Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Martine-9

Martine-9

03-11-2008 om 18:27

Bh in bed?

In de categorie nodeloze vragen:

Ik zag laatst op tv dat iemand tegen een vrouw zei: Je bent nu op de leeftijd dat je een bh moet dragen in bed.

Dus ik vroeg me af: Moet je een bh dragen als je ouder wordt en je borsten afdalen? Helpt dat dan? En slaapt dat wel lekker? Kan me niet voorstellen dat je in slaap kan vallen met zo'n strak ding aan.

Martine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

03-11-2008 om 19:10

Martine

Dat soort domme opmerkingen moet je aanhoren en vergeten Van wie zou het moeten? Niet van mij. Het lijkt me rot slapen!

Brrr

ik vond het al zo vreselijk tijdens de borstvoedingsperiode om met een bh aan te slapen!
Nee hoor, al gaat de boel tot op mijn knieen hangen (zal wel niet met cup A), ik hijs het overdag pas weer op!

MArlies

Grappig

dit. Hier ook alleen tijdens borstvoeding. En zodra ze niet meer lekten, meteen weer uit s'nachts.
Lieuwkje.

Tirza G.

Tirza G.

03-11-2008 om 23:04

Ja, dat klopt

Mijn schoonmoeder doet dat inderdaad. Lekkere ouwe slappe voor in bed. En ja, die borsten zijn ook lekker oud en slap, dus helpen doet het niet.

Schoonmama is een dame van 88. Met nachtponnen, beha's en directoires.

Tirza

tonny

tonny

03-11-2008 om 23:09

Huh?

een beha in bed? Alsjeblieft niet zeg, laat mij lekker draaien en dartelen zonder dat ding.
Overdag stoort hij me niet, maar 's nachts lekker zonder. De borsten dalen op een dag toch wel, beha of niet.

tonny

Het liefst

hijs ik me `s winters na het douchen in zo`n heerlijk huispak. En de b.h. gaat dan al uit. Soms komt er onverwacht nog iemand op de koffie. Loop ik met die theezakjes....Jammer dan.
Slapen met b.h tijdens de borstvoeding vond ik trouwens wel prettig.Anders kon ik helemaal niet liggen met die enorme opgezwollen boezem.

Hmmmm

Ik moet er ook niet aan denken. Tijdens de bv-periodes heb ik het wel gedaan. Niet vanwege enorme borsten of stevigheid, maar omdat ik dan iets had om antilekmateriaal in op te sluiten. Als ik dat niet had gedaan was ik 's ochtends wakker geworden in een melkplas denk ik. En over die leeftijd waarop je een bh in bed zou moeten dragen: is dat misschien het moment dat je faalt bij de potloodtest?

mammie2

mammie2

04-11-2008 om 09:23

Wat is een directoire? (ot)

moet er ook niet aan denken met een b.h. aan te moeten slapen.

FF ano

FF ano

04-11-2008 om 09:39

Ik wel

Ben nog geen geen 40 maar de laatste tijd blijft de BH aan in bed. Waarom? Omdat ze me in de weg liggen als ik er geen aan heb ;0) Eerder had ik nooit last van ze, maar mijn borsten zijn van een A-cup voor de zwangerschappen nu doorgegroeid naar een C-cup. En dat is pas iets van het laatste jaar, jongste is al 8. En nu "plakken" ze zo,weet even niet hoe ik anders moet beschrijven.

Haha, samantha who!

Die aflevering van Samantha Who heb ik ook gezien, erg leuk!

Ik draag geen bh in bed, dit heb ik alleen gedaan in de eerste perioden van het geven van borstvoeding. En wat was ik blij dat het ding op een gegeven moment weer uit kon!

Het schijnt ook geen zin te hebben voor de stevigheid. De borstspieren liggen achter de borsten en de borsten bestaan uit vet en melkklieren, volgens mij. Daar kan je a. niet tegenaan trainen en b. bh dragen helpt niet.

Linda

angel3

angel3

04-11-2008 om 10:44

Reden?

zou de reden kunnen zijn dat je als je oud bent de kans dat je s nachts in het ziekenhuis beland aanwezig is, dus moet je er 'fatsoenlijk' uitzien??
Geen idee hoor. Maar ik weet nog dat in Z Amerika bij kennissen daar de dames allemaal vanaf tienerleeftijd met bh slapen, want stel dat er een aardbeving is dan sta je s nachts in de nachthemd zonder bh mooi voor gek.... dat is voor hun de reden.
Ik slaap zonder ondergoed soms met t shirt, al die knellende dingen brrrrrrrrrrr

Nog nooit gezien

dat er iemand een BH droeg 's nacht ja oke tijdens de bortsvoedingperiode maar daarna no way!!

