Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

an

an

22-09-2012 om 20:03

Belgium's got talent?

Wat vinden jullie van zo'n programma???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

22-09-2012 om 23:25

Bestaat dat?

Zit zeker op een betaalzender? Ik wist niet eens dat het bestond

Tirza

Fiorucci

Fiorucci

23-09-2012 om 11:20

Ja, dat bestaat, google maar eens,Tirza.

neteret mut

neteret mut

23-09-2012 om 20:32

Nee maar wel

op NL 2 het Belgie van...

an

an

25-09-2012 om 09:19

De reden...

...waarom ik hiernaar informeer is,omdat ik zo'n programma's een beetje geldverkwisting vind,want er zit weinig inhoud in.Iedereen kan eraan deelnemen,eender welk talent je bezit en pas op,er zitten best wel goede dingen bij,maar ik zie niet in hoe ze nu een vergelijk kunnen maken tussen acrobaten,zangers,dansers enz...Je kan toch geen appelen met peren vergelijken?
Ik verschiet vaak van de mensen die naar voren durven komen,want per slot van rekening zijn die wel door de juryleden verkozen om op tv te mogen verschijnen.Er wordt immers voordien al een selectie gedaan.
Het ergste is dan dat sommige héél goede kandidaten naar huis worden gestuurd en weer anderen die er niks van bakken,wel door mogen naar de volgende ronde.Waar blijft de objectiviteit van zo'n programma's dan?

neteret mut

neteret mut

25-09-2012 om 11:20

Mee eens

dat het mij onmogelijk lijkt om eerlijk te beoordelen. Ik kijk er niet naar, heb wel af en toe stukken gezien van de Koningin Elisabeth muziekwedstrijd. Een wedstrijd die hoewel jaarlijks gehouden wordt , toch afwisseld tussen piano, viool en zang.
Programma,s als "got talent" zijn amusement voor velen, gemaakt om allerlei emoties op te wekken bij de toeschouwers ( lachen/uitlachen, bewondering, hoop). Voordeel van TV is dat je niet hoeft te kijken .

Merel

Merel

25-09-2012 om 16:20

Je hebt gelijk

Nee ik ben al heel lang klaar met dit soort talentenshows. De ene helft wordt uitgelachen, de andere helft toch op een gegeven moment weggestemd, is het niet de eerste keer dan wel de tweede keer en volgens mij wordt de kandidaat er niet veel wijzer van, eerder een illusie armer. Maar ja, het is amusement. En dan inderdaad appels met peren vergelijken, hier heb je dat ook met het nieuwe programma Beat the Best. Maar goed, ik kijk dus niet meer.

ilsepilse

ilsepilse

26-09-2012 om 20:43

Belgische jongens wonnen

`hollAND got talent met hun skiprope act heel mooi !!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.