Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jesse_1

Jesse_1

23-10-2009 om 23:00

Ayanna, popstars!

Wat leuk dat je man door is! Hij deed het ook heel goed!!
Was jij die blonde vrouw die met 2 anderen boven mee stond te luisteren? (Zag het even door beeld flitsen).
Gefeliciteerd, ik hoop véééél meer van hem te zien.
Jesse


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vergeten

heb net zitten kijken,maar was even vergeten wie jouw man was,nu weet ik het weer,volgende keer let ik goed op of ik jou toevallig zie!
in elk geval,gefeliciteerd!hij was weer erg goed.

Ja!

En wat was hij weer goed, ik heb weer van hem genoten!!
Ben er vanuit gegaan dat jij die blonde vrouw was, klopt dat?
Ik hoop nog lang naar hem te mogen luisteren, wat een stem, super!!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

24-10-2009 om 10:34

Leuk!

Ayanne, ik zag Mario gisteren op TV en ik riep direct: "Ja, hij is goed, en ik ken zijn vrouw!"
Na verbaasde blikken van man en zoon, bedacht ik mij dat ik jou natuurlijk helemaal niet ken, maar alleen via dit forum van je heb gehoord, ha ha.
Maar eh... ik vind hem echt goed, ben benieuwd hoe het met hem verder gaat. Maar daar mag je hier natuurlijk niets over schrijven.
Wanneer was de opname voor de uitzending van gisteren? Gezien de zomerse kleding alweer een tijdje geleden denk ik. Hoever zijn ze nu met de opnamen?

Ayanna

Ayanna

24-10-2009 om 16:48

Hey wat leuk!

Wat lief dat jullie het nog steeds volgen!!!
En nee, ik ben nog niet in beeld geweest.... Dit keer waren de buurtjes mee. Ik kom wel nog in beeld maar ik kan niet zeggen wanneer, want dan verklap ik hoever Mario gekomen is.
Blijven kijken dus.... Als jullie op een gegeven moment Mario in combinatie met een blonde dame (begin 40) met lang krulhaar in een paardenstaart zien, samen met een klein 3-jarig jongetje....yes that's me!

ilsepilse

ilsepilse

24-10-2009 om 19:52

Jaaaaaaaah

we blijven kijken tot de blonde dame met lang krulhaar en zoon in beeld zijn lol !!!

Ayanna

Ayanna

25-10-2009 om 08:41

Antwoorden en een linkje

Voor diegenen die denken: huh?? Waar gaat dit over?


http://www.youtube.com/watch?v=BBdtvj9c91U&feature=channel
Vanaf 1.37 minuten komt mijn man in beeld!!!
Even terugkomend op de vragen van Ijsvogeltje. De opnames die je nu ziet, waren al in augustus. Alle theaterrondes zijn dus al opgenomen. Ergens eind november beginnen de live shows. De uitzending van afgelopen vrijdag, was dus dag 1 van de theaterrondes. Volgende week wordt dag 2 uitgezonden en die week erop dag 3.
Ik verklap dus niet of ik volgende week of die week erop in beeld kom, want dan kunnen jullie wel raden hoever Mario is.... Maarre....het wachten zal beloond worden! Hahahaha ))

Mariofanclub?

Nou dames, tijd voor een mariofanclub??? Dan bombaderen we meteen Ayanna tot erevoorzitter. En als het dan zover komt sms-en we 'm gewoon tot de finale!! Yes, yes,yes !
p.s. ik heb natuurlijk ook gekeken, en dacht ook dat ayanna dat was...maar kon me nog nét inhouden om rond te schreeuwen van: " hé daar heb je...."
groeten albana

Ayanna

Ayanna

26-10-2009 om 09:58

Wat een eer

Namens Mario een woord van dank... Hij voelt zich zeer vereerd door alle positieve reacties. En het idee van die fanclub....!!! Hahahaha! Stomverbaasd keek hij me aan toen ik dat vertelde! 'Is dat echt waar???' Ja schat, hier lees maar.
Kunnen we de eerstvolgende meeting misschien leuk combineren met een fanclubdag! )) Met uiteraard een live optreden van....!!!!

Jacoline29

Jacoline29

26-10-2009 om 11:59

Ik sluit me aan

bij de fanclub.Hoop echt dat hij het ver gaat schoppen,ik denk van wel.

Minet

Minet

26-10-2009 om 15:19

Wordt aan gewerkt

De hyves voor Mariofans komt eraan!!!!!!