Ik werk in de ouderzorg en daar heb ik ook nog nooit een oudje aangetroffen met een Bh aan. Ze zijn allang blij als die weer uit gaat 'savonds. Zeker bij ouderen maar ook bij ons jongeren het gaat zo zweten en dan lekker smetten bah dat is akelig..
ingmyr

krin

krin

04-11-2008 om 12:58

Ik ken het

van één voorbeeld: een vader die vond dat zijn puberdochter in bed een bh moest dragen. Ik durfde niet te vragen (aan hem) of dat uit cosmetische overwegingen was, of omdat hij dat zedelijker vond (was nogal een streng gelovige reactionair). (Niet dat ik denk dat alle gelovigen zoiets zouden denken, hoor, verre van). En zij wist me ook geen echte reden te melden. Prettig vond ze het in elk geval niet. Ik moet er zelf ook niet aan denken, al loop ik zelden zonder bh rond (kan niet goed tegen dat gezwabber, vooral bij traplopen).
(Wat een haakjes weer).

Kari1

Kari1

04-11-2008 om 13:03

Directoire

mammie2, een directoire is een grooooote onderbroek, meestal met elastiek in de taille en de pijpen.
Kari

Gnome

Gnome

04-11-2008 om 13:44

Bh aan, gatver

ik tel de dagen af dat ik geen melk meer lek. ik geef al 4 weken snachts geen voeding meer, maar ik blijf teveel melk hebben. Dat geknel snachts... bah!

Haha

Ik slaap altijd naakt...kan je je voorstellen dat lover compleet in een stuip schiet als ie mij in bed aantreft met alleen een BH aan? Nee hoor dat ding blijft uit in bed!

Polly Shearman

Polly Shearman

04-11-2008 om 15:08

Nee niet naakt

het gebeurt wel regelmatig dat ik naakt in slaap val maar ik word altijd weer wakker omdat ik niet lekker lig. Minstens een shirt en een onderbroekje.
Ik heb wel speciale zachte slaaponder broeken, overdag draag ik andere.
Maar een bh? nee dat zit toch niet lekker?

Wel bloot

ik slaap altijd bloot, al sinds mijn 12e ofzo. Ik moet er niet aan denken om een bh aan te houden, ik draag overdag ook niet dagelijks een bh alleen bij bepaalde shirts of topjes, ik krijg er jeuk van en het trekt en knelt. Ik ken wel iemand die een bh draagt in bed, die heeft ook veel grotere borsten dan ik, misschien ligt het daaraan.

Ik had bij de bv ook een bh aan, met handdoekjes erin omdat het zo lekte in het begin.

Hahaha

Die rare amerikanen toch... 's nachts een bh...brrrrr horror!! Ben juist blij als dat ding uitmag 's avonds. En ik heb grote borsten (cup F) dus daar heeft het voor mij niks mee te maken. Volgens mij is het juist veel beter voor de bloedsomloop om het uit te trekken. Groet Suus

Tiener

hier een puber die opeens ook een b.h. droeg in bed. jaha, kom er maar eens áchter die tieners 'stop' je ook niet écht meer in en omkleden doen ze ook zelf.
afijn, volgens dochter deden álle meiden dat, want het zou het behoud van je borsten zijn als je ouder werd...(m.a.w. ik wil niet zulke gevallen als jij, mam)
ze slaapt al wel een half jaar zo. ze heeft ook best wel een volle borst (cup c meestal) dus de b.h. overdag écht wel nodig....maar 's nachts? ik had er zelfs nog nooit over nagedacht.
afijn 't schijnt op z'n retour want laatst betrapte ik d'r zónder en verklaarde ze er nu 'even' geen zin meer in te hebben.
meiden! ze maken elkaar gewoon de kop gek en geloven elk bakerpraatje wat ze horen, gewóon omdat 'iedereen' dat zegt of het in ieder geval zéker weet.
droom maar lekker verder tot je genoeg hebt van dat ding.
groeten albana

O,ja

zou alex dit niet toejuigen?? joehoe alex waar ben je? kijk 's wat een kéurig meisje ik heb!
groeten albana

trijntje71

trijntje71

04-11-2008 om 20:28

Angel: de dames in z-amerika

Zie het al helemaal voor me: nylon ruches en strikjes maar wel een degelijke BH

m@

m@

04-11-2008 om 21:29

Ik draag dus altijd een bh in bed!

Oeps...ben geloof ik de enige. Heb een aantal jaar in het buitenland gewoond toen ik jong was en had daar een roommate die altijd met haar bh sliep. Ik ben het toen ook gaan doen. Vond het wel lekker zitten, want dan zwabberen je tieten niet zo. Ze zijn bij mij niet superstrak en ik vind het niet zo lekker als ik de onderkant van mijn borsten dan tegen de huid van (de bovenkant van) mijn buik voel. Ik slaap net zo makkelijk met een beugelbh trouwens...Maar blijkbaar ben ik een aparte vogel dus. Grappig.

M@

Julia64

Julia64

04-11-2008 om 21:34

Alleen voordat ik ongesteld moet worden

Dan heb ik soms zulke pijnlijke borsten dat ik het liefst zelfs zou douchen met een BH aan...(
Maar dus niet om de reden die Martine in haar openingspost noemt.

groet
Julia

Gnome

Gnome

06-11-2008 om 23:28

Naakt

mensen zijn gemaakt om naakt te slapen volgens mij Doe ik dus normaal ook altijd, maar ja, elke nacht om 3 uur je bed verschonen omdat je weer een halve liter melk hebt gelekt (ik overdrijf graag ja ) is ook niet alles...

nog even dat stomme ding aan dus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.