Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

fladder

fladder

19-02-2011 om 11:34

Bedankt!!! (voor een gulle gever)

Ik weet dat het een beetje vreemde plek is om iemand te bedanken, maar ik heb gisteren, toen ik thuis kwam, een leuk pakketje in de brievenbus gevonden n.a.v. een topic waarin ik schreef over mijn favoriete tijdschriften. Inhoud: precies die tijdschriften! Maar de afzender had geen adres of mailadres erbij gedaan en ik wil haar toch bedanken.

Dus daarom maar via het forum: enorm bedankt voor deze leuke verrassing! Ik ben er echt superblij mee en ik vind het ontzettend lief dat je aan me hebt gedacht!!!

Liefs van Fladder xxx

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
de gever

de gever

19-02-2011 om 20:10

Fijn!

Veel plezier ermee!

fladder

fladder

19-02-2011 om 22:29

Dat gaat helemaal goed komen!

koentje

koentje

20-02-2011 om 11:40

Zeg vriendelijke gever........

hoe kom je dan haar adres?

NaShA

NaShA

20-02-2011 om 13:52

Omdat de gever haar kent misschien?

...

Puck

Puck

21-02-2011 om 09:42

Koentje

Een beperkte groep om Fladder heen weet haar adres, maar aangezien Fladder haar privacy hoog in het vaandel heeft vraagt ze aan hen om dat adres voor zichzelf te houden.

De enige echte gever ;-)

De enige echte gever ;-)

22-02-2011 om 15:23

Verdorie!

Zeg, wil je je bedankjes voortaan voor je houden? Zo krijg ik nog het gevoel dat ik er iets voor terugwil. Sjee, nog één keer zo'n botte reactie en je krijgt nooit meer iets van mij hoor.

Puck

Puck

22-02-2011 om 15:53

Huh? enige echte gever

Botte reaktie? Heb ik wat gemist?

fladder

fladder

22-02-2011 om 19:11

Neem me niet kwalijk dan

Ik heb geen idee waarom dit bot was. Ik wil best mijn excuses aanbieden, maar ik heb geen idee waarvoor. Als er een handiger manier was geweest om een OOL-er te bedanken hoor ik dat graag.

dc

dc

22-02-2011 om 19:20

Knipoog

lijkt me meer een hele grote knipoog naar het draadje over waar de gever iets terugverwacht!

fladder

fladder

22-02-2011 om 19:29

Ja?

Ik had daar niet gereageerd, maar het wel gelezen. Hopelijk heb je gelijk.

+ Brunette +

+ Brunette +

22-02-2011 om 19:32

Onbedoeld effect

Dc heeft gelijk, het was ironisch bedoeld, vandaar dat ik ook in de titel had gezet.

fladder

fladder

22-02-2011 om 19:43

Ah okay

Ik schrok al...!

Ik heb ook nog wel ergens een cadeaubon liggen...

de gever

de gever

22-02-2011 om 19:54

Fladder

Ik hoef echt geen cadeaubon hoor .

dc

dc

23-02-2011 om 08:57

Brunette ot

je weet trouwens dat je geen anoniem bericht kunt plaatsen? Je bent voorzover de enige die altijd alles dubbel plaatst

+ Brunette +

+ Brunette +

23-02-2011 om 11:11

Dc ot

Ja, ik weet het, ik zag de posting en dacht "I did it again". Vond het niet erg, toen was het nog duidelijker dat het om een geintje ging.

Maar brunette

Hoe komt het dan dat je berichtjes zo vaak dubbel geplaatst zijn? Als je gewoon een keer op reactie verzenden klikt en rustig afwacht, dan is dat toch vrij makkelijk te voorkomen?

+ Brunette +

+ Brunette +

23-02-2011 om 21:44

En nu maar weer on-topic

Jaah, ik weet het, ik moet maar één keer klikken maar het dubbelklikken zit er bij mij zo ingebakken dat het al gebeurd is voordat ik er erg in heb. Sorry, forumredactie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.