Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ben ik nou gek...? schaamlipcorrectie via groupon

Ik kan het niet laten een post te plaatsen hierover... Gisteren kreeg ik (en velen met mij) een grouponaanbieding voor een schaamlipcorrectie. Mijn bek viel open....

Vandaag heb ik even gekeken hoe vaak hij al verkocht is. Acht keer zover...

Hoe zou dat werken? Je klikt het mailtje open... loopt de aanbiedingen door en... aha... hebbes!! 50% korting... Een klik op de knop en geregeld. Zonder dat iemand je schaamlippen maar gezien heeft...

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/schaamlipcorrectie-laser-surgery/1646939?nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_328&a=1646

Ik kan er niet bij...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

25-11-2011 om 10:30

Nou ideaal

met 50% korting!! Maak het lekker laagdrempelig... Daarom ben ik al lang geleden met Groupon gestopt. Ik vond het helemaal niets. Aanbiedingen voor restaurants die op sterven na door waren, sauna's die al jaren niets zijn, nou ja veel rommel, weinig echt leuke dingen.

Thursday Next

Thursday Next

25-11-2011 om 11:15

Nou,

ook een leuk idee, doe hem cadeau! Leuk voor onder de kerstboom...

Ik kan `m wel gebruiken...

Ik ga `m effe opzoeken...dank je!

Kaaskopje

Kaaskopje

25-11-2011 om 20:43

Nou...

daar zat ik nét op te wachten! Voor een prikkie geen flubberlippies meer, wie wil dat nou niet?

+ Brunette +

+ Brunette +

25-11-2011 om 21:29

Goh!

Jammer dat ik in het buitenland woon, anders had ik het meteen gedaan. Voor de helft van de prijs, oftewel twee schaamlippen voor de prijs van één.

Gallifrey

Gallifrey

25-11-2011 om 22:44

Ik kan er niet bij...

Heb ik nu zo'n "dirty mind"? Ik moet zo lachen om je laatste zin. Als je er echt niet meer bij kan dan moet je de ingreep misschien toch nog even in overweging nemen...

Kaaskopje

Kaaskopje

25-11-2011 om 23:57

Vast niet

het mag dan vergane glorie zijn, die rimpelzak, maar dat verschrompelde huidje heeft blijkbaar wel om meer volume gepast. Dat bewijs snij je er niet af uiteraard

Meer een kado voor sinterklaas

Wat kan je daar een leuke surprise van maken! Nog even bedenken wat er rijmt op -correctie

Fély, gedichtenservice voor je

Ik geloof dat ik daaronder wat geks zie,
Zo krijgt je man nooit een erctie,
En ga jij gebukt onder een complexie
Wat jij nodig hebt is een correctie
Dan pas je weer gewoon in confectie
En voel jij je weer helemaal sexy

skik

Hombre

Hombre

26-11-2011 om 17:47

Zakken

'Rimpelzakken' zijn geen vergane glorie. Een zak is rimpelig omdat hij een functie heeft in het reguleren van de temperatuur van de testes (belangrijk voor de zaadproductie en da's weer belangrijk voor die kindjes waar jullie zo graag mee pronken). Is het koud, dan trekt de huid van de zak samen (rimpel) en worden de ballen tegen het lichaam gedrukt om warm te worden. Is het warm dan 'lubbert' het uit en bungelen de ballen los. Bij het verstrijken van de jaren gaan ze wat lager bungelen maar dat is niet omdat de ballen kleiner worden.

Ik heb nog nooit gehoord dan mannen hun zak laten liften, inderdaad, daar zitten wij blijkbaar niet zo mee. Penisverlengingen daarentegen, daar schijnt wel een markt voor te zijn. Persoonlijk natuurlijk geen last van.

Hombre

Maar verandert de penis ook niet bij een oudere man? Beetje minder glorieus misschien? Daardoor lijkt de flubberzak misschien nog meer te flubberen? Vrouwenborsten zijn op oudere leeftijd ook niet meer in de glorieuze toestand als van een 20 jarige. En de billen worden ook wat minder strak en de strakke kaaklijn verdwijnt.
Wat verandert en dan wel bij een man in de loop der jaren? Bij een bejaarde man ziet het klokkenspel er nu eenmaal minder gezellig uit als bij een jonge Adonis. Wat een leuk onderwerp.

Isabella

Isabella

26-11-2011 om 19:03

Geweldig gedicht skik

Verder niets aan toe te voegen.

Serra

Serra

26-11-2011 om 20:55 Topicstarter

Hahaha..

... wat een geweldig gedicht Skik...!!

Zag intussen een bericht op de site van Volkskrant (?) dat er klachten zijn gekomen. Waarop een lezer reageerde dat het lekker veel publiciteit brengt voor Groupon. Groupon reageerde dat ze er juist een punt mee wilden maken het taboe te doorbreken. Vrouwen praten er nauwelijks over. Wie had dat gedacht.... extra functie van groupon, dingen bespreekbaar maken. Duhhhh....

Maar goed... hier ook hebben we het nu over rimpelzakken )) Is ook veel leuker natuurlijk...!

Hombre

Hombre

26-11-2011 om 21:29

Klokkenspel

Om eerlijk te zijn denk ik dat piemels (in slappe toestand) groter gaan lijken. Het verschil tussen erect en slap wordt minder lijkt het wel. En de ballen gaan dus lager hangen. Maar ik ben geen uroloog of homo dus zoveel piemels zie ik nou ook weer niet. Wat dat betreft zouden we meer aan een wat promiscuere dame hebben.

Die irritante iphone/ipad handtekening kan ook uit! Settings/OO/Handtekening

Maja

Maja

26-11-2011 om 22:05

Nou hombre

Mijn man had een strak scrotum en dat vond ik altijd heel mooi hoor. Veel mooier dan het rimpelige hanggebeuren van mijn vroegere vriendjes.

