Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kiki

Kiki

21-05-2010 om 21:55

Beste Ouders Online-er in volkswagen passaat vandaag op a28 bij zwolle

met de OOL raamdingen. Ik hoop dat je een fanatieke OOLer bent en dat je dit leest.

Vandaag reed ik met mijn auto op de snelweg A28 bij Zwolle in een file (natuurlijk) en toen dreigde een andere auto die niet aan het opletten was bovenop mij te knallen. De oplettende bestuurster in de Volkswagen Passaat naast mij kon mij tijdig attenderen zodat ik op de vluchtstrook kon sturen. Anders had hij me zeker geraakt. Het scheelde nu al een haartje met de auto die voor me reed

Dus:

Dank je wel OOLer voor je oplettende actie op de snelweg en je snelle handelen. Zonder jou was die auto zeker achterop me gespetterd en had het allemaal een stuk erger kunnen aflopen.

groetjes een dankbare Kiki (zilvergrijze Ford Mondeo)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heeeee kiki,ik was het

in elk geval niet

Kiki

Kiki

21-05-2010 om 23:11

Ha sus-anne,

Ik dacht gelijk 'o wow, gered door sus-anne'

Ik zat al eerder naar de OOLraamdingen te kijken. 'o zo zien ze eruit, die wil ik ook'

Maar het was echt zo'n situatie waar alles timewise precies klopte.
Ik was aan het balen, want het was al de zoveelste file. Dus ik lette niet heel erg op, zij gelukkig wel.

Toen hoorde ik haar heel hard toeteren, dus ik kijk op, zie ik mijn achteruitkijkspiegel, hoor en zie die auto, die te hard reed en hoorde tegelijkertijd het piepen van de remmen van die auto en instinctmatig reed ik zo de vluchtstrook op en dat eigenlijk allemaal tegelijk. Ik wist niet dat ik zo snel kon reageren.

Als ze een seconde later had getoeterd was het heel anders afgelopen. Alles klopte echt precies, het leek wel een film.

Kiki

Nee ,kiki,ik heb je niet gered vandaag,maar geloof me,als ik de kans zou krijgen om je te redden zou ik het zeker doen!

Ouders Online

Ouders Online

23-05-2010 om 19:15

Ze zijn nog te krijgen, die zonneschermpjes!

Wat een ontroerend verhaal!

Die zonnenschermpjes zijn trouwens van erg goede kwaliteit, en heel beschaafd qua logo van Ouders Online. Ze zijn er nog!

Maar een donatie over, en je ontvangt ze gratis. Je ontvangt ze al met een donatie van EUR 8,--. Maar meer mag natuurlijk ook..

Maak een bedrag over op rek.nr. 44.65.63.013
ten name van "Vrienden van Ouders Online" in Almere-Stad. Vergeet niet ook je postadres te vermelden, anders kunnen ze niet worden opgestuurd.

En dat nu de zon maar veel mag schijnen!

P.S. Ouders Online heeft het geld hard nodig.

Justine Pardoen, Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.