Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ben zó nieuwsgierig: waar wonen jullie?

waar jullie vandaan komen. Misschien ben ik nu onfatsoenlijk nieuwsgierig maar ik vraag me gewoon wel eens af waar iedereen woont.
Ik weet dat dit een anoniem forum is maar soms lees ik draadjes en dan denk ik, die moesten toch echt eens bij mekaar op de koffie. Of die en die zouden elkaars beste vrienden kunnen worden. Ik snap ook wel dat de anonimiteit 1 van de charmes van dit forum is, daardoor krijg je ook de meest interessante discussies, maar ik ben nou eenmaal overbeterlijk nieuwsgierig.
Ik weet trouwens niet eens of dit wel mag van de forumredactie?

Overigens worden er toch ook meetings gehouden, onlangs nog als ik het goed heb gelezen?

Anyway, ik kom uit brabant en ben dus gewoon benieuwd of er meer 'brabo's ' op oo zitten. Ik woon om iets preciezer te zijn in zuidoostbrabant in een middelgrote stad. Jullie?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

01-03-2010 om 11:02

Hai

pilsje,
natuurlijk kom jij uit brabant, dat is aan je nick te zien.
Ik kom ook uit brabant, geboren in zundert, daarna naar prinsenbeek verhuis, daarna naar biezenmortel ( gat) en toen naar etten-leur, waar ik nu nog steeds woon.

groet, polly

Helemaal

uit het uiterste zuiden.....

tonny

tonny

01-03-2010 om 11:55

West

West-Nederland; regio Rotterdam/Drechtsteden

Biezenmortel?

Polly,

Ik heb er naast gewoont; Udenhout. Woon nu alweer 1/12 jaar in Tilburg.
Grappig, toch veel brabo's hier. Ik had altijd het idee dat er vooral Amsterdammers en Haarlemmers zaten.

Dory

janneke2421

janneke2421

01-03-2010 om 13:14

Ook zuid-oost-brabant

Hallo pilsje;

Ik woon ook in Zuid-Oost-Brabant, ook in een middelgrote stad. Misschien wel dezelfde stad als jij.

Begint jouw stad ook met een H?

Groetjes van een Brabantse

En ik woon

vlakbij Tonny. Zuidwest Nederland, regio Drechtsteden dus.

pilsje

pilsje

01-03-2010 om 14:34 Topicstarter

Leuk zoveel reacties

en inderdaad veel mensen met de zachte G.

Eh, ja Polly, ik stond er niet bij stil dat ik een echt brabantse nickname heb. Mijn nick is eigenlijk die van mijn dochter die Ilse heet maar als bijnaam pilsje heeft.

En Sanne ik weet niet welke stad jij bedoelt, maar ik kom uit Oss. Misschien noem jij dat wel geen middelgrote stad, maar een grote, dat kan ook natuurlijk.

En dames is het dan misschien ook zo dat er blijvende vriendschappen ontstaan via oo, of dat je elkaar zelfs gaat opzoeken of zo?? (hoezo nieuwsgierig))

Rembrand

Rembrand

01-03-2010 om 15:00

Zelfde als tonny en sanneke*

Drechtsteden.
( wij hebben elkaar al meerdere keren ontmoet tijdens de OO-meeting ).
M.

En da's altijd

erg gezellig hè Rembrand? Met name in de auto kwekken we er lustig op los!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

01-03-2010 om 15:08

Provicie utrecht

In de provincie Utrecht dus, in een dorp dat tegen een vrij grote stad aanligt.

Overigens hebben

Berber en ik elkaar ook al een paar keer ontmoet. Gezellig kletsen met iemand die je alleen van het forum kent. Blijft raar, maar heel leuk! Overigens Berber, wordt het niet weer eens tijd voor een date

pilsje

pilsje

01-03-2010 om 15:21 Topicstarter

Sorry ik bedoelde

natuurlijk Janneke ipv Sanne.

Drechtsteden heb ik echt nog nóóit van gehoord.
Zo leer je nog eens wat..

janneke2421

janneke2421

01-03-2010 om 15:33

Niet oss

Hallo pilsje;

Ik woon in Helmond; overigens: Janneke is niet mijn echte naam. Ik heet Rian.

