Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha the first

Nasha the first

08-10-2008 om 15:30

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos

Roos

08-10-2008 om 23:59

Tekst

Voor de mensen die berichtjes zonder tekst en alleen een link ook zo lastig vinden, hier de tekst . Wel heel bizar verhaal wat quasi leuk wordt gebracht maar waar natuurlijk een drama achter zit.

AMSTERDAM - Kory McFadden had een bittere pil aan zijn vriendinnetje dat twee jaar lang op de wc bleef zitten. Maar betere tijden lijken nu aangebroken voor de Engelsman.

Pam Babcock, het vriendinnetje van Kory, bracht twee jaar op het toilet door en dat moet een pijnlijke aangelegenheid geweest zijn. Toen Kory namelijk uit pure wanhoop in februari de politie belde om een eind te maken aan de bizarre situatie, bleek dat Pam door ontstane zweren vastgegroeid was aan het sanitair.

Dat meldt de Engelse Metro woensdag.

Mishandelen

De wc-bril kon uiteindelijk in het ziekenhuis van haar achterwerk verwijderd worden. Kory kreeg zes maanden proeftijd, nadat hij werd aangeklaagd voor het mishandelen van een afhankelijke volwassene.

Gelukkig schijnt ook voor de 37-jarige achter de wolken de zon. Net als eerder dit jaar won hij de staatsloterij en kreeg hij 20.000 pond op zijn bankrekening bijgeschreven. Of hij het geld gaat gebruiken voor een psycholoog voor Pam is niet bekend.

(c) NU.nl/Pauline van Lintel

Emmawee

Emmawee

10-10-2008 om 21:19

Bah

Ik heb zo'n hekel aan dit soort "grappige" berichtjes, die totaal voorbij gaan aan de ellende van mensen. Namen erbij, hopla!
Vind je dit nou echt grappig, Nasha? (is gewoon verwondering hoor, deze reactie... ik erger mij niet, ik erger mij niet
Groeten, Maw.

Nasha the first

Nasha the first

11-10-2008 om 00:12

Nee...

vind het helemaal niet grappig, maar ik snap er werkelijk niks van....hoe is het nou toch mogelijk dat iemand zo lang op een wc zit? Hoe komt dat? Gedwongen? Vrijwillig? Ziek? Dik? Ik snap het gewoon niet.....en mijn onderschrift.....met een fikse korrel zout Emmawee, of een hele kilo.....

Emmawee

Emmawee

12-10-2008 om 21:14

Nasha

Ik heb een hekel aan dit soort berichtjes in de krant. Het geeft helemaal geen informatie, roept voornamelijk vragen op en is puur en alleen voor de sensatie bedoeld. Dat stoort me enorm, omdat ik dat mensonterend vind. Iedereen kan het spoor bijster raken en dingen gaan doen die in zo'n "grappig" krantenberichtje passen.
Als je de link hier plaatst met een serieuze vraag erbij, bijvoorbeeld: "kent iemand het hele verhaal achter dit bericht, want ik snap hier helemaal niets van", dan snap ik jouw bijdrage.
Maar als jij de link naar het stukje hier plaatst met een ironische opmerking erbij, dan komt die opmerking op mij over als 'nog een schepje er bovenop'.
Daar helpt geen zout tegen.
Groeten, Maw.

Emmawee

Emmawee

12-10-2008 om 21:17

Toevoeging

En nu snap ik jouw vragen wel hoor. En ik sluit me aan bij Xsara, volgens mij is het gewoon niet waar.
Maar je eerste berichtje kwam op mij anders over.
Groeten, Maw.

Nasha the first

Nasha the first

12-10-2008 om 22:00

Laten we dat maar hopen dan

dat het niet waar is....

Cameron

Dutroux etc was zeer moeilijk voorstelbaar. Dit verhaal lijkt eerder fysiek onmogelijk. En daarmee toch minder waarschijnlijk dan akelige mannen met dito kelders.

Groeten,

Temet

Emmawee

Emmawee

13-10-2008 om 13:57

Cameron

De gebeurtenis "meisje blijft 2 jaar op de wc zitten" is zeker niet 'nieuws onwaardig'. En ook de veroordeling van haar vriend kan interessant zijn. Zélfs het winnen van de staatsloterij door deze man kán als nieuws worden gezien. Een veroordeelde wint een prijs. Maar een berichtje over deze gebeurtenissen krijgt wat mij betreft vooral nieuwswaarde wanneer een journalist de moeite doet om de lezer te informeren over wat er is gebeurd.
Maar de hele manier waarop het bericht is geschreven is gewoon puur sensatiebelust. Neem de zin: "Gelukkig schijnt ook voor de 37-jarige achter de wolken de zon. Net als eerder dit jaar won hij de staatsloterij en kreeg hij 20.000 pond op zijn bankrekening bijgeschreven. Of hij het geld gaat gebruiken voor een psycholoog voor Pam is niet bekend." Dit is gewoon flauw doen, "grappig" bedoeld en totaal voorbij gaand aan het leed van deze mensen.
Iedereen mag van mij overal in geïnteresseerd zijn en kranten mogen van mij overal over schrijven. Ik val vooral over de manier waarop dit gebeurt.
Groeten, Maw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.