Massi Nissa

Massi Nissa

26-11-2011 om 22:06

Skik

Hulde, meid, mijn cranberrysap zit in mijn wimpers.
Groetjes
Massi

Margriet*

Margriet*

26-11-2011 om 23:14

Maja

"Mijn man had een strak scrotum"?
Maar dat is nu verleden tijd . Daar hebben we het nu juist toch over met het vergaan van de jaren....

Maja

Maja

26-11-2011 om 23:28

Margriet

Hij is dood.

soort van anoniem

soort van anoniem

26-11-2011 om 23:53

Oude mannen en oude vrouwen

lieve mensen
ik heb dagelijks uitgezakte zakken in mijn handen, en ook alles van de vrouw, maar wat ik je wel kan vertellen.
Ze lijken allemaal op jou.
Zo veel veranderd er niet met de jaren,
wat rimelig en wat kleiner,
en na de 90 verlies je spontaan je haren
scheren hoeft dus later niet meer.
bij de vrouwen is het keurig in gelid,
Bij mannen denk ik keer op keer
zo klein kan hij nooit altijd zijn geweest.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-11-2011 om 00:38

Hombre

Neem het niet zo letterlijk met die rimpelzakken De biologische functie van dat flubbervelletje heb ik reeds lang geleden begrepen, maar hoe ouder hoe rimpeliger, niet waar?
En ehm... kindjes waar júllie zo graag mee pronken? Wat is dat voor 'helaas... ga terug naar de jaren '50' opmerking?

Snuggle's

Snuggle's

27-11-2011 om 01:55

Meer genot

Het is juist goed om lange kleine schaamlippen te hebben! Hebben jullie sunny Side of sex niet gezien? Daarin lieten ze zien dat de vrouwen in Oeganda meen ik, van jongs af aan leren om aan hun kleine schaamlippen te trekken zodat ze groter worden. Ze doen het zelfs bij elkaar. Het idee is namelijk dat het een erogene zone is die je op deze manier vergroot, en daarmee dus het genot van de vrouw.

Misschien beter een bon voor een schaamlipvergroting dus

Snuggle's

Hombre

Hombre

27-11-2011 om 07:53

Lippen

I.d.d. Snuggle's, ik vind persoonlijk kutjes met minischaamlipjes minder aantrekkelijk. Je kunt er ook minder mee tijdens de (orale) seks. Of is dat weer te 'seventies', Kaaskopje?

Het grappige is natuurlijk dat het met de ontharingshype te maken heeft. Vroeger zag je alleen een bos haar in de sauna (als je daar al heen ging). Nu zie je alles en als het er dan een beetje in het oogspringend uitziet blijkt dat ook weer niet de bedoeling. Eraf die flappen!

En soort van anoniempje, reken maar dat hij zo klein kan zijn geweest. Ook jonge mannen hebben soms heel kleintjes (iig in niet-opgewonden toestand)...

Fiorucci

Fiorucci

27-11-2011 om 10:49

Soort van anoniem

Zo klein kan hij nooit zijn geweest....ohjawel hoor, ga maar eens naar de sauna....

Was mij ook opgevallen!

Om even terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp van dit draadje: ik heb net dit weekend besloten m'n groupon-account stop te zetten. Mede door deze aanbieding, echt belachtelijk! Verder ook slechte ervaringen met een restaurant dat failliet ging, niet-professionel beauty-behandeling, het lijkt alsof het steeds louchere aanbiedingen worden. In het begin heb ik echt een paar leuke aanbiedingen gehad, maar de laatste tijd is het echt slecht. Jammer.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-11-2011 om 15:21

Hombre

Oh nee hoor, ik ben een puber van de jaren '70 Maar bovendien heb ik uit ervaring geleerd dat als de kinderwens eenmaal vervuld is en seks voor een groot deel niet meer draait om voortplanting, seks puur voor de lol meer de kans krijgt. Zélfs onthaard en daardoor zichtbare oneffenheden staan daar niet bij in de weg. Heel dom dus om te gaan knutselen aan alles wat meedoet bij al dat leuks omdat het mogelijk wat minder fraai is dan het ideaalbeeld wat sommigen er van hebben. Of is dat te expliciet uitgedrukt voor de jaren '10

Tirza G.

Tirza G.

28-11-2011 om 23:01

Nou

Kaaskopje toch! Je kunt wel zien dat je een kind uit de seventies bent )) Tjongejongejonge, een schaamlipcorrectie, niet te geloven vind ik dat. En natuurlijk worden rimpelzakken gelift. Maar nog niet genoeg om een groupon-actie van te bekostigen.

Tirza

Antwoord, in dichtvorm, op gedicht skik

Je laat je dus gewoon opereren
Zodat je schaamteloos kunt copuleren
Dat zal hij buitengewoon kunnen waarderen
Hoeft ie zelf niet bij de dokter uit de kleren
Om zich intiem te laten inspecteren
Omdat er wat haperingen waren in het begeren.......

Hou eens op janitha

Ik krijg weer schimmige inspiratie voor een vervolg, en dat kan ik helemaal niet gebruiken, want ik moet nog een onschuldig gedichtje maken voor een meisje van 9 dat van paarden houdt...

skik

Slot voor skik

Sint, het scheelde in cm maar een fractie.
Maar in bed is er weer actie.
Want ik onderging ook nog een Brazilian waxie
En mijn man heeft duidelijk een reactie
En nu kom ik makkelijk tot een climaxie
Tot ons beider satisfactie.

Marjolein

Marjolein

04-12-2011 om 22:57

Lol janitha

Ik verslik me hier in de pepernoten van het lachen....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.