Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ben ik de enige..

Die op dit tijdstip geniet van wat good old seinfeld- afleveringen? Vraag ik me gewoon af..

Geen internet, geen mobiele telefoons, alles ouderwets

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

25-02-2013 om 23:32

Niet nu

Een paar dagen geleden stond het hier ook aan. Ik vind het een leuke serie, dat zonder meer, maar in dit opzicht ben ik anders dan mijn man. Hij kijkt met het grootste plezier voor de 10de keer naar een oude serie. Na de tweede keer ben ik er toch echt wel klaar mee. Ik kan me er zelfs een beetje aan ergeren dat comedy series gewoon op de repeatstand staan bij een aantal zenders. Zijn we door de afleveringen heen?... hoppa we beginnen gewoon weer van voor af aan. Wordt er echt niets nieuws gemaakt wat net zo leuk is?

Vertigo

Vertigo

25-02-2013 om 23:47 Topicstarter

Ja wrs

Allemaal herhalingen, maar ik heb er niet zoveel gezien, dus ze zijn nog nieuw voor me
Binnenkort wil ik Roseanne nog ns aanzetten via een of andere website. Ook zo geweldig.

Sigrid70

Sigrid70

26-02-2013 om 19:35

Jaaa, seinfeld

Ik vind het één van de allergrappigste series. Wij kennen de meeste ongeveer uit ons hoofd, maar dat is bij Seinfeld juist leuk vind ik . Vaak pik ik om elf uur nog een stukje mee inderdaad.

Bellefleur

Bellefleur

27-02-2013 om 11:00

Seinfeld,

Afschuwelijk! Die pedante dame, en dat kale dikkertje.. Tenenkrommend. Ik weet niet hoe snel ik moet zappen voor ik hem weer van mijn netvlies heb. De slechtste comedy ooit.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-02-2013 om 11:50

Bellefleur

Ik heb van mijn man geleerd, ja ja, dat je in zo'n geval moet zeggen "ik vind het de slechtste ooit". Want over smaak valt te twisten tenslotte.
Wat mij in sommige comedy's steeds meer tegenstaat is dat de vrouw van het gezin de man ook nog moet heropvoeden. Man is de enorme kluns die niks snapt en alles fout doet, waar vrouw dan weer over loopt te bitchen. The King of Queens is zo'n serie.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

27-02-2013 om 21:30

Ik kijk

iedere avond in bed naar Seinfeld en ik ben dol op Kramer. Dharma and Greg vind ik ook heel leuk.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

27-02-2013 om 21:34

Kaaskopje

Ik vind King of Queens inderdaad ook tenenkrommend. Zo is die vent naast een lapzwans ook nog eens een hele dikke, chipsetende lapzwans. En zij heeft maatje 34 en van dat glanzende haar uit een L'Orealreclame. Hoezo gelijkheid der seksen.

Vertigo

Vertigo

27-02-2013 om 23:58 Topicstarter

Mea! en dendy

Echt niet 34 toch?!? De usa maat 34 dan misshien
Ik vind Kramer ook onbetaalbaar.

Dharma en greg ook leuk ja, het is allemaal een onschuldig soort feelgood tv.

Van mij mogen ze ook Roseanne weer gaan uitzenden, dat is pas echt heerlijk (en de positie van de vrouw ontwikkelt zich er zo aardig in).

Friends

Mijn heimelijk genoegen bestaat uit de DVDbox van friends (her)kijken. Liefst met chocola in bed, mmm

Luna

Luna

01-03-2013 om 11:40

Mad about you

Vond ik altijd erg leuk, wordt helaas nooit meer herhaald...

Weet je wat pas echt erg is? Flauwe amerikaanse comedies die dan worden nagemaakt in het nederlands waardoor ze zo mogelijk nog flauwer worden (iedereen is gek op jack, golden girls, etc) Dat vind ik pas tenenkrommend. ..

Bellefleur

Bellefleur

01-03-2013 om 12:03

Kaaskopje,

dus in jouw geval voedt de man de vrouw op...
Hij heeft gelijk. Ik zal het nooit meer doen. Ik vond Cheers geweldig, en daarna Fraser. Vooral die echtgenote van hem. The Big Bang Theory, is an all time high. Vind ik

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2013 om 12:26

Bellefleur

We schaven elkaar op zijn tijd bij
Cheers was zeker een van de leukste. Ik vind dr. Becker ook leuk trouwens. Frasier... ja ook een van mijn favorieten. En we hebben hier een aantal series van The Big Bang Theory op dvd staan. Zo leuk dus Everybody loves Raymond vind ik trouwens ook leuk. Maar dat wordt 'stuk' herhaald.

rosa

rosa

01-03-2013 om 13:15

En ook

de Nanny, eindeloos herhaald en ik vind het nog steeds leuk. En Allo Allo. Seinfeld vind ik vreselijk. Big bang theory: helemaal geweldig, superserie vind ik dat.
En laatst heb ik me een ochtend laten gaan met Joan of Arcadia op YouTube. Weer heel anders leuk nu ik dochter in dezelfde leeftijd heb.

Wilma

Wilma

01-03-2013 om 14:24

Roseanne

Die neem ik overdag wel eens op om te kijken op een moment dat je er even zin in hebt.

Hier ook fan van The Big Bang!

Golden Girls in het nederlands is inderdaad tenenkrommend. Iedereen is gek op jack vind ik voornamelijk leuk omdat je het met het hele gezin kunt kijken (en ik geniet dan vooral v h lachen v d kinderen).

neteret mut

neteret mut

01-03-2013 om 16:06

Big bang idd

maar ook modern family. Wat ook leuk blijft is malcolm in the middle. Joan of Arcadia is te plotseling ge-eindigd. Gebeurd helaas wel vaker ( canivale, rubicon)

Vertigo

Vertigo

01-03-2013 om 21:04 Topicstarter

Wilma/ greys anatomy

Roseanne wordt dus gewoon uitgezonden?! Dat ga ik checken.. Die dame heeft de copyrights op schimmige websites ook goed voor elkaar volgens mij..

Volgt iemand Grey's Anatomy nog?

Jujube

Jujube

02-03-2013 om 00:47

Seinfeld!

Seinfeld vind ik een fantastische serie. Friends, Dharma & Greg e.d. vind ik echt niet grappig, veel te zoetsappig. En Friends heel erg nep en slecht geacteerd. Van Seinfeld hebben we ook alles op DVD, maar ik kijk het toch bijna iedere avond. Ook hier thuis wordt er vrolijk uit gequote. Ik vind heel veel comedyseries eigenlijk niet leuk. Wel Blackadder en Absolutely Fabulous. Oh ja, 30Rock vind ik ook de moeite waard.
Groet,
Jujube

Fiorucci

Fiorucci

02-03-2013 om 10:05

Vertigo

Jazeker volg ik Grey's Anatomy, 11 maart begint het weer!!

Tigress

Tigress

02-03-2013 om 16:20

Oude series bij comedy central

Misschien heeft niet iedereen die zender (pluspakket of zo) maar daarop o.a. Roseanne, Frasier, Golden Girls, Empty Nest, Unhappily ever after en Home improvement. Ik ben er niet zeker van of Seinfeld nog wordt uitgezonden, maar die was er wel.

Columbo

Bij 13th street. Dat was weer even ouderwets genieten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.