Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Iris

Iris

29-09-2011 om 13:46

Ben ik de enige die niet twittert, hyvet of facebookt? [wordt verwijderd ivm dubbel draadje]

Voel me zo langzamerhand steeds wereldvreemder worden. Ik twitter niet, zit niet op Hyves of Facebook. Heb wel een account op Hyves, maar meer om te zien waar mijn kinderen mee bezig zijn.
Zat ik gisteren op een burenbijeenkomst en het leek wel of ik de enige was die daaraan niet meedoet. Ben ik nou gek?? Voel me zo langzamerhand een buitenbeentje, haha
Ik denk, ik ga eens kijken wat er allemaal gebeurt op twitter. zie ik dat bijv. een buurvrouw de hele dag zit te twitteren en het gaat werkelijk nergens over! Dat ze koffie drinkt in de tuin, dat ze de hond uitlaat, dat het zo'n mooi weer is, dat ze gaat koken en wat ze gaat koken. Ik denk dat als ik dat zou doen er werkelijk echt niemand is geinteresseerd wat ik van uur to uur doe en ik heb ook geen behoefte om dat aan de wereld kenbaar te maken.
Verder heb ik daar ook echt geen tijd voor. Ik spreek liever life af met vrienden en ik mail alleen met mijn vrienden (echte vrienden dus)
Dus ik vraag me bij deze af: wat voegt het toe? Waarom doe je het? Word je er gelukkiger van? En zijn er ook mensen die er niet aan mee doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Iris

Iris

29-09-2011 om 13:47

O, ik zie net...

Ik zie net dat er een soortgelijk draadje hierboven is....

MerelR

MerelR

29-09-2011 om 14:23

Forum

Er zijn ook mensen die niet Hyven of Twitteren maar wel de halve dag op allerlei verschillende fora hun mening geven. ;P.
PS. Ik doe beiden...

dc

dc

30-09-2011 om 09:30

Facebook

Twitteren vind ik ook een beetje teveel van het goede, maar facebook vind ik erg leuk. Ik post niet zoveel, zo af en toe wat fototjes van de kinderen, en heel af en toe eens een bijzonderheid. Maar het is een leuke manier om contact te houden met mensen (ik leef ondertussen in mijn 5e land, dus ik kan niet bij iedereen zo op bezoek gaan). Ik ga ook niet geregeld naar een studievriend mailtjes sturen, maar ik vind het wel leuk om te zien waar hij is en wat hij doet.

En ik word inderdaad moe van mensen als mijn schoonzus die elke dag vertellen wat ze voor "interessants" hebben gedaan, zoals de kinderen naar school gebracht, de hond uitgelaten, etc etc. Gelukkig kun je berichtjes van die mensen negeren (je krijgt ze dan niet te zien, maar zij weten niet dat je dat doet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.