Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Faith

Faith

24-08-2010 om 14:52

Aj laatste afl private practice gemist..

Hoe kom ik nou aan deze aflevering? ik kan hem op het net niet vinden, misschien in het engels maar ook dat is me niet gelukt. Iemand in de buurt van Emmen die hem toevallig heeft opgenomen, of iemand die me kort kan vertellen hoe het is afgelopen met de baby van de dochter van Naomi?? En wie is er dood gegaan?? dank je! Faith

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

24-08-2010 om 15:25

Geen private practice

Vorige week was de laatste aflevering,nu werd de laatste aflevering van Greys Anatomy van vorig seizoen uitgezonden.Dus we zullen moeten wachten tot het nieuwe seizoen!
Bastet

Ik mis em ook

ik zei nog tegen manlief, maandag avond..o, dan komt private practice..helaas (daarna kijk ik altijd naar Lauch my line...(zoiets als project catwalk, maar dan net ff anders)

Faith

Faith

24-08-2010 om 16:27

Neeeeehee

Ik heb Greys anatomy lekker gekeken gisteren, maar de aflevering van PR PR van vorige week heb ik gemist, vandaar.

Ehm even denken

De baby van Naomi's dochter heeft het gehaald, Naomi's dochter ook. Helaas is de verloskundige overleden (degene die Maya een lift gaf, kan even niet op zijn naam komen).
En de buurvrouw van Sam (de gyneacoloog (waarom ben ik toch zo slecht in namen?)) heeft hem verleid. Cooper heeft zijn blonde ex-vriendin ten huwelijk gevraagd (ze zei JA). En de papa en mama van Lucas zijn ook weer een stel.

Ik geloof dat dat het wel was .

Bastet

Bastet

24-08-2010 om 18:52

Oooooooooh

Oh,dat was Dell,die overleden is,de mannelijke verloskundige.En Alison heeft Sam verleid.
Bastet

Kaaskopje

Kaaskopje

25-08-2010 om 00:51

Heftig allemaal

Kijk, dat is nou zo'n serie waar ik wel eens een traan bij laat

Ik ook hoor kaaskopje

De tranen rolden over mijn wangen vorige week .

Misschien nog te zien

http://abc.go.com/shows/private-practice/episode-guide

(dan wel in het engels)

toja

toja

25-08-2010 om 10:08

Balen

ik zat ook te balen maandag. Ik dacht dat er nog een aflevering zou zijn van private practice en toen was er greys. Hij was ook wel heftig die aflevering van vorige week. Dat met Dell had ik nou echt niet verwacht.
Nou ja; dat vind ik ook wel leuk.
En daarna kijk ik net als mien naar launch my line.

May

May

26-08-2010 om 21:53

Geen nood: lekker online kijken

http://www.free-tv-video-online.info/

Even zoeken onder TV-shows en je kunt de aflevering bekijken, wel zonder ondertitels!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.