Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

miss

miss

03-03-2010 om 20:26

America's next top model

Wat vinden jullie? Ik vind die Marjorie echt VRESELIJK qua houding!! Ze heeft een mooi gezichtje, maar wat een ontzettende negatieve meid is dat zeg! Alles negatief zien en zo vreselijke onzeker en stressig zoals ze er steeds bij staat bij de jurering! Dan loopt ze er nog bij als de "klokkeluider van de Notre Dame" (ze heeft zelfs zo geposeerd en ik vind het echt geen gezicht die kromme rug van die meid).

En dan heb je nog een model met dat korte, zwarte haar. Dat die nooit eens een opmerking over die oren van haar heeft gehad, verbaasd me echt! De staan letterlijk recht van haar hoofd af! Ik vind het net een hobbit/elf.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja2

Ik dacht precies hetzelfde als Tops.

Majorie

is niet vreselijk, Majorie is onzeker, maar wel fotogeniek!
Waarom zeuren over oren, het is gewoon een leuk programma (hoewel wat minder pittig -ruzies -als voorgaande keren) ik vind het vooral leuk om te kijken hoe de competitie verloopt en hoe de meiden met elkaar omgaan (petje af, ik moet er niet aan denken om een langere periode met ´vreemden´ in een hotel te zitten, ik werd gillend gek!)

miss

miss

04-03-2010 om 13:38

Mien

Ik zeg ook niet dat Marjorie vreselijk is, alleen haar houding vind ik vreselijk en wat een negativiteit. Dat is helemaal niet nodig voor zo'n mooie meid. Ze is inderdaad zeer fotogeniek alleen weet ze dat volgens mij nog niet echt. Jammer want ze is volgens mij een van de meeste kanshebsters.

Tja, en iedere keer weer worden mijn ogen getrokken naar die oren van dat andere model. Kinderen worden vaak voor minder geopereerd....het valt me gewoon op.

mijk

mijk

05-03-2010 om 13:38

Ik vind dat nou helemaal niet

Ik vind marjorie prachtig en slim. Maar volgens mij voelt ze zich gewoon wat minder thuis in de taal en de cultuur!

Mijk

P.S. Mien* Dat denk ik nou ook altijd maar bhet lijtk me dat jij daar gewoon de hele tijd hele wijze dingen gaat zitten zeggen waardoor iedereen zich veel beter voelt Niet dus...

Mijk (o.t)

hihi, nee, joh, WIJS??? ik denk dat ik het snel verknoei met mijn flapuit en (te) recht voor de raperigheid

( ik zou sowieso nooit mee willen doen aan programma´s waar de hele tijd de camera op me gericht staat...brrrrrrrrrr...)

mijk

mijk

05-03-2010 om 21:17

Hier lukt het best

of helpt het dan dat je het eerst moet typen? Hier vind ik je zo echt verstandig altijd

Overigens misschien als ze in wie is de mol weer over gaan op onbekende nederlanderszou ik het doen maar verder NEE! Wegens dezelfde reden. Te druk te direct en wordt gillend gek als ik de hele dag met andere mensen moet doorbrengen...

Mijk

Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.