenluikje, een spoor van modder achter zich latend...

Ik zag hem eerst niet eens, ik was even bezig. Zie ik opeens die modder overal, maak me gelijk zorgen, loop naar zolder...zit daar een heeeeeeeeeeeel zielig hoopje kat, helemaal vies te wezen!!! Zwaar onder de indruk van hetgeen hem net is overkomen.

Ik heb geprobeerd om hem schoon te vegen met een natte, warme spons, maar dat was onbegonnen werk! Daarna nog met een handdoek, ook kansloos, zooo vies! Toen nog in de gootsteen gezet, half onder de lauwe kraan...vergeet het maar: grommend en spartelend probeerde hij weg te komen... Daarna heeft hij zich eens echt uitgeschud en nu zit ik en de hele keuken er dus ook onder, hahaha!

Heb ik hem daarna lekker blikvoer, opgewarmd natuurlijk ;- ) gegeven, nou dat wilde hij wel, dus ik tijdens het smikkelen (door de kat dan he ;- ) zo veel mogelijk met een tweede handdoek schoongeveegd en geveegd en geveegd en geveegd.

Toen sprong hij ook nog op de vensterbank, zich tussen de netgewassen, bijna witte gordijnen door duwend die nog dicht waren.....MOOI! Kan ik die gelukkig ook weer wassen!!! Zo blijf je natuurlijk wel bezig he! Fijn!

Nu zit het zielige hoopje op een zitzak voor de verwarming zich moedeloos 'schoon' te likken, nadat hij eerst een geschikt plekje heeft gezocht zoekend van de eettafel, via de andere vensterbank met nog dichte witte rolgordijnen naar de zitzak dus...

Ach, ik heb met hem te doen ;- )
Ik zal mezelf ook maar eens verkleden, mijn kleren kunnen ook de was in ;- )

Nou ja, is tenminste weer alles schoon straks, hahaha!
Fijn weekend allemaal!

groetjes, Sophie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach

het arme beest, ik heb met hem te doen.
En jullie beiden een "super schoon" fijn weekend gewenst.

*Sophie*

*Sophie*

03-10-2008 om 12:35

Maggitel ;- )

dank je, dank je, dat zal nu vast wel lukken. ;- )

Na een stevige likbeurt (huh?) ligt katlief nu heerlijk schoon te slapen terwijl het zand zijn maagje schuurt...

Guinevere

Guinevere

03-10-2008 om 13:33

Let op

Let je een beetje op dat ie geen water in zijn longen heeft gekregen? Straks krijgt deze (bijna) verzopen kat nog een longontsteking....

Hm..

Poeh, ik word er jaloers van!
Als ik in een sloot val gaat iedereen me uit staan lachen
Ach, ik zou zelf ook zo reageren hoor. Hier is poes ook "oververwend"!

Sterkte met het schoonmaken!

Gr. Poezie.

-Wendy-

-Wendy-

03-10-2008 om 22:02

Nou

Ik zou de kat ook uitlachten, hoor! Om hem daarna alsnog te vertroetelen. Hoewel, blikvoer opwarmen......

*Sophie*

*Sophie*

03-10-2008 om 22:28

Even een reactie

Guinevere: " Let je een beetje op dat ie geen water in zijn longen heeft gekregen? Straks krijgt deze (bijna) verzopen kat nog een longontsteking.... "

-Da's idd een slimme opmerking! Daar was ik nog niet opgekomen. Ik zal (nog) een extra oogje in het zeil houden, dank je wel.
---------------------
Poezie: "Poeh, ik word er jaloers van!"

-Ach Poezie, je mag hier ook wel even in de gootsteen komen staan hoor, dan wil ik je wel even met lauw water afspoelen... ;- ) Maar daarna dan wel blikvoer he!?
--------------------
Wendy: "Ik zou de kat ook uitlachten, hoor! Om hem daarna alsnog te vertroetelen. Hoewel, blikvoer opwarmen......"

-Ik moest ook wel een beetje lachen hoor, vooral om die knoeperts van angstige ogen van hem, het was zooo aandoenlijk! En hij zag er niet uit natuurlijk!

En ja, opgewarmd blikvoer ;- ) Een net gevangen prooi in de natuur is toch ook niet koelkastkoud? 10 sec. in de magnetron en het is gepiept hoor, geen moeite.

Maar ik roer er dan wel weer vaak een klein scheutje thee door, vindt meneer heel lekker, hahaha! Hoe ik dat weet? Toen de magnetron eens bezet was en ik zijn hap niet kon opwarmen had ik wel net thee gezet. Dus deed ik een klein scheutje warme thee door zijn eten, hahaha! Nou, je moest hem eens horen smullen joh! Echt niet normaal meer! Vreemd he, want ik heb nou nog nooit versgezette, warme thee in de natuur gezien, zeker niet geprakt met netgevangen prooi ;- )

Het gaat inmiddels wel weer prima met hem, al wilde hij voor de zekerheid wel graag samen naar buiten, hahaha!

Ik ben graag zijn slaafje. Vind ik heerlijk om te doen ;- )

groetjes, Sophie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.