Jet Burg

Jet Burg

26-10-2009 om 15:27

Meeting

Met optreden van Ayanna's man...?!?!?! Ik ga mee!
Complimenten hoor, hij kan goed zingen!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

26-10-2009 om 15:30

Meeting

Kan ik mij alvast aanmelden?
(ha ha, we lijken wel een stel pubermeisjes zo bij elkaar)

Minet

Minet

26-10-2009 om 15:47

Komt u maar!

De hyves heet POPSTAR MARIO

Je kunt lid worden ))

Ayanna

Ayanna

26-10-2009 om 21:49

Gluur maar even bij deze...

Dit is zijn eigen hyves: http://mgh3101.hyves.nl/

Enne, heb het gechecked maar hij komt spelen op de eerstvolgende meeting!!! Hij heeft OOL altijd maar zozo gevonden (raar hoor dat je met wildvreemden over van alles praat enzo...) maar hij vindt jullie nu helemaal geweldig!
En ik ook! Zo lief dat jullie zo enthousiast zijn....

Maarrre...

Maar uk heb helemaal geen hyves! Jaha, ooit in het verleden wel gehad, om 't te leren en voor de kinderen (om ze in de gaten te houden). Maar al heel lang niet meer..ik weet wel de wachtwoorden+accounts van de kinderen. Boehoe!
Nu kan ik niet meedoen! Ennuh het was nog wel míjn idee! "t is niet eerlijk! (Of zal ik dan toch maar een hyves openen speciaal voor mario?)
groeten albana

Minet

Minet

27-10-2009 om 10:09

Albana, ik zou het doen!

de link naar de fanhyves voor Mario werkt inmiddels, dus............join the club!

Ayanna

Ayanna

27-10-2009 om 10:56

Minet

Heb je een linkje??? Ik kan niets vinden. En we zijn zoooo benieuwd!!!

Sancy

Sancy

27-10-2009 om 11:19

kaatje1972

kaatje1972

27-10-2009 om 13:43

Aangemeld ...

Heb me net aangemeld ! Al ben ik ineens niet meer zo anoniem zo op OO natuurlijk ....

Heb me ook aangemeld!

Ik keek nooit popstars, een enkele uitzondering daargelaten omdat manlief dan toevallig zat te kijken. Mario had ik dan ook toevallig wel voorbij zien komen en sinds ik weet dat het "man van" is kijk ik iedere week. Leuk zo!!

Ayanna

Ayanna

27-10-2009 om 14:21

Waanzinnig

......

ijsvogeltje

ijsvogeltje

27-10-2009 om 18:33

Aangemeld

En ik natuurlijk ook!

En ook ik

heb me aangemeld!!

Niet aangemeld

maar ik heb wel met een glimlach de flimpjes zitten bekijken. Leuke vent, leuke stem!!!

Jons

Nou oke dan maar

Moet even tijd vinden...(niet nu, moet écht boodschappen doen...niks meer in huis! wel hongerige kinderen en man...) en dan zal ik de club joinen...kan ik ook 's zo leuk krabbelen...
groetjes aan mario
groeten albana

Ayanna

Ayanna

28-10-2009 om 14:32

Goed zo albana!

The more the merrier!!! ))

Minet

Minet

28-10-2009 om 17:17

Ik vind het heel grappig

Al die mensen die zich aanmelden, en ik heb echt geeeeeen idee wie nu bij welke nick hoort hier op het forum
Hebben jullie elkaar al zitten bestuderen?

Ayanna

Ayanna

28-10-2009 om 18:47

Ik weet er ééntje!

Ik gok er op dat Pelle, Pelle is.....!!!!
Enne, ik sta er ook tussen dames! Zoek, zoek, zoek, zoek!

Ayanna

Ik weet al wie je bent!!(denk ik toch)

Op mario's profiel sta je ook bij de foto's dus het was niet zo moeilijk te ontcijferen.
Ik gebruik een deel van mijn echte naam als nick hier op OO dus ik moet ook niet zo moeilijk zijn, denk ik

Ayanna

Ayanna

28-10-2009 om 21:09

Ja, hij is makkelijk idd

Maar aangezien ik toch al vrij soepel om ben gegaan met mijn anonimiteit op het forum, door Mario zo te grabbel te gooien....ach ja.
Ik vind het nog steeds grappig om te zien, hoe serieus Mario ineens OOL neemt....ahem. Voorheen was het maar iets raars in zijn ogen, maar nu zijn ego zo gestreeld wordt...sjonge, sjonge.
Enne Esmee: ik heb een zwaar vermoeden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.