Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

13-11-2009 om 21:43

Ben weer kanshebber (postcodeloterij)

om in de studio te komen....ben benieuwd of het nu lukt....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nasha 1st

Veel geluk ermee, mijn moeder heeft er ook 1 gekregen voor 11 dec.evtentueel, ben zelf er ooit geweest, is een lange dag maar wel leuk.
mooi dvd speler voor in de auto gekregen.
groetjes krulleke

Claudia B

Claudia B

14-11-2009 om 13:04

Hier ook!

Ook voor 11 december.
Nou wie weet ........

Nasha 1st

Nasha 1st

14-11-2009 om 13:27

Ja!

hier dus ook voor 11 december!

Marleen

Marleen

14-11-2009 om 19:03

Vriend ook

Mijn vriend kreeg ook zo'n brief. Ik vroeg me af of nou gewoon iedereen zo'n brief krijgt, of dat je echt een kans maakt met die code.
Groetjes, Marleen

Jippie

Jippie

14-11-2009 om 20:43

11 december

en hier nog een 11 december uitnodiging

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

14-11-2009 om 20:58

Grappig...

mijn moeder,mijn zus én mijn tante ook, allemaal op 11 december. ze moeten alleen nog wel even aanmelden en dan afwachten of ze uitgeloot worden.
Ik zelf ben nu 3 x uitgenodigd geweest, zonder ooit aan te hoeven melden, dus zonder code's activeren...maar misschien is het allemaal veranderd nu...succes hoor...'t is erg leuk daar...

Sawo

Sawo

15-11-2009 om 11:45

Hier ook

Ook al voor 11 december

Kan iemand me iets meer uitleggen? Ga je alleen? Van hoe laat tot hoe laat is het?

Maar als ik hoor hoeveel mensen dit krijgen lijkt de kans niet zo groot....

groet

Saar

Doe al jaren mee

en ik win alleen maar een ijsprijs, nu net voor de 3e keer. Verder winnen we nooit wat. Succes allemaal.

Nasha 1st

Nasha 1st

15-11-2009 om 21:47

Doe ook al jaren mee

Dit is de 2e keer dat ik KANS maak in de studio te komen, want let wel, ik zit er nog niet, dat hoor ik pas voor de 4e december ergens....Vorige keer is het niet gelukt, dus ik moet het nog maar zien, maar ik zou het weleens leuk vinden. Niet dat ik de illusie heb naast Linda te komen, maar gewoon, de sfeer....nou, wie weet, zitten we er allemaal!!

Tirza G.

Tirza G.

15-11-2009 om 23:33

Vertel

Ik heb namelijk geen idee. Wat win je dan? Je mag naar de studio komen, en dan?

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

15-11-2009 om 23:44

Dan

zit je daar in het publiek en maak je daar, net als vanavond, kans om grote geldbedragen te winnen

Heele lange dag

je moet er al vroeg zijn en dan wordt je ontvangen met koffie en daarna is er een soort koffietafel met eten,
je wordt vermaakt met live muziek, daarna wordt je opgedeeld in de vakken en ga je de studio in, krijg je een klein koffertertje met daarin eten en drinken.
war erg leuk die dag, maar je zit veel te wachten, voor mij is het wel 2 jaar geleden dat ik er was, dus er kan wel wat veranderd zijn.
krulleke( misschien zit half ool wel binnen 11 dec. haha)

Tirza G.

Tirza G.

16-11-2009 om 13:09

Ooooooo

Het is dus een soort spel of quiz ofzo waar je dan aan mee mag doen? Het wordt al duidelijker

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

16-11-2009 om 22:00

Tirza....

ken je miljoenenjacht echt niet? Van Linda de Mol?

Tirza G.

Tirza G.

16-11-2009 om 22:19

Eh......

Val ik nu heel erg door de mand? Ik heb me suf zitten verzinnen, maar nee, ik ken het echt niet.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

16-11-2009 om 22:58

Het was

er gisteravond op, met die koffers? De finalist kiest 1 koffer, moet de rest openen, na zoveel koffers krijgt hij een bod van de bank en het is de bedoeling de hoge bedragen zo lang mogelijk er in te laten....echt niet?

Salie

Salie

17-11-2009 om 11:44

Hier ook

11 dec. Ben benieuwd of we inderdaad dit keer wel mogen.)
Enne, dat ijs, ik vind het niet eens lekker.

