Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Penseeltje

Penseeltje

16-10-2010 om 16:31

Blunder!

Wow, dit moet ik even delen, onder nick...
Kinderen uitbesteed, iets te vieren, man even weggestuurd om boodschap, mezelf lekker gedouched, favorite parfumpje op, sexy setje aan en op bed liggen wachten. Rammel de rammel, ik denk wat hoor ik nou in vredesnaam......Zie ik ineens een hoofd......Waaaaaah de glazenwasser. Ik wist niet hoe vreselijk snel ik uit z'n zicht moest komen!!!! Jee, zeg, dat overkomt mij weer. Maar goed dat ik mezelf niet had opgeleukt met slagroom, vruchtjes, ed
Jullie ook wel eens zoiets vreselijks meegemaakt?!?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Penseeltje

Penseeltje

16-10-2010 om 21:16

Verkeerde rubriek, hier te serieus? forumbeheer, verwijder dit m

Waarschijnlijk zit ik in de verkeerde rubriek?!? Meestal wordt er wel gereageerd en volgen nog veel meer blunders. Misschien toch onder eigen nick (bekend) moeten posten? Jammer, ik had wel zin in een blunderdraad.
Forumbeheer: verwijder maar weer.

Emmawee

Emmawee

16-10-2010 om 23:13

Jeetje...

Wat een haast!
Misschien zijn er weinig mensen die een vergelijkbaar of erger blunderverhaal hadden? Of misschien wilden ze er es even goed voor gaan zitten?
Ik kan op dit moment even niets bedenken. Mijn blunders zijn vaak alleen maar irritant voor mezelf of voor anderen. Weinig smeuïg en zonder lingeriesetjes. Althans... tot nu toe.
Hopelijk hebben jullie nog een leuke dag gehad verder?
Groetjes! Maw.

Vic

Vic

17-10-2010 om 15:12

Niet echt een blunder

Het is ook niet echt een blunder, als je verrast wordt door de glazenwasser. Ze komen hier ook altijd onaangekondigd, dus soms komt dat net slecht uit. Laatst op zaterdagochtend, toen ik nog met ongewassen haar aan tafel de krant zat te lezen. Heel storend ;-( Als ik in lingeriesetje, of zonder, op bed ga liggen zorg ik altijd dat het gordijn dicht is.

Minet

Minet

17-10-2010 om 21:50

Ah, de glazenwasser........

afgelopen zomer lag ik heerlijk beneden op de bank te lezen, alleen gekleed in mijn string (het was nog vroeg) te genieten van de warme zon die door het raam naar binnen scheen. En ja hoor.......daar stond ineens de glazenwasser voor het raam!
Toen hij op zijn ladder stond ter hoogte van de eerste verdieping ben ik heel snel de trap opgevlogen en heb iets aangetrokken Hij kwam zijn ladder weer af en ik zat keurig in badjas op de bank

Hanny61

Hanny61

18-10-2010 om 09:12

Blunder nét voorkomen

Jaren geleden stond mijn huis te koop. Ik was ziek en lag te bed. Mijn zus zou langs komen. Op een gegeven moment gaat de bel en ik loop in mijn onderbroek de trap af, om voor mijn zus de deur open te doen. Terwijl ik naar beneden loop, bedenk ik, dat het wel een beetje raar is om half-bloot de voordeur open te doen en ik loop weer naar boven om mijn badjas aan te trekken. Als ik na enkele minuten beneden ben, sta ik oog-in-oog met de makelaar en een stel potentiële kopers!

Hillary

Hillary

18-10-2010 om 09:25

Oh die glazenwasser

Zat bij schoonzus, net bevallen. Verloskundige kwam langs, even naar de hechtingen kijken. Dus ik en nog een bezoekster even naar beneden. Terwijl wij beneden zitten zet de glazenwasser ladder tegen de gevel ter hoogte van slaapkamerraam. Een ding is zeker ik kan sneller de trap op stormen dan de glazenwasser zijn ladder op. Kamer binnen gestormd en gordijn dicht getrokken, net op tijd.

Penseeltje

Penseeltje

18-10-2010 om 10:24

Ha, ja

we moesten even weer in de stemming komen...Man heeft glazenwasser betaald.....Enne volgende keer de gordijnen dan maar dicht (minder leuk)
Ach ja, ik was een beetje flabbergasted van dit voorval en ik hoopte dat nog véél meer forummers zoiets hadden meegemaakt.....Zo ik lees, ben ik toch niet de enige!
Andere blunders, zonder glazenwasser en lingerie, zijn ook welkom
Sorry voor mijn ongeduld!

Ok dan...

2 weken geleden, mistig buiten en ook mistig in mijn hoofd. Ik heb in plaats van mijn mobiel de afstandsbediening van de tv in mijn tas gestopt toen ik naar mijn werk ging. Dochter van 4 vroeg 's avonds heel droog "dacht je soms dat je daar mee kon bellen of zo?" De volgende dag, toen ik haar 's ochtends dag ging zeggen (ze lag nog in bed) wilde ze snel op staan om te controleren of ik wel het goede had meegenomen... die met allemaal knopjes en niets anders, en een rood knopje bovenaan die moest ik dus NIET hebben.

Puck

Puck

18-10-2010 om 13:02

Niet echt een blunder, maar wel grappig

Ik maak altijd de avond van te voren de lunchpakketjes klaar en die van mij en Puckman zit altijd in één van de vele tupperware dozen. Maak ik net op mijn werk mijn brooddoos open blijk ik de verkeerde mee te hebben genomen. Mijn lunch staat nog thuis en ik zit hier op mijn werk met ..... een pond kaas.

