Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

zebra

zebra

31-10-2012 om 17:01

Bezoekje safaripark beekse bergen in november?

wij gaan dit weekend, vrijdag t/m zondagmiddag naar het vakantiepark Beekse Bergen ivm een cursus daar in de buurt. Ik vraag me af of het nog leuk is om begin november het safaripark te bezoeken, de weersvoorspellingen zijn niet bepaald gunstig. Heb die extracard die je bij je verblijf kunt boeken niet genomen omdat er in die periode al veel gesloten is en ik die dag ook geen auto heb (man is naar cursus) en dus ook niet naar die andere attracties kan gaan.

wie heeft ervaring met een bezoek aan het safaripark in het najaar? Heb net op de site gekeken en het is dit weekend nog de volle pot dus 21 euro per persoon, we zijn met 3en namelijk ikzelf en 2 pubers. En we hebben het safaripark ook al meerdere keren gezien dus echt nieuw is het dus ook niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dihanne

dihanne

31-10-2012 om 21:38

Ik zou eerst even bellen...

hoi Zebra

hmmmmmm, ik twijfel of dit leuk wordt

wij waren er vorig jaar in oktober, en toen waren er wel tegenvallers

zo vaart de boot niet, en was er ook geen vogelshow

het leukste was om met de auto rond te rijden, want we kwamen in een kudde giraffen terecht, was een leuke ervaring, maar een auto heb je dus niet

ik zou eerst even bellen wat er wel en niet open is, want anders zou het inderdaad een teleurstelling kunnen worden

maak er een fijne dag van!

Dihanne

zebra

zebra

01-11-2012 om 12:44

We wachten het maar af

maar bij slecht weer gaan we er zeker niet heen, dan gaan de pubers maar naar het zwembad ofzo of kunnen ze wat gamen met de nintendo in de bungalow. Verder moeten ze ook wat huiswerk maken en hebben ze elkaar als gezelschap (eigen kind en vriend). Voor je het weet moeten we alweer terug naar huis.

Tijgeroog

Tijgeroog

01-11-2012 om 13:58

Natuurmuseum?

Kun je niet naar het natuurmuseum in Tilburg? Daar moet je met de bus goed kunnen komen, het ligt tegenover het station, en is bovendien overdekt. Ze hebben daar een nieuw deel waar je zelf allemaal verschillende experimenten enzo kunt doen. Leuk voor alle leeftijden. Je krijgt een pasje en dan kun je bij een computer uitkiezen wat je wilt doen. Dan zijn er op je computer, instructies, filmpjes enzo, je kan zelf ook dingen filmen. Vervolgens mag je uit de kast een bijbehorende doos met materialen halen waar je mee aan de gang gaat. Ik ben met m'n jonge kinderen met geluid bezig geweest, maar ik heb tieners met robots, bouwwerken en nog veel meer gezien.
Wat betreft de BB: wij hebben een jaarabonnement gehad, maar in de wintermaanden vond ik het niet zo boeiend. Er is minder sfeer omdat de meeste horecapunten gesloten zijn, de dieren zijn minder actief. Daarnaast is de weersverwachting knap belabberd en zijn jullie al een paar keer geweest. Als je geen bijzondere belangstelling voor die dieren hebt zou ik het daarom dit keer overslaan.

zebra

zebra

01-11-2012 om 14:58

Tijgeroog

zou misschien wel kunnen maar ik denk niet dat de pubers het heel erg zullen vinden om die ene dag gewoon op het park te blijven en naar het zwembad te gaan. Denk dat het safaripark idd niet echt leuk is als de horecagelegenheden dicht zijn en de dieren minder actief, daarvoor vind ik het dan ook te duur.

Normaal gezien zouden we in deze periode zeker geen weekend weggaan, het is enkel en alleen omdat mijn man in die omgeving op cursus moet en hij geen zin had om in zijn eentje op 1 dag heen en weer te rijden.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-11-2012 om 23:27

Voorjaar is leuker

Wij zijn vorig jaar in de winter geweest. En om zelf rond te rijden was dit prima om te doen. Maar de rondvaarboot was buiten bedrijf en ook de bussen reden een stuk minder vaak. En bovendien ging het park nogal vroeg dicht (4 uur geloof ik). Ik had toen wel korting, maar ik heb toch besloten dat ik volgende keer toch maar wacht tot na 1 maart. Dan heb je netto toch meer resultaat van je geld.

zebra

zebra

04-11-2012 om 15:02

Safaripark overgeslagen

we zijn inmiddels terug thuis, pubers moeten morgen weer naar school. We hebben het safaripark overgeslagen om de redenen die Ginny hierboven noemt. De kans zit erin dat we volgend jaar weer naar de Beekse Bergen gaan en dan iets vroeger in het jaar, dat lijkt me een stuk geschikter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.