Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

pecas

pecas

15-06-2012 om 12:48

Amsterdam transport planner

Ik moet volgende week in A'dam zijn en van A'dam Zuid naar een afspraak in A'dam Stadsdeel Noord. Geen idee hoe ik daar kan komen zonder auto.

Is er een handige online transportplanner die me kan zeggen welk transport te nemen van A naar B? Ik dacht eens iets zo gehoord te hebben dat dat bestond in Nederland.

Dank jullie!
Pecas

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pecas

Ik ken alleen 9292ov oid.

Overigens gok ik dat de snelste route is: tram 5 en dan de pont, maar ik heb een blinde vlek voor bussen, misschien gaat de bus wel sneller.

Je kan de lijnenkaart van het GBV bekijken op www.gvb.nl

En het allersnelste is het vermoedelijk om een OV-fiets te huren op Zuid-WTC, alleen moet je die fiets daar dan ook weer terugbrengen geloof ik.

Succes ermee

Temet

Een deel van de route per trein kan ook handig zijn. Hangt er natuurlijk vanaf waar je afspraken zijn.

Groeten,

Temet

Ariola

Hoe zoek jij dit dan uit? Zit er een reisplanner op de GVB-site die ik over het hoofd heb gezien?

Ik gebruik dus altijd OV9292 indien nodig en heb inderdaad ook wel eens twijfels, maar weet zo snel geen alternatief.

Groeten,

Temet

Bussen naar noord-holland

Veel bussen naar plaatsen in Noord-Holland stoppen op het Buikslotermeerplein. Zie de volgend bijvoorbeeld:
http://9292.nl/reisadvies/station-amsterdam-rai/amsterdam_p-r-p-r-buikslotermeerplein/vertrek/2012-06-15T1720
Het hangt er maar net vanaf waar je moet zijn.

Margriet*

Margriet*

16-06-2012 om 16:48

Is nog wel de vraag

Waar je in Zuid moet zijn. Dan kan mogelijk tram 4 ook een optie zijn of de metro naar het CS van bijv. station Zuid of any metrohalte als je in de buurt bent van de Metrolijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.