Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-11-2011 om 14:53

Belle Époque

Ben jij de FFKA (forummer formally known as) FB?

Rosa van der Zanden


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anna van noniemen

anna van noniemen

07-11-2011 om 20:29

Slecht in nickwissels

Ik ontdek dus nu pas een oudforummer dankzij dit draadje Blij je weer te zien overigens...

met deze nick schrijf ik vooral in zorgenkinderen. Mijn andere vaste nick heb ik opgegeven, ook na een aantal nare ervaringen inderdaad... Nu reageer ik nog amper op het forum, of met een totaal andere, steeds wisselende nick. En moet ik proberen mijn handelsmerk niet te gebruiken...

+ Brunette +

+ Brunette +

08-11-2011 om 00:02

Bij mij is de reden oppervlakkig.

Alleen het "slimme" dat ik er ooit heb afgehaald had een wat diepere reden maar verder ben ik een paar keer van nick veranderd omdat ik de oude gewoon niet meer mooi vond. Als ik niet wil dat men mij herkent dan neem ik een tijdelijke gelegenheidsnick. Verder heb ik niets te verbergen.

Al jaaaren zelfde nick

Ben irl en hier op het forum best open over ons zorgenkind. Want we hebben/hij heeft niets om zich voor te schamen, alleen maar wat te winnen bij het binnenhengelen van veel info. En ik vind dat details er juist vaak wel toe doen. Hoe vaak wordt er niet een heel algemene vraag gesteld, waar geen antwoord op komt? En als er dan meer omstandigheden uit de doeken worden gedaan blijken er ineens wel veel mensen te zijn die kunnen/willen reageren
Ik heb alleen heel in het begin onder mijn eigen naam geschreven (waar mijn nick weer van is afgeleid). En in heel uitzonderlijke gevallen neem ik een gelegenheidsnick, steeds weer een andere omdat ik hem toch niet kan onthouden . Maar dus zeker al een jaar of 10 deze nick. En hij gaat vast nog veel langer gebruikt worden, denk ik zo.
Engeltje, dus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.