Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

ol3

ol3

27-04-2011 om 21:12

Amsterdam met koningedag

wij moeten zaterdag ochtend familie ophalen op Schiphol en willen dan naar Amsterdam, zaten te denken om dan de auto op spl te laten staan en dan met het ov naar de stad te gaan
iemand nog ideen/tips?

is de hele stad echt een gekkenhuis of zijn er ook nog wijken die rustiger zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

27-04-2011 om 21:22

Je loopt een paar jaar voor, Beatrix is nog in functie!

ol3

ol3

27-04-2011 om 21:45

Koninginnedag

tikfoutje...

Margriet*

Margriet*

27-04-2011 om 23:37

Ik zou iets dichter

bij parkeren. Bij Lelylaan of in Geuzenveld neem je de tram zit je in de stad. Is denk ik sneller dan met de trein. En met de trein kom je op CS aan, zou ik niet blij van worden. Via Lelylaan het Vondelpark in of de Jordaan of via parkeren bij de Arena naar Watergraafsmeer is veel leuker!!

Biene M.

Biene M.

28-04-2011 om 07:44

Auto

Op Schiphol parkeer je heel duur. Parkeer in buitenveldert en pak tram 5 naar bijv. het vondelpark of de apollolaan.

Margriet*

Margriet*

28-04-2011 om 10:55

Precies

vandaar mijn voorstel om aan de rand van de stad te parkeren. Op Koninginnedag is het gratis!

liora

liora

28-04-2011 om 14:51

Vergeet het maar

Ik zou het GVB bellen. Er zijn allemaal afwijkende diensten. Met de tram naar Vondelpark of Apollolaan kan in ieder geval niet.

De meeste treinen komen aan op Zuid en niet op Centraal, dus als je niet tussen allemaal dronken provincialen wil zitten zou ik de zuidkant helemaal mijden.

Veiligst lijkt me om met de auto ergens aan de oostkant de stad in te konen en dan lekker naar de vrijmarkt in de Watergraafsmeer.

Liora

Margriet*

Margriet*

28-04-2011 om 23:30

Kijk op de site en je weet het liora

Dus speciaal voor Liora (he ik ben Amsterdammer, ik weet wel waar ik het over heb he )

30/4
Tram 1- 2: Osdorp De Aker - route tram 1 tot Overtoom/1e Constantijn Huygensstraat - 1e Constantijn Huygensstraat - Van Baerlestraat/Willemsparkweg (1 wordt 2) - Koninginneweg - route tram 2 - Nieuw Sloten v.v.

Zelf ben ik er heerlijk voor de tweede keer niet, op vakantie en ik vind het niet eens meer erg....

Margriet

Zeg Margriet, is Koninginnedag in Oud-Sloten eigenlijk leuk? Weet jij dat?

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.