Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Stenna

Stenna

14-04-2010 om 13:39

Ahum, de bikinilijn enz.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

18-04-2010 om 01:56

Veet

Ik heb tegenwoordig deze:
http://www.veet.nl/veet-producten/cremes/veet-in-shower-300ml.html
Ik heb de roze variant. Bevalt uitstekend.
Ik doe het overigens als het mij uitkomt dus niet meteen zodra ik weer stoppels voel opkomen. Bij hele korte haartjes werkt het wat minder goed is mijn ervaring.

Bastet

Bastet

18-04-2010 om 09:06

Potplant

Na het scheren smeer ik het in met een olie van Yves Rocher,speciaal voor na ontharen.Geen centje last!
En je huid moet er ook aan wennen,is mijn ervaring.
Groetjes,bastet

Stenna

Stenna

18-04-2010 om 12:35

Met mijn archiefspeurwerk kwam ik inderdaad wel wat lolligheid tegen over glitter en kleuterdozen etc., maar geen serieuzer vraag/antwoord.

Mijn conclusie nu: er zijn dus enkelen die het kaal houden, enkelen die er helemaal niks aan doen, maar het merendeel doet dus toch ongeveer etzelfde als ik: niet alles/veel, maar pietsje bijhouden hier en daar. Gelukkig. Ik hoef dus niet bang te zijn in sauna, sportschool (als ik daar ooit zou komen of spreekkamer de indruk van een gedateerde 40+ holbewoner te maken. Dat wou ik maar even weten.

Net trouwens vanwege mooie weer de oksels en benen (bikinilijn nog niet, eerst gevoeligheid testen op benen) eens met veet gedaan, een nieuwe versie voor onder de douche die maar paar minuten hoeft. Werkt totaal niet! Alles zat er nog. Wel makkelijker scheren naderhand want de haartjes zijn heel zacht geworden. Maar alsnog scheren naderhand lijkt me toch niet helemaal de bedoeling?!

Vic

Vic

18-04-2010 om 16:23

Veet

Veet werkt bij mij ook helemaal niet. Die wasstrips van Veet heb ik ook in de kast liggen. Resultaat daarvan zijn plakkerige harige benen, dus niet voor herhaling vatbaar. Gelukkig is het allemaal niet zoveel werk om af en toe een scheermesje erover te halen. Een keer per week oksels en benen, bikinilijn elke dag.

Sarcas

Sarcas

18-04-2010 om 20:00

Wel veet?

“Wat vinden jullie mannen?”

Tja, persoonlijk houd ik niet van veel schaamhaar. Of het nu waar is of niet, het voelt veel cleaner. Letterlijk en figuurlijk En ik vind het uitzicht aantrekkelijker. Dit gezegd hebbende moet mij toch iets van het hart…

‘kleuterdoos’
‘je bent toch geen kind’
enzovoorts

Misschien wat overdreven, maar ik zou bijna denken dat sommige vrouwen mannen die van geschoren houden vreemde neigingen toedichten. Maar: kaal; leuk, kleuterdoos; nee dank u.

Iets heel anders, bij de bijsluiters van die ontharingscreme’s (ook de gebruiksaanwijzingen op internet) staat NIET voor de genitale zone. Blijkbaar wordt het wel zo gebruikt…? Ik had dochterlief aangeraden te scheren in plaats van de crèmes namelijk.

S.

PS:

Voor de echt geïnteresseerden:

http://www.wnn.nu/NL/NSC/Smoothy_Club.html
De Nederlandse Smoothy Club
Geen paniek, ziet er als een keurige site uit.
En er zijn wel vreemdere clubs. Denk ik.

dan maar even een andere nick

dan maar even een andere nick

18-04-2010 om 21:55

Die douchevariant van veet

moet je wel even laten intrekken, niet meteen onder de douche gaan, ook al staat er dat het wel kan

Tja fladder

wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Ach die eerste ruk zal wel pijnlijk zijn, ik kan het mij niet meer zo goed herinneren, maar weet je het went

mirreke

mirreke

19-04-2010 om 10:35

En mannen dan (sarcas)?

Is een kale man dan ook aantrekkelijker of schoner of minder stinkend (ik zeg maar wat hoor), of zou hij alleen een streep moeten, of langs de bikinilijn gestript?
En je hoort ook steeds vaker dat mannen hun bovenlijf scheren, of de schouders als ze daar behaard zijn.
Mijn man is precies goed behaard, vind ik zelf, daar hoeft niets af.
Maar sarcas bijvoorbeeld, jij vindt een kale aanblik leuker/lekkerder dan een volle bos. Doe jij zelf dan ook wat?

