Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jesse_1

Jesse_1

23-10-2009 om 23:00

Ayanna, popstars!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

28-10-2009 om 21:31

Ja, heb ook al zitten raden...

Ja, ik heb ook al even zitten raden. Grappig; heel wat Karin's en Sandra's (of namen die erop lijken). Ik ben nog nooit bij een OOL-meeting geweest, lijkt mij inmiddels toch wel erg leuk. En zeker met het aanbod van Mario... Zijn er al concrete plannen voor een nieuwe meeting?

Hihi

we doen het allemaal dus... even foto's kijken en raden welke nick van OOL daarbij hoort. Ayanna heb ik, Pelle heb ik , Branca heb ik, EsmeePF heb ik...
De mijne is ook niet zo moeilijk denk ik, hoewel er zijn er 2 van, dat dan weer wel....
Enne ijsvogeltje, ik ben bij de vorige meeting geweest en sta zeker open voor weer een meeting!!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

28-10-2009 om 22:58

Sanneke

Ik ben die andere...

Morgen.........

Heb nu nog geen tijd, morgenmiddag ben ik vrij dan zal ik m'n hyves maken. Maar verwacht niks van me wat dat betreft. Ik heb een hekel aan chatten...
groeten albana

Jakiro

Jakiro

29-10-2009 om 10:00

Ik zit er ook bij

En gooi daarmee al mijn anonimiteit overboord...
Jakiro

@ijsvogeltje

Hahaha, nou dan weet ik wel wie jij bent

Jacoline29

Jacoline29

30-10-2009 om 14:12

Ik zit er ook bij

hyves fan van mario

Jacoline29

Jacoline29

30-10-2009 om 14:17

Mamma van elize

that's me,heb een krabbel geplaatst.
Elize heeft ook een hyve,die weet ayanna geloof ik ook.

Aangemeld

Heb me ook aangemeld!

Gr Pham

Tirza G.

Tirza G.

30-10-2009 om 22:43

Yes!

Door naar de volgende ronde! Gefeliciteerd Mario!

Tirza

Ayanna

Ayanna

30-10-2009 om 22:47

Ben zoooo trots op hem

Natuurlijk wist ik de uitslag al, van deze uitzending, maar om het dan zo terug te zien.... Ben zo waanzinnig trots op mijn man....slik...beetje emo zelfs. Vooral omdat er bij deze opname geen backup voor hem aanwezig was (familie of vrienden) en hij er die dag helemaal alleen voor stond. Af en toe zie ik hem worstelen met zijn emoties en dan vind ik hem zo dapper en zo sterk. Hij heeft het toch maar geflikt!
En ja....volgende week ben ik ook van de partij! Mits ze mij het uitzenden waard vinden natuurlijk...

Roosje Katoen

Roosje Katoen

31-10-2009 om 17:08

Dat viel mij ook op, dat iedereen na de uitslag bij vrienden en familie in de armen vloog en Mario er in zijn eentje tussen stond... Hij deed het wel geweldig moet ik zeggen, heb speciaal nav dit draadje een keer naar Popstars gekeken. Erg leuk, hoop dat hij ver komt!

Jacoline29

Jacoline29

31-10-2009 om 18:31

Spannend

Want hij kreeg hier een laatste kans zei de jury in de volgende ronde.Die komt as vrijdag?
Ik zal kijken totdat hij geweest is,daarna zap ik hem weg,gaat alleen maar om mario en niemand anders.

Jacoline

Ja, dat doe ik dus ook! Mijn man kijkt wel dus ik heb hem opdracht gegeven mij te roepen als Mario aan de beurt is
Zogauw hij gezongen heeft ga ik weer wat anders doen, en dan kijk ik later nog even voor de uitslag.

Hij was weer TOP gisteravond trouwens, ik hoop echt dat hij het ver schopt!!

Minet

Minet

31-10-2009 om 20:31

Tjonge wat een stormloop

Elke dag komen er weer rijen mailtjes binnen, allemaal fans van Mario die op de fanhvyes toegevoegd willen worden. Ayanna is druk met het sturen van links naar youtubefilmpjes van Mario die ik dan weer braaf plaats op de hyves. Erg leuk om te zien hoe hij het met/in zijn band doet!
Gisterenavond natuurlijk ook gekeken, wat kijk je dan met andere ogen he
Mario, ik hoop dat ook de volgende uitzending voor jou heel positief gaat verlopen!

Jakiro

Jakiro

31-10-2009 om 20:58

Voor het geval dat...

...de filmpjes weer verwijderd moeten worden; ik heb ze op mijn harde schijf staan.
Jakiro

Minet

Minet

01-11-2009 om 10:27

Jakiro

Mooi! nu nog uitvissen wie Jakiro is op die hyves

Ayanna

Ayanna

03-11-2009 om 17:52

Jakiro

Volgens mij hebben we jou nodig! Filmpjes zijn weer ivm auteursrechten verwijderd. Ergens wel begrijpelijk, maar toch.... Wij hebben zelf niet de mogelijkheid tot opnemen dus als we Mario terug willen kijken, dan kan het alleen via You Tube. Op de site van SBS verdwijnt ook alles na 14 dagen.
Als de uitzending van a.s vrijdag is, dan ben ik aan het werk.... Voor het eerst in mijn leven de kans dat ik op de nationale tv kom, kan ik zelf niet kijken! Heb op mijn werk wel een tv staan en die zal ik ook wel aanzetten, maar ja, als het druk is kan ik moeilijk zeggen: nu even niet, ik moet even naar mezelf kijken!
Super trouwens dat zich al zoveel mensen hebben aangemeld voor de fanhyves! Vind het nog steeds een heel lief initiatief!

