Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2010 om 17:17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

03-03-2010 om 18:21

Nasha

Bij Kassa,vd Vara,kun je een sticker bestellen:Verkopers niet welkom.
Bastet

Julie

Julie

03-03-2010 om 18:41

Daar snap ik dus niks van

Waarom zouden colporteurs uitgerekend adressen van mensen langslopen die niet gebeld willen worden? Ze kunnen om het even bij willekeurig wat voor mensen aanbellen, of in een bepaalde wijk, of wat dan ook, maar waarom uitgerekend bij mensen die actief hebben aangegeven niet aan telefonische verkoop te doen? Lijkt me dat je bij die mensen juist MINDER kans hebt dan bij een willekeurig ander adres dat níet op die lijst staat.

Maar goed, het komt bij de Telegraaf vandaan, dus ik heb mijn eten niet hoeven zouten vanavond.

Julie

Julie

03-03-2010 om 19:49

Maar dan nog...

Nasha, ik had het bericht ook al elders gelezen, maar dan nog begrijp ik er niets van! Waarom zou je als verkoper uitgerekend daar aanbellen, waar ze te kennen hebben gegeven niet opgebeld te willen worden? Bel daar dan juist niet aan, lijkt mij! Ik begrijp het gewoon echt niet!

amk

amk

03-03-2010 om 20:03

Julie

het is logisch, die mensen worden niet gebeld en hebben de mega goede aanbieding die ze echt niet mogen missen dus niet gehad. Dat kun je ze toch niet aandoen! Het is zo'n goede niet te missen aanbieding.

kees

kees

03-03-2010 om 20:21

Remedie

een flinke herder in huis nemen die vreselijk tekeer gaat als die gasten aanbellen....werkt heel goed hoor.

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2010 om 20:45

Tja julie

het waarom begrijp ik ook niet, maar het gebeurt.....er gebeuren wel meer dingen die ik niet begrijp....ik vind het wel een zorgelijke ontwikkeling...vooral voor oudere mensen die soms niet meer zo mondig zijn.....verkopers zijn wel erg gehaaid soms...

Julie

Julie

03-03-2010 om 20:49

Amk

Ja, dat is natuurlijk zo, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik dacht: die mensen uit het bel-me-niet register hebben al zo duidelijk aangegeven dat ze niet benaderd willen worden, ik zou er niet bij aan durven bellen! Zou mij ook geen goeie colporteur maken, kennelijk

Sja

Om eerlijk te zijn, hadden we deze praktijken al voorzien. Daarom hebben we onze telefoonnummers nooit prijsgegeven aan het register. Een geheim nummer, toch maar, om de slapende honden niet te wekken, en onze adresgegevens bij infofilter om de geadresseerde reclame te minimaliseren. Jammer dat het nodig is, maar het werkt wel.
Overigens heb ik ook wel A4-tjes op deuren gezien met de niet te missen tekst: "Geen geleur aan de deur!!!!". Volgens de bewoners schijnt dat ook te werken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.