Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

jenta

jenta

12-01-2010 om 12:30

Australia's next top model

Wie heeft er gisteren naar de finale gekeken? Wie vonden jullie de beste?
Ik persoonlijk vond dat Jess had moeten winnen. Ze loopt keigoed, ze is serieus en gaat er 100% voor. Ze heeft ook nog eens erg apart gezicht. Haar cover-foto vind ik gewoonweg de Allerbeste.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

12-01-2010 om 13:14

Ja, mee eens

'k Heb gister ook gekeken en ben het met je eens.
Was ook verbaasd dat het gezicht van hoeheetzeookweer verscheen, met die eentonige stem.
Ook een hele mooie meid, maar het had wat meer lef gehad om Jess te kiezen.

Jenta

Jenta

12-01-2010 om 13:32

Rieke

Ik vond die Ebony ook een beetje mannelijk overkomen. Inderdaad die zware stem en dat loopje.....Hoewel ze tijdens de finale iets beter liep op de catwalk, vond ik Jess nog altijd de beste! Echt professioneel!

lies

lies

12-01-2010 om 16:46

Hmmm

nah..nee ik vond jess maar een eng type. en haar gezicht echt niet mooi, verbaas me elke keer over de foto's. Ik vond ebony erg mooi op de foto's staan en nog een leuk type ook. alleen haar tanden vond ik zo vreemd

Tirza G.

Tirza G.

12-01-2010 om 23:47

Eboni

Ik voel me tot tranen toe verbonden met Eboni; niet qua uiterlijk trouwens Haar rugblessure agv een auto-ongeluk is vrijwel precies hetzelfde als de mijne. Het was een trip down memory-lane. Ik moet alleen wel erg lachen om de neuroloog die dr.Parkinson heette
En ik hoop het niet voor haar, maar als haar letsel echt op het mijne lijkt houdt ze dit werk nog geen jaar vol.

Tirza

Rembrand

Rembrand

13-01-2010 om 09:06

Lekker plat australisch.

Wat een heerlijk accent had die Eboni ! Omdat het veel op het accent lijkt dat de familie van mijn man heeft ( afgekomstig uit NZ ) heb ik er wel wat mee.
En ik vond haar erg "down to earth", daar houd ik wel van. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg zeggen wij hier regelmatig. En dat vond ik echt van toepassing op Eboni.
M.

Jaaaa, eboni

Die vond ik echt vele malen leuker dan Jess. Jess had toch iets hautains en achterbaks over zich vond ik. Maar goed, misschien is dat wel een voordeel als model...
Overigens vond ik die blonde die als laatste afviel ook erg leuk.

Jenta

Jenta

15-01-2010 om 20:30

Jess komt er wel

Als we het over achterbaksheid gaan hebben, vond ik dat o.a. Ebony anderen erg zat af te zeiken en zichzelf erg fantastisch vond. Ik heb Jess daarop niet kunnen betrappen eigenlijk.
Jess was juist een van de weinigen die zich niet uitliet over anderen en gewoon op haar doel afging. Dat kun je 'hautain' vinden, maar ik vind dat je dan juist karakter toont en professionaliteit uitstraalt. Die Jess komt er wel hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.