Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nyntje

Nyntje

22-12-2008 om 13:19

Ben zo boos, salarisverhoging

ik ben zo boos, 1% dit jaar. Niet te geloven dit. heb geen spannende baan, maar neem van mij aan dat het niet eerlijk is. te veel uitweiden wil ik niet ivm mogelijke herkenning.
ik ben t er niet mee eens, maar zowel mn baas als Regiommanager komen er op het hoofdkantoor niet doorheen.
ik wil diegene een brief sturen, is dit raar of ongebruikelijk, wat kan ik nog voor elkaar krijgen, hoe groot is die kans.
Kortom, advies en raad gevraagd aan iedereen, dat is nml zeer welkom!
Nyntje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamasan

Mamasan

22-12-2008 om 13:26

Jammer

1% is niet veel. Heb je er ook redenen voor gekregen (kredietcrisis?)? Zijn er collega's die er meer bij hebben gekregen? Wij (rijksoverheid) hebben er drie jaar 0% bij gekregen. Ik heb zelf nog periodieken dus dan komt er nog een paar procent bij ieder jaar, maar collega's die op hun maximum zaten (en dat zijn er veel) gingen er dus in feite op achteruit. Daar konden we ook niets aan veranderen.

Nyntje

Nyntje

22-12-2008 om 13:43

Zeg dat wel

nee, 1% is niet eens inflatie correctie.
Ja, sommige collega's meer ( en absoluut niet terecht)
Reden, nee geen enkele, wordt in januari nog toegelicht. Het is niet alleen dit weet je, het is al een aantal jaren heel weinig, maar alles wordt wel duurder!! bovendien zit ik absoluut niet op marktcoform salaris en directe collega zit veel hoger. daar wil ik dat er iets aan gedaan wordt.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

22-12-2008 om 14:33

Boos?

Dan kan ik wel aan de gang blijven. Ik heb er de afgelopen 4 jaar niets bij gehad (en dan heb ik het over het bruto bedrag, door andere regelingen enzo is er wel iets (20 euro ofzo) bijgekomen...), ook geen inflatiecorrectie. En ik krijg het meestal ook al niet op tijd. Ik zou blij zijn met alles wat erbij zou komen!! Maar ja, startend bedrijf en straatarme baas... Ik kan wel eisen maar van een kale kip...

Hasse

Nyntje

Nyntje

22-12-2008 om 15:35

Geen van beide

wij hebben, helaas, geen cao en het is niet eens op basis van beoordeling want dat gesprek heeft nog niet eens plaatsgevonden?!!
ik weet wel, er zijn genoeg mensen die niets krijgen of nog minder, maar ik had toch echt wel meer verwacht.
1% staat hier ook voor matig presteren, ha ha, daar is het afgelopen jaar nul komma nul over medegedeeld.
Ik wil het dit jaar gewoon ns hard gaan spelen weet je, het is elk jaar maar ja en amen zeggen en nu pas ik daar gewoon ns voor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.