Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

m ik

m ik

22-01-2011 om 11:05

Bladmuziek gezocht van liedje ...

Hoi, ik ben op zoek naar de bladmuziek van het liedje "het zijn de kleine dingen die het doen" (Saskia en Serge?)
We willen dit graag instuderen met een groepje kinderen, maar ik kan de songtekst wel vinden, maar de bladmuziek niet.
Iemand die me hier misschien aan kan helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Noten

Je kunt de kinderen ook laten instuderen met de muziek van Saskia&Serge erbij.
En anders kun je mischien van een youtubeversie zelf de noten van de melodie op schrift zetten?

In een vergelijkbaar geval belde ik vroeger weleens met Broekmans&van Poppel.

m ik

m ik

24-01-2011 om 09:10

Annej

Bedankt voor je reactie. De kinderen zouden we het inderdaad kunnen laten instuderen met de muziek erbij. Maar er speelt ook iemand piano en die heeft de noten nodig. Helaas kan ik zelf geen noten lezen en dus niets zelf op papier zetten.
Ik kon ook niets op internet vinden, dus we gaan nu voor een ander liedje kiezen.

kaatje1972

kaatje1972

24-01-2011 om 17:45

Misschien heb je hier iets aan?

Misschien heb je hier iets aan?

Ik vond op de volgende pagina iets waar je even naar zou moeten kijken ....
http://www.thebridges.nl/bridges/repertoire/repertoire.html en dan effe helemaal naar onderen scrollen en dan zie je daar staan "het zijn de kleine dingen die het doen" en als je daar op klikt kom je op een andere pagina terecht waar je hem zou moeten kunnen downloaden?!
Bij mij werkt de downloadlink helaas niet en kom ik steeds op de site van xs4all terecht maar misschien kun je die site van the bridges effe mailen om aan te geven dat de link niet werkt? Succes!!
Kaatje

m ik

m ik

25-01-2011 om 07:49

Kaatje1972

Bedankt voor de link, maar ook ik kom dan uit op een pagina van XS4all.
Toen ik even verder keek op de site stond er "wij verhandelen géén bladmuziek ". Ik denk dat het daarom geen zin heeft om ze te mailen. Jammer hoor

kaatje1972

kaatje1972

26-01-2011 om 13:18

Nee heb je ...

Oke, er staat idd op die site dat ze geen bladmuziek verhandelen maar er staat ook gewoon bladmuziek van andere liedjes op die site?!
Dus nee heb je, ja kun je krijgen??
Succes verder met je zoektocht!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.