Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tortel

Tortel

13-09-2010 om 22:10

Anoniem internet daten (of toch niet?)

Ik moet het even kwijt, en om privacy redenen doe ik het hier Ik ben een tijd vrijgezel en omdat er op OOL weleens over succesvol internet daten wordt gesproken heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb me ingeschreven, een profiel gemaakt, een heleboel vragen beantwoord. Toen kreeg ik een eerste lijst met potentiele kandidaten. Anoniem, zonder naam en met een heel wazige foto. Maar op de derde foto in de lijst herkende ik onmiddellijk een kennis van mij! Hij had namelijk dezelfde foto gebruikt als op zijn hyve Afijn, die jongen is heel lief, maar niets voor mij. Ik heb een beetje rondgekeken op de site maar niets ondernomen. De volgende dag bleek er iemand in mij geïnteresseerd te zijn. Deze man nodigde mij uit om verder te praten via facebook. Ik heb zijn facebook bekeken, en kwam erachter dat hij bij hetzelfde bedrijf werkt als ik! Ik ken hem niet. Maar ik heb gisteren zijn foto gezien en heb hem al twee keer zien lopen vandaag. Ik vind het zo grappig! Ik heb er wel van geleerd. Ik geef echt niet meteen een privé mail/hyve/facebookadres. En mijn foto is er een die niemand kent. Maar wie weet ben ik ook herkenbaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

14-09-2010 om 06:47

Nooit iemand herkend...

Ik heb nog nooit iemand herkend op mijn werk of hier in het dorp die ook op een site staat..... Maar ik geef zeker ook niet mijn facebook of hyves op aan een potentiele kandidaat, veel te veel prive. Ze kunnen wel mijn mailadres krijgen en ik heb alleen mijn voornaam als afzender. Ik sta voor alle zekerheid niet meer in het telefoonboek. Ik zeg dat ik in een nabijgelegen plaats woon en ook de plaats waar ik werk verander ik. Foto's vind ik geen punt.

Succes met daten, toch wel een spannende bezigheid!!!

Wilma

Wilma

14-09-2010 om 16:18

Tja

Een vriendin van me herkende wel iemand op zo'n datingsite. Was haar exman die op dat moment een relatie had met iemand, maar op die site nog vol op zoek was, ook stond erbij dat hij "dol op kinderen" is. Niet z'n eigen denk ik, want daar doet hij absoluut geen moeite voor.

Dus niet alle herkenning is een prettige herkenning, niet bitter bedoeld, maar meer als feit in deze.

Maar goed, ik wens je alle succes en hoop dat je er leuke contacten aan overhoudt, want dat komt gelukkig ook heel veel voor!

Groetjes,
Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.