Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

30-05-2011 om 14:52

Al een gratis kaart verstuurd?

Hebben jullie al een gratis kaart verstuurd via postnl.nl/kaart met als actiecode PostNL?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oh leuk

ga ik meteen doen!

m ik

m ik

30-05-2011 om 19:22

Waar invullen dan?

Ik dacht ook "goed idee voor ons buurmeisje wat in het ziekenhuis ligt na een aanrijding", maar ben nu bij orderoverzicht en moet kiezen welke betaalmethode. Tot nu toe dus niets waar ik de kortingscode kan invullen. Waar moet ik dat doen??

m ik

m ik

30-05-2011 om 19:25

Oepsss

Ik heb niet goed gekeken. Zie nu waar ik het kan invullen !

Puck

Puck

31-05-2011 om 08:48

Ha ha pelle

... zit je om werk verlegen? LOL

Fiorucci

Fiorucci

31-05-2011 om 10:18

Pelle

Dat zou ik niet te hard beweren. Veel bedrijven verkopen rustig hun bestanden.

Fiorucci

Fiorucci

31-05-2011 om 15:50

Pelle

"MIJN baas heeft echt een gratis kadootje weg te geven zonder dat er een CC aan de telefoon hangt"
Dat is dus maar hoe je het bekijkt.

Fiorucci

Fiorucci

31-05-2011 om 18:20

Ja duuh

Wie weet.Ik kijk nergens meer van op.

Fiorucci

Fiorucci

31-05-2011 om 21:58

Zoals de waard is?

Nou nou gaat ie lekker meid? Vindt je dat normaal om tegen iemand te zeggen? Wedden dat er mazen in de wet zijn?http://www.tntpost.nl/zakelijk/partijenpost/adressenservice/
En een voorbeeld uit het forum van Kassa:
"Ik heb de Sponsor Bingo Loterij een mail gestuurd met de vraag hoe zij aan mijn adres kwamen. Dit is hun andwoord:
Hartelijk dank voor uw bericht. De Sponsor Bingo Loterij maakt gebruik van twee adressenbestanden. Ten eerste de adresgegevens van deelnemers en oud-deelnemers, ten tweede adressen die staan vermeld in het TNT Post-bestand en in een bestand van KPN van vaste telefonie-abonnementhouders (dit is niet het bestand van detelefoongids; ook abonnementhouders met een 'geheim telefoonnummer' worden er namelijk in vermeld).
Eigenlijk schandalig dus van TNT-post en KPN. Het toeval in dit geval is dat al dez instellingen waarvan ik ongewenste post krijg loterijen zijn en hun post via sandd versturen."
En ben ik dan gek als ik nergens meer van opkijk?

Even o.t. voor pelle

Pelle wij hebben een week of wat terug een zéér raadselachtige brief gekregen en misschien wil jij je licht er eens op laten schijnen?
Het gaat om een brief zonder naam, wel adres (het onze dus) en een verkeerde postcode (niet behorend bij adres)+onze woonplaats. In een nogal 'kinderlijk' handschrift. Mét 2 postzegels erop van 1 euro per stuk.
Met een soort driehoekige scheur/knip erin en verder zat er niks (dus écht niemendal) in. Mét een briefje erbij van tnt dat dit poststuk w.s. bij hun beschadigd is, waarvoor hun excuses.
Maar wát zou er nu ingezeten hebben???
Het lijkt of de brief met opzet is beschadigd....erin geknipt ofzo....dus zat er iets van waarde in? Misschien? En van wie??? Een kind lijkt het wel....maar heeft een kind 2 postzegels van 1 euro per stuk? Zat er soms een sleutel ofzo in???? En is die eruit gescheurd door de scherpe rand van de sleutel?
Ook herkent of kent niemand hier in huis het handschrift. Niemand heeft enig idee...We hebben wel een heel weekend zitten bomen over de raadselachtige brief en zitten verzinnen, maar hebben geen idee!
Vind jij het niet net zo raadselachtig? Gebeuren zulke dingen vaker? Ooit gehoord zoiets?
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

01-06-2011 om 08:55

Albana

Verwachtte je misschien iets van MP of iemand van OO? Ik heb ook weleens een envelop gekregen wat niet meer intact was en dan krijg je inderdaad zo'n briefje van TNT erbij, dus dat klopt dan wel. Dus raadselachtig of vreemd is dat deel van je verhaal zeker niet. Ik zou eens iets toegestuurd krijgen van een kennis, dat waren geloof ik voetbalplaatjes, en dat kwam ook redelijk kapot aan. En deels leeggehaald.

Nee geen verwachtingen

Ik laat nooit wat opsturen, voor zover ik weet mijn kinderen of man ook niet.......Dus we verwachten niets (koop nooit van marktplaats).
Nee ik ben er niet mee naar bruna of postgedoe geweest. Het zat in een plastic hoesje dat heb je goed.
Dat stukje dat eruit gescheurd is (driehoekig), was wel zo (in een punt, scherpe punt best wel) dat het me onmogelijk lijkt dat dat met de hand is gedaan. Of het is ergens langs gescheurd (b.v. scherp iets, vandaar dat we aan een sleutel denken) of het is mét iets gedaan (schaar, mesje of wat dan ook).
Je hebt gelijk w.b.d. postzegels.
Wij krijgen buiten de gebruikelijke rekeningen en kerstkaarten enzo eigenlijk nóoit 'post'. Hoogstens kaarten van vakantie of als er iemand jarig is...(afwezige familie stuurt kaart, of iemand die niet kan). Of we moeten een bruiloft/begravenis ofzo hebben. Wij zijn nogal van de mail en de telefoon.
Als er al een 'gewone brief' is dan is iedereen zo enthousaist dat we ruzie maken wie 'm mag open maken. Juist daarom is het zo raar......misschien. Juist als je weinig 'post' krijgt mis je een brief of kaart ook eerder (denk ik). Laatst had mijn collega iets naar mij opgestuurd omdat ik een paar dagen vrij had en iets had laten liggen. Zij dacht dat ik het echt 'nodig'had, stuurt het op de post en toen ik alweer begonnen was met werken vroeg ze me of ik het ontvangen had? (nee dus) Het kwam pas nog weer 1 dag later.....Had er 5 dagen over gedaan. Daarom juist, ik kan me bijna niet voorstellen dat het voor ons écht bestemd was geweest, dan had ik ondertussen allang gehoord of geweten dat er iets 'mistte' zeg maar.
Ach het is ook geen probleem hoor........Het is vooral nieuwschierigheid. Zoiets....Hij ligt hier nog en iedere keer als mijn blik erop valt gaan mijn gedachten naar wát zou het kúnnen zijn......
Nou ja, raadselachtig is het wel.
groeten albana

O en de postcode

Bestaat wel en ook hier ter plaatse, maar die straat 'lijkt'qua naam in de verste verte nog niet op de onze. Ook is het aan de andere kant van het dorp. Ik kén ook helemaal niemand in die buurt.....geen idee wie in die straat woont. Ik zal 's nazoeken wie in die straat op hetzelfde huisnummer woont. Da's een goeie.
groeten (van speurneus in de dop) albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.