Ayanna

Ayanna

06-11-2009 om 15:51

Tonight

Ik moest eigenlijk werken vandaag, maar sinds gisteravond aan het overgeven en diaree. Zoontje sinds vanochtend 05.30 uur ook aan het overgeven. Allebei erg gammel vandaag en naast vier 'kots'wassen draaien en bedden verschonen, doe ik helemaal niets meer. Heb me ziek gemeld maar denk niet dat ik vanavond 'live' ga kijken. Mario zit zelf in de studio om nieuwste album te mixen, dus lang leve uitzending gemist!
Mochten jullie vanavond een blond jongetje van 3 jaar met een wit Rolling Stones t-shirtje zien, al dan niet in combinatie met een dame met krulhaar in een staart (ik had geloof ik iets zwarts aan en een spijkerbroek)....that's us. Veel kijk- en luisterplezier!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-11-2009 om 20:24

Cola en chips staan klaar

Mario, verras ons vanavond, we zitten er klaar voor!

Was leuk!

Mario was weer verrassend en leuk.
Ayanna, stond je in de coulisse met blond/rossige krullen?

Dorry

Nasha 1st

Nasha 1st

06-11-2009 om 22:11

Gespot!

hahahah, geweldig!!! Maar dansen is niet zijn sterkste kant hahahaha, zingen kan hij wel erg goed!

Mario, ik kan je wel leren dansen

zei het ex-danseresje ahahahaha

Dorry

Nasha 1st

Nasha 1st

06-11-2009 om 22:45

Aaaaahhhhhhhhh

neeeeee! jammer....

Biene M.

Biene M.

06-11-2009 om 22:52

...

Flauw zeg, wat onterecht!

Jacoline29

Jacoline29

07-11-2009 om 08:30

Nee grmbl

Hij is juist zo goed met zingen,daar gaat het in feite toch om,er waren er wel meer die stijf waren met dansen en bijna helemaal stil stonden op dat podium.onterecht niet door vind ik,Mario heeft iets een mix van meerdere zangers in zijn stem.

A jammer

Ik begrijp dat Mario niet door is.... Ik kon niet kijken gisteravond. Jammer.

De fanhyves blijft toch wel actief????????? We maken Mario gewoon bekender dan de kandidaten die wel door gaan!!!!!

Groetjes Pham

Jacoline29

Jacoline29

07-11-2009 om 09:14

Doen we, ik blijf lid

van de hyves.mario is gewoon goed.

Nasha 1st

Nasha 1st

07-11-2009 om 12:38

En die wildcard?

je kan als publiek toch nog iemand in de live-shows krijgen?? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ayanna

Ayanna

07-11-2009 om 14:18

Ja, jammer he?

Toen Mario begon was hij al gelukkig dat hij de 1e auditie had overleefd. En dat hij dag 2 van de theaterrondes mocht meemaken was ook al een overwinning. Maar ja, op dag drie komen die live-rondes wel erg dichtbij en hoopte hij op iig 1 keer een live-opname mee te maken.....helaas. Maar hij heeft met opgeheven hoofd het pand kunnen verlaten! Geen kritische noot (op het dansen na dan...hihihi) maar wel meegekregen dat zijn stem goddelijk is (Paay) en dat hij een enorm talent heeft (Henkjan). Hij is zelf ook trots op dat wat hij daar heeft neergezet.
Wat wel jammer is, is de toevoeging die Henkjan Smits nog gaf, die hebben ze nl. niet uitgezonden. Hij zei nog op het laatst, dat ze Mario gedurende die dagen steeds meer zagen veranderen in een popsterretje en dat willen ze hem niet aan doen.
En die Wildcard? Kan me niet voorstellen dat Henkjan hier vanmiddag nog op de stoep staat. Volgens mij is dat ook allemaal al lang opgenomen. Maar ja....jullie kunnen altijd nog een mail-offensief naar SBS beginnen...hahaha!
Ik hoop dat jullie even goed nog 'lid' blijven van de fanclub. Mario is nu druk bezig met het afronden van een nieuw album. Iets totaal anders dan het genre Popstars en ook afwijkend van het funk/rock-pad wat hij tot nu toe bewandeld heeft. Het is een echt singer/songwriters album, een conceptplaat waarbij de nummers op zich staan maar tegelijkertijd samen één verhaal vormen. Zodra er meer over bekend is zal ik Minet vragen of ze dat op de fanhyves wil plaatsen.
Bedankt zover voor alle lieve reacties en steunbetuigingen, zeker namens Mario! This is not the end, it's just the beginning.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.