Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Als mijn kinderen dit wisten......

Dan zouden ze mijn gouden regels niet meer serieus nemen. Zoals als er van iets nog maar eentje over is, eerst vragen of iemand anders dat nog wil, na het tandenpoetsen niets meer eten etc.

Gisteravond om 11 uur lag ik in bed en ik kreeg vreselijke zin in chocola. Dus heeft mama in bed, na het tandenpoetsen, de laatste cornetto opgegeten

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

01-10-2010 om 10:20

Kruidnootjes

Ik heb gisteren een klein zakje kruidnootjes leeggegeten en dat terwijl ik tegen mijn kinderen blijf zeggen dat er geen Sinterklaas snoepgoed in huis komt totdat Sinterklaas in Nederland is.

Pfff, wel goed om te horen dat ik niet de enige stiekemerd ben.

Puck

Puck

01-10-2010 om 11:03

Ik ook

Ik zeg ook rustig een uur voor het eten tegen de kinderen dat ze niet meer mogen snoepen en snaai dan zelf tijdens het koken nog een stukje chocola.

(Janneke67)

(Janneke67)

01-10-2010 om 12:39

Foei

Wat zijn jullie erg!

Dat zou ik nu nooit doen

Fianna

Fianna

01-10-2010 om 13:12

Ja hoor

Ik doe ook rustig dit soort dingen. Het erge is misschien wel dat ik me er niet voor schaam. Ik vind het eigenlijk doodnormaal om om 11 uur in bed nog een cornetto te eten. Zou me er geen seconde druk om maken... Waarom zou ik?

fladder

fladder

01-10-2010 om 13:49

Grijns!

Snoep, chips en ijs en zo hebben we nooit in huis, hoogstens (afgepaste hoeveelheid) bij hoogtijdagen. Maar ik drink nog wel eens stiekem het laatste restje zo uit de fles of het pak. Iets dat ik mijn kinderen streng verbied...!

Fianna

Fianna

01-10-2010 om 17:12

Cobi

ja precies. Daarom snap ik niet zo goed waarom een cornetto om 11 uur in je bed eten iets is om je voor te schamen. Gaat het alleen om het feit dat je je tanden al hebt gepoetst (dan poets je ze inderdaad maar nog een keer) of is het omdat het niet oké is om 's avonds laat in bed te liggen snoepen? Zo ja, waarom is dat niet oké?

Vic

Vic

01-10-2010 om 17:17

Och

8 uur later poets je je tanden toch weer? Het is niet anders dan een cornetto eten om 10 uur 's morgens. Het gaat erom dat je twee keer per dag je tanden poetst, en of je daarna weer eet is niet van belang.

frisjes

frisjes

01-10-2010 om 20:46

Nou eh

dat weet ik niet. Ik ga liever met een schoon gepoetst gebit slapen in de illusie dat er dan wellicht 's nachts minder zurige bacterieën mijn gebit gaan zitten slopen. Je hebt overdag niet gauw acht uren zonder eetmoment. Wat zeg ik - dat red ik niet! Acht uur wakker en niks eten. Grrr.

Fély

Fély

01-10-2010 om 21:11 Topicstarter

Daar ging het mij niet om

Of ik nou erna mijn tanden gepoetst heb of niet. Het ging me meer om de "opvoedkundige huisregels". Zoals eerst vragen of iemand de laatste ..... wil, na het tandenpoetsen niets meer eten, of in bed iets eten... gewoon dingen die we automatisch roepen. En het dan gewoon zelf wel doen.

Nou op vrijdag

Ik heb vandaag gestudeerd en nog meer: Ik vloek, laat scheten en boeren, krab aan mijn schaamhaar, drink cola uit de fles, pak chocola, ga liggen met mijn laarzen op de bank, peuter in mijn neus, hang voor de tv en ga met mijn badjas en zonnebril buiten in de tuin roken en rare giechelige telefoontjes plegen met vriendinnen. En dan ergens tussen alles door kleed ik mij netjes aan, doe wat oogschaduw op en loop dan weer keurig om 17 uur de nso en kdv binnen, alsof ik de hele dag hard heb gewerkt en mij netjes heb gedragen

Het fijne van vrijdag is dat dat echt mijn dag is, dan zit iedereen op een plek buiten dit huis en staat de auto voor de deur en kan ik lekker doen en laten wat ik wil. Het is bijna jammer dat deze dag vroeg of laat wordt ingenomen door een hele dag werken, maar goed tot die tijd geniet ik nog even van deze luxe.

Oh ja

ik heb ook nog gesport en toen was ik zo moe dat ik heb gebeld dat vriend maar chinees moest gaan halen.

hahaha, oh heerlijk deze vrijdag. Zo en nu een rosé'tje.

amk

amk

01-10-2010 om 23:26

O, ja ech wel

heerlijk net een heel groot stuk vienetta opgegeten in bed terwijl ik top gear lig te kijken en te oo-en.

En nee ik poets mijn tanden daarna niet meer, moet ik weer mijn bed uit, en dat is net een beetje lekker warm. Nu heb ik tenminste nog de illusie dat ik op tijd ga slapen.....

Kaaskopje

Kaaskopje

01-10-2010 om 23:56

Vroeger

was mijn geheimpje dat er een bak ijs in de vriezer stond die ik door de week heen leeg at. Keurig een portie per dag, maar wel voor mij alleen
Nu ben ik heel zuinig met wat ik precies vertel over mijn vroegere escapades van toen ik 20+ was. Ik laat wel eens wat los, maar zal niet spontaan vertellen met wie ik wat gehad heb of 'het' gedaan heb voor ik hun vader leerde kennen. Als ze iets willen weten zal ik daar ook niet moeilijk over doen trouwens.

Massi Nissa

Massi Nissa

02-10-2010 om 08:50

Manda lol

Ik lig in een deuk om jouw posting over je vrije vrijdag. Erg herkenbaar. Ik heb op vrijdagmiddag altijd tijd voor mezelf van vier tot zeven, en dan ga ik los met ijs, ribbelchips, neuspeuteren tijdens dokter Phil en nog veel meer dingen die ik niet eens zou overwegen als man of dochter erbij waren. Heerlijk toch?
Groetjes
Massi

Haha manda

je beschrijft typisch studentengedrag
maar ja,je was dan ook aan het studeren vrijdag,moet kunnen dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.