3-minuten van veet

Nou ben ik zelf van het scheermes en dan niet helemaal kaal, maar uit nieuwsgierigheid heb ik de link van fladder over de 3-minuten-Veet-variant even bekeken. Dit staat in de gebruiksaanwijzing:
1. Lees voor gebruik eerst de voorzorgsmaatregelen. Gebruik de spatel om de crème direct en gelijkmatig aan te brengen op de huid, zodat alle haartjes bedekt zijn.
2. Laat de crème 5 minuten inwerken - hou de tijd nauwkeurig bij. Test daarna voorzichtig met de punt van de spatel op een klein stukje van de huid of de haartjes gemakkelijk loskomen. Wanneer de haartjes gemakkelijk loslaten, kun je de rest van de crème met de spatel verwijderen. Indien nodig, kun je de crème nog iets langer op de huid laten, MAAR NOOIT LANGER DAN in totaal 6 MINUTEN.
3. SPOEL JE HUID grondig af met water en droog de huid af.

HAHA! eerst zorgvuldig insmeren en dan 5 (ja, VIJF) minuten in laten trekken en dan afschrapen en grondig afspoelen - hoe ze dat toch in 3 minuten willen proppen?

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

19-04-2010 om 13:25

Tja, dat is marketing

Hier een volle bos, af en toe wat getrimd, en 's zomers de bikinilijn eraf. Maar dat zorgt voor een hoop irritatie: pukkeltjes etc, ondanks de sterilonzalf die ik erop smeer.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-04-2010 om 14:10

Sarcas

Ze moet wel met beleid insmeren. Het is de bedoeling dat ze de crème alleen op huid met haartjes smeert en niet lekker eromheen kloddert anders kan ze irritatie krijgen.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-04-2010 om 14:23

Mannen

Meestal is schaamhaar krullend of met een flinke slag erin, maar ik heb ooit een scharreltje gehad waarbij het sluik was. Ik weet nog dat ik dacht 'doe daar wat aan!'. Voor die paar keer dat wij 'scharrelden' heb ik het maar voor lief genomen
Een man hoeft voor mij niet kaal te zijn, maar mannen met zwaarbehaarde rug, buik e.d. vind ik echt niet aantrekkelijk. Een lekker bos krullen op de borst vind ik ook niet fraai. Bescheiden beharing dus, dat kan ermee door en op kaal heb ik ook niets tegen.

Fladder, dankjewel..

Ik heb hier weer eens hardop om jouw bijdrage zitten lachen....

amk

amk

19-04-2010 om 19:49

En ik

ben blij dat ik niet zo heel erg een beelddenker ben.
En dat ik al gegeten heb en niet met een kop thee achter de klapjap zit.
Haha Fladder wat een beschrijving.

Nasha 1st

Nasha 1st

19-04-2010 om 20:29

Fladder....

en bedankt....ik kon nog net een lachbui binnen houden....op mijn werk dus....

Puck

Puck

20-04-2010 om 08:50

Fladder, alsjeblieft

Jouw postings zijn helemaal niet goed voor mijn buikspieren. Geweldig! En ik ben dus wel een echte beelddenker en heb nu spijt dat ik op mijn werk even snel je laatste posting aan Pilsje lees. Hoe leg ik dit uit aan mijn mannelijke kamergenoot....

Klaartje

Klaartje

20-04-2010 om 10:51

Wat ik zo knap vind

Dat er over een bepaald onderwerp wel 10 keer een draadje geopend kan worden, en er steeds weer nieuwe verhalen komen
Wat betreft de pukkeltjes na het scheren van de bikinilijn, ik heb op de huishoudbeurs zo,n klein scheerapparaat gekocht. Voor diegenen die geweest zijn, het werd gedemonstreerd voor de wenkbrauwen. (bikinilijn ging iets te ver denk ik ) Volgens demonstratrice kwamen de pukkeltjes omdat een gewoon scheerapparaat de haartjes iets optilt en daardoor irriteert het. Dit dingetje scheert alleen maar kort. In ieder geval, het werkt wel.
Ik knip trouwens alles geregeld een beetje bij, en de bikinilijn doe ik met dat scheergevalletje.
Klaartje

Sarcas

Sarcas

20-04-2010 om 13:45

Kaal of kammen

mirreke schreef:
“Is een kale man dan ook aantrekkelijker of schoner of minder stinkend (ik zeg maar wat hoor), of zou hij alleen een streep moeten, of langs de bikinilijn gestript?”

Ik moet zeggen dat het al weer een tijdje geleden is dat ik in bikini liep

“Maar sarcas bijvoorbeeld, jij vindt een kale aanblik leuker/lekkerder dan een volle bos.”

Het hoeft niet helemaal kaal hoor. Een toefje of een streepje staat ook heel feestelijk. Buiten dat heeft het ook andere voordelen. Ik heb bijvoorbeeld een enorme hekel aan haren in mijn mond.