Groetjes

Brianna F

Brianna F

01-03-2010 om 16:14

Limburg

In Noord-Oost Limburg in een dorp wat onlangs geen eigen gemeente meer is maar onderdeel is geworden van de Gemeente Peel en Maas (of was het nou andersom?)

reina

reina

01-03-2010 om 16:40

En ik

Geboren bij Leiden in de buurt, getogen op de Veluwe, poosje gewoond in het Gooi en nu al héél lang in Almere.

pilsje

pilsje

01-03-2010 om 16:59 Topicstarter

Héél suf, maar...

wist helemaal niet dat je ook kon chatten op oo!!

Ik ben meteen even gaan kijken en proberen in te loggen wat natuurlijk prompt niet lukte. Unable to connect, da's nou jammer. Aangezien de computer en ik ook niet zo'n geweldige click hebben zal dat nog wel even zo blijven

Ben hier nou toch al weer enkele jaren actief en minder actief, hoezo beetje traag af en toe, maar wie weet lukt het binnenkort wel om in te loggen, misschien spreek ik sommige van jullie dan nog in de chat. Is die trouwens druk bezocht?

Kiki

Kiki

01-03-2010 om 17:59

Zuid-holland

in Den Haag, ook geen geheim

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2010 om 19:54

Mijn nick verraadt het al...

in Alkmaar

toja

toja

01-03-2010 om 20:49

't gooi

Ik ben geboren en getogen in het gooi. Al ben ik wel van plaats veranderd.

Gelderland

Tot nu toe de enige uit Gelderland?

Margriet*

Margriet*

01-03-2010 om 21:33

Big city

Amsterdam dus. Ik heb ooit wel eens een blauwe maandag met iemand uit de buurt hardgelopen maar het was wederzijds denk ik niet bevallen (al weet ik niet meer waarom). Meeting heb ik niet zoveel behoefte aan hoewel ik hier al 9 jaar kom en soms wel heel nieuwsgierig ben hoe mensen irl zijn.

Margriet*

Margriet*

01-03-2010 om 21:35

Die ik dus

via Ool had leren kennen. By the way heb ik ook nog wel eens een minimeeting gehad in het Vondelpark. Zat een erg leuke meid tussen, maar het is bij twee keer ontmoeten en spelen met de kids bij de zandbak gebleven.

En ik

woon bijna precies tussen Anneke en Pilsje in

maar opgegroeid in Groningen, en ook lang in Utrecht gewoond.

Hier nog een *kaaskop*

ik ben bijna de buuf van kaaskopje,Alkmaar dus

Tijgeroog

Tijgeroog

01-03-2010 om 21:54

Brabant

Nog een brabander, ik woon ook in Tilburg.

Karin*

Hier ook een Gelderse! Hoewel, tegen de grens met Overijssel aan wonend....

margje van dijk

margje van dijk

01-03-2010 om 22:08

Friese enclave in gelderland

Wij zijn geboren en getogen Friezen, maar sinds dat we studeerden uitgewaaierd en bijna 20 (!) jaar geleden in Gelderland beland. Waar we nu zeer tevreden wonen en waar ik ook graag oud wil worden.

Margje

Rembrand

Rembrand

01-03-2010 om 22:12

Pilsje ( over de drechtsteden ).

Hiermee worden de steden rond Dordrecht bedoeld
M.

En ik

Ik woon in Heemskerk. Waar in elk geval nog twee andere forummers wonen, weet ik toevallig En iemands zus
Ik vind het wel erg leuk om mensen te leren kennen en wil nog wel eens een regiomeeting doen. Lijkt me erg leuk. Al wel een keer met een Heemskerkse en een Beverwijkse in de speeltuin afgesproken
Ook een paar keer de grote meetings bijgewoond. Supergezellig en je leert weer anderen kennen. En in 2005 ineens een oude vriendin herkend na al jaren samen in hetzelfde draadje te hebben geschreven, héél bizar om er dan achter te komen wie je voor je hebt. De vriendschap kwam 100x zo dik terug
Overigens wel in Brabant en in de Betuwe en in de Achterhoek en in Haarlem gewoond.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-03-2010 om 22:41

Nog

een drechtstedenaar.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.