Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

NaShA

NaShA

13-03-2011 om 16:38

Belletje trek maar dan per telefoon

Vanmiddag last van een paar kinderen die zich kennelijk stierlijk vervelen. Al een paar keer op het vaste nummer gebeld (ik sta niet in een telefoonboek). Het zijn kinderen die zich voordoen als sportschool en zeggen dat ik een boete moet betalen. Helaas kom ik nooit in een sportschool hahahaha.

Hoe dan ook, het is knap vervelend. Ze zijn ook nog heel dom, want ze bellen met 2 mobiele nummers, maar wel zichtbaar, en ik heb nummerweergave

Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

13-03-2011 om 17:06

Terugbellen en je als politieagent voordoen.

Ik zou terug bellen en me voordoen als politieagent.
Een verhaal schetsen dat er aangifte tegen hen gedaan is van telefoonterreur en dat ze zich op een bepaalde dag en tijdstip op het dichtsbijzijnde bureau moeten melden, anders worden ze thuis afgehaald door de politie.
M.

Massi Nissa

Massi Nissa

13-03-2011 om 20:13

Lol rembrand

Geniale oplossing.
Groetjes
Massi

NaShA

NaShA

13-03-2011 om 21:59

Hahahaha

ja, hij is leuk! Misschien moet ik dat doen. Het is uiteindelijk wel gestopt. De lol was er kennelijk ineens vanaf (of de ouders kwamen thuis Ik heb wel de nummers opgeschreven voor het geval het toch bekenden zijn...

ilsepilse

ilsepilse

14-03-2011 om 16:25

Soa test haha

ik werd op het werk gebeld aan het callcenter ook door studentjes vd middelbare school, druk druk en mensen id wacht kreeg ik 3 keer zo'n puber die deed alsof ie wat had, collegas waren lunchen en daar zat ik dan...
die slimme pubers belden ook met een zichtbaar 06nr, ik heb ze teruggebeld en hun gezegd dat als ze nog eeeeeeeeeeeen keer zouden belle ik de politie zou inschakelen want ik had hun 06 nummer, ik heb ze nooit meer gehoord

Rafelkap

Rafelkap

14-03-2011 om 19:22

Eeeh

heb ik vroeger ook gedaan. De meest belachelijke enquetes gehouden. En vreselijke lol om gehad. Maar ik stalde niet, belde mensen maar 1 keer. Op een gegeven moment was de lol ervan af.
Als dit eenmalig is hoef je toch niets te doen? Of snel het gesprek afkappen, want het is pas leuk als mensen er serieus op in gaan

NaShA

NaShA

14-03-2011 om 20:32

Als ze nu niet meer bellen

dan is het wat mij betreft klaar inderdaad. Maar gister bleven ze aan de gang. Heel vervelend (er ligt een famillielid momenteel in het ziekenhuis en dan vind ik dit soort dingen nooit heel fijn....)

Beau Ter Ham

Beau Ter Ham

19-03-2011 om 11:32

Nasha

Onlangs was ik per ongeluk getuige van de actie van onze puber. Samen met gelijkgestemde kornuiten belden ze carglass. Ze openden met "Hallo meneer, ik heb een sterretje in mijn zadel"

De reprimande die ik gaf werd later gevolgd door een lachbui zodra ze uit het zich waren. De dreiging hun simkaart door te knippen bij herhaling was genoeg , zo lijkt het.

NaShA

NaShA

19-03-2011 om 12:35

Tot nu toe

ook geen last meer gehad van de telefoonterreur....

+ Brunette +

+ Brunette +

19-03-2011 om 12:36

Nog een optie

Je kunt ook de waarheid zeggen en daarbij eventueel een beetje overdrijven: er ligt een familielid in het ziekenhuis, je wacht op een telefoontje van een arts hoe de toestand van de zwaar zieke patiƫnt is en elke keer als de telefoon gaat ben je in de zenuwen. Het moeten wel heel slecht opgevoede kinderen zijn als ze dan niet inbinden. Zelf heb ik ook weleens zomaar mensen gebeld toen ik een jaar of tien was maar als iemand met een dergelijk antwoord was gekomen, had ik waarschijnlijk beschaamd sorry gemompeld en dat nummer niet meer gebeld. Mocht het niet werken dan kun je altijd nog een politieverhaal verzinnen.

Hier sms

Dochter kreeg steeds rare smsjes van een zichtbaar maar voor ons onbekend 06 nummer. Ik heb met mijn zakelijke telefoon (die dochter niet mag opnemen) naar het nummer gebeld en geroepen: "GEFELICITEERD!!!! Je hebt een prijs gewonnen. Ik hoef alleen nog maar je volledige naam en adres te noteren." Het sukkeltje, een irritant buurmeisje van een vriendin van dochter, trapte erin en gaf al haar gegevens. Toen heb ik gezegd dat het een vergissing was en heb ik opgehangen. Mocht ze bellen naar het nummer wat zij in haar display zag, dan krijgt ze mij met mijn bedrijfsnaam aan de telefoon. Maar sinds mijn telefoontje is er geen sms meer gekomen.
Het was meteen een goede les voor mijn dochter, dat ze nooit zomaar haar gegevens mag geven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.