“Doe jij zelf dan ook wat?”

Ooit voor de ‘kink’ eens geschoren, zo’n 15 jaar geleden. En dat beviel eigenlijk wel. Dus al jaren glad. Eigenlijk zou ik alle haartjes willen doen, behalve op hoofd en gezicht dan, dat heb ik wel eens gedaan, maar dat is zo’n gedoe, daar ben ik te lui voor En het behaagt mevrouw Sarcas om door mijn borsthaar te kroelen.

Ik zag overigens in de Makro een promo-video van een onthaar-apparaat met lichtflitsjes. Oh wacht, ze hebben er een hele site van gemaakt: http://www.silkn-makro.nl/ en de video staat er ook op. Lijkt me ideaal. Jammer dat-ie zo duur is (bijna €300 inclusief btw).

Kaaskopje schreef:
“Ze moet wel met beleid insmeren.”

Met beleid? ’t Is een puber hoor!

@fladderbeestje

Geweldig! Een rapper en een videoclip erbij en het wordt dé youtube hit van 2010!

Sarcas

mirreke

mirreke

20-04-2010 om 15:23

Lekker, sarcas

Sarcas schreef: "Ik heb bijvoorbeeld een enorme hekel aan haren in mijn mond.
Ik schreef toch al, lekkerder...
Ik hou weer niet van al die stoppels...

mirreke

mirreke

20-04-2010 om 15:24

Ehm,

denk er wel een aantal smileys bij, lezers, die was ik even vergeten.

Puck

Puck

20-04-2010 om 22:00

Sini

Denk ik toch even een stoere kerel met mooi borsthaar op dat schilderij aan te treffen.....

Oh puck

Je hebt me bijna laten stikken van het lachen (ik kreeg het werkelijk benauwd..).

Eerst viel het kwartje niet helemaal, toen begon het te dagen; bikinilijn, haren , nieuw tehuis voor cavia's....Daar kun je van álles bij bedenken. Meid, wil je voortaan oppassen met wat je typt. En bedankt maar weer....)))

Fladder (héél erg ot)

Dit gaat dus echt over echte cavia's dames (en heren). Dus beelddenkers en andersdenkenden, jammer maar dit gaat níet over de bikinilijn!

Fladder ik heb ze nog steeds hoor! Maar ik zal een update geven in jouw draadje als ik dat zo kan vinden, er valt wel weer e.e.a. te vertellen...

Stenna

Stenna

20-04-2010 om 22:25

Gezichtje?

En wie scheert er een gezichtje in of zoiets? Was namelijk vandaag bij de gynacoloog, die zei dat hij zich mij nog herinnerde, terwijl het ruim twee jaar geleden was. Toen ik dat opmerkte zei hij: "Ik ben goed in gezichten". Proest. Ik moest er de hele tijd aan denken tijdens het onderzoek: zou hij er nu een gezichtje inzien ofzo?

Trouwens, Klaartje: zo'n wenkbrauw ding heb ik ook nog liggen, nooit aan gedacht dat eens in te zetten voor de bikinilijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-04-2010 om 00:32

Ja sarcas met beleid

"Met beleid? ’t Is een puber hoor!"
Zelfs die kunnen als ze willen iets met beleid doen. Ik heb een akelig gestructureerd kind waar het lichamelijke verzorging en het op orde houden van haar kamer betreft
"Ik heb bijvoorbeeld een enorme hekel aan haren in mijn mond. "
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Bedankt overigens voor het beeld wat dit bij mij oproept!
Met toefjes of streepjes heb ik dan weer helemaal niets.

ishtar

ishtar

21-04-2010 om 10:18

Emma b

"Bovendien ruiken mensen met haar ook altijd naar wiet of shag als ze gaan zweten (sorry)."

en mensen zonder haar ruiken naar roosjes?

"Bovendien ruiken mensen met haar ook altijd naar wiet of shag als ze gaan zweten (sorry)."

Emma, verkeer jij dan alleen maar onder mensen die roken?

Chris

'een toefje'

'een toefje staat ook heel feestelijk'

Hmm. Bij 'feestelijke toefjes' denk ik eerlijk gezegd eerder aan slagroom dan aan schaamhaar....

Ingrid

Puck

Puck

21-04-2010 om 22:05

Sini

Ik was niet zozeer teleurgesteld hoor, maar ik had me iets anders voorgesteld. Beetje het effect van denken dat je een beker melk gaat drinken en dan ineens een slok karnemelk drinkt. Gewoon ff wennen en je focus verplaatsen.

dan maar even een andere nick

dan maar even een andere nick

21-04-2010 om 23:09

Mijn exemplaar

heeft wat haar op de buik en inderdaad, meestal een pluisje in zijn navel 's avonds!!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.