Hier ook

en ook de ijsprijs (daar moeten we ons dan maar weer mee troosten..haha, want prijzen WINNEN doe je NIET bij de pcloterij)... (en naar de studio komen lukt me niet...laat die Gaston nou eens bij mij voor de deur staan, ik beloof dat ik dan niet in mijn olifantenpyjamaatje zal zitten, of zou ik dat nou juist moeten beloven.. ?? ;D )

Nasha 1st

Nasha 1st

17-11-2009 om 18:38

Pyjama of niet

ik doe echt open voor Gaston....en op zondag kijk ik toch ff uit het raam of Winston niet toevallig zo'n koffer komt brengen, zeker als er een leuk bedrag uitgaat zoals zondag

We duimen maar verder, lijkt me wel een leuk daggie uit!

Ik ben ook kanshebber

en ik zit dus gewoon te twijfelen of ik die code zal activeren. Ik wil niet met mijn hoofd op tv, echt no way niet, maar ja 5 miljoen zou toch wel heel leuk zijn, een nulletje minder ook trouwens. Stel nou dat ik word uitgenodigd, kan ik dan ook mijnheer Savon sturen?

Nasha 1st

Nasha 1st

17-11-2009 om 21:42

Ja hoor

je mag zelf mama Savon sturen Komt wel vaker voor dat iemand daar zit voor iemand anders, om wat voor reden dan ook!

Tirza G.

Tirza G.

17-11-2009 om 22:15

Dat met die koffertjes

Dat is toch deal or no deal van B. van Erven Dorens? Dát ken ik wel, maar dat is toch niet meer op TV? Ik ken Linda de Mol alleen uit Ik Hou Van Holland.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

17-11-2009 om 22:18

Neeeee.....

deal or no deal is wel zoiets, maar miljoenenjacht was er eerder! En echt met Linda de Mol. Kijk zondagavond maar eens, RTL4.

Puck2

Puck2

18-11-2009 om 08:44

Tirza

De introductie van de griepspuit liep dan misschien waht acter in jullie regio, maar ik weet zeker dat jullie al jaren de postcodeloterij kunt ontvangen hoor. Ik hou helemaal niet van dit soort spelshows, maar deze vind ik nog wel een beetje een soort van spannend.

Amanda

Amanda

18-11-2009 om 13:33

Heel stom maar lijkt me geweldig

Ik geloof dat we wel kunnen gaan carpoolen, ik heb de brief voor 11 dec. ook gehad! Ik heb mijn code geactiveerd en sindsdien loop ik met mijn mobiel op mijn lijf (pokkie waar is me pokkie!!) want stél je toch eens voor...

Ja ik wil er wel heen hoor, lijkt me hardstikke leuk. Ik weet al welke koffer ik ga kiezen en ik heb al geoefend op wat leuke dingetjes om tegen Linda te zeggen als ze me vraagt waar ik vandaan kom en zo. Of loop ik nu wat op zaken vooruit..

Oh bel!!

Ok ik heb de code geactiveerd

Mijnheer Savon gaat daar gerust zitten, blijf ik wel thuis met de kinderen. Nu maar hopen dat we geselecteerd worden. Misschien moet ik dan wel een keer het hele programma bekijken, ik heb wel eens een stukje gezien maar verder ook niet.

Nasha 1st

Nasha 1st

18-11-2009 om 17:19

Savon...

je mag met zijn 2en....dus ik zou nog even een gezelschapsdame/heer zoeken voor mijnheer Savon )

Nasha 1st

Nasha 1st

22-11-2009 om 21:58

Iemand

al wat gehoord?

Nasha

ik lees nu pas je bericht. Mag een kind ook mee, dan gaat mijnheer Savon maar met mijn oudste zoon van 12. Gisteravond zapte we langs het programma en zijn we even blijven hangen, want stel dat.....

Helaas kwam Winston niet bij ons, wel hebben we daarna een uurtje zitten fantaseren wat we met al het geld gaan doen dat we gaan winnen.

Maar goed, we hebben nog niks gehoord.

Nasha 1st

Nasha 1st

23-11-2009 om 19:21

Weet ik niet...

je ziet niet vaak van die jonge kinderen. Het is een gokprogramma eigenlijk, dus ik vraag me af of dat mag....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.