Tijgeroog

Tijgeroog

18-10-2010 om 14:00

Puck

Ach, met een pond kaas hoef je ook geen honger te lijden.

Bloot

ik heb de eerste tijd dat we hier woonde het idee gehad dat de overbuurman mij echt niet zou zien als ik bloot rond zou lopen boven, dus dat deed ik dan regelmatig.

En toen kwam ik er achter dat ik de buurman zelf wel bloot kon waarnemen.... Dus toen ben ik zelf maar wat meer gaan opletten en ook de gordijnen gaan dicht doen zodat ik hem niet hoefde te zien.

Lip knip

Als ik in de keuken werk...lik ik meestal de lepels en messen enzo af voordat ze de afwasmachine ingaan. En néé,dat mag natuurlijk niet en néé dat is niet netjes en nee aan tafel zou ik dat óók nooit doen. Maar als ze toch de afwasmachine ingaan....dan is het toch zónde als dat gebeurd met nog eten eraan? En als ik het niet lekker vind (pindakaas ofzo) dan spoel ik ze af onder de kraan...geen idee waarom. Het zal wel een tic zijn.
Afijn dus ik smeer brood voor jongste en voor mezelf. Even snel tussendoor want we zijn net thuis en moeten meteen weer weg (jongste moet naar gym en kom net van werk+school), dus aan het aanrecht op bordje. Jongste zit al klaar aan tafel. Jongste wil leverworst, smeerleverworst,je weet wel in zo'n plastic bolletje. Die is net op. Dus ik pak de schaar en knip in het bolletje een beginnetje. Smeer met het mes de boterham vol en hop,bord naar jongste. Mijn bord staat er al...dus begin met gezwinde spoed het aanrecht op te ruimen. Hoppa (lik erlangs) mes in de afwasmachine. En oo dáár ligt de schaar met ook nog leverworst eraan en lik,lik en ik knip ondertussen de schaar dicht!!! Ik sta nog bij de open afwasmachine en zie het bloed op de deksel druppen. Van mijn lip wel te verstaan!!!!
Héb ik in mijn eigen lip geknipt!!!
Groote grutjes en het bloed als een gek!
Ik probeer het bloeden te stoppen en ondertussen lacht jongste mij ook nog uit, dat dát ervan komt als je aan messen likt mam! Hoewel ze me ook probeert te helpen tussen de lachbuien door,door me zakdoeken aan te reiken.
Ondertussen komt de buurvrouw binnen met háár dochter die meemoet naar de gym...die is dokterassistente en kijkt ernaar en ja hoe komt dat nu toch buurvrouw????
euh,euh....uitvluchten kon ik niet verzinnnen. En jongste verraad me meteen al.
Zucht. Heb ik wéér.
Wie knipt er nu in zijn eigen lip?
Heb nog 4 dagen met een dikke lip gelopen.
groeten albana

ilsepilse

ilsepilse

19-10-2010 om 11:53

Waha prachtig draadje

eh de laatste blunder dat ik mij nog kan herinneren, komt er een meneer voor dtp en hep a prik, ik zeg bij het afscheid, nou dan kunt u er ook weer tegen als u in nederland ooit es je duim eraf hakt ...
eh zegt ie dat is al eerder gebeurd, en steekt ie een stompje op :0 !!
Hij kon er wel mee lachen ... ik schrok me rot en excuseerde me 100x ...

bertje1

bertje1

19-10-2010 om 22:17

Puck

haha die van die pond kaas.. geweldig. veel blunders maak ik niet mee. wel eens dat ik iets onaardigs zei over de zoon van iemand, terwijl die moeder er stond (ff over het hoofd gezien)... ai. weet nu nog niet of ze het gehoord heeft toen..

Vanmiddag nog

Ik loop op mijn werk na de lunch vanuit de kantine de trap af naar mijn werkkamer. Handen vol met mobiele telefoon en brooddoos. Halverwege de trap blijf ik met mijn voet haken en duikel voorover met een halve koprol naar beneden!
Twee collega's zien mij als een volleerde stuntvrouw een snoekduik maken...
Gelukkig leverde het me niet meer verwondingen dan een paar blauwe knieën, schenen en zere schouder op. Ik zal morgen wel spierpijn hebben.

Ilva

Ilva

20-10-2010 om 09:50

Haha

Wat een lol op de woensdagochtend. Heb zelf niet van dit soort blunders. Maar wat een lol heb ik. Geweldig! Bedankt!

Linda

Ik las net in de Linda ook nog een geweldige blunder:
Vrouw moest voor een inwendig onderzoek naar de gynaecoloog. Vlak voor ze richting ziekenhuis toog, haalde ze thuis nog even een washandje langs haar intieme delen om de boel op te frissen. Eenmaal met de benen in de beugels sprak de arts, turend in haar tussenbeense: "Zo mevrouw, vannacht een feestje gehad?" Pardon? Die ochtend had ze in de haast het washandje van haar dochter gepakt, die de avond ervoor haar gezichtje van feestglitters had ontdaan...

Triple

hij is leuk,maar deze blunder is al minstens 30 jaar oud.

Nog een *oude*

een vrouw vertrekt na een bezoek aan haar vader uit het verpleeghuis,en toetst de code in om de deur te openen.
ze merkt dat er iemand achter haar loopt,(en is bang dat de patient *ontsnapt*)Ze draait zich om ,trekt de man zijn stropdas recht,veegt wat onbestendigs uit zijn mondhoek en zegt: zo,nu moet u weer terug naar uw kamer.
Waarop de man antwoord: ik wil graag naar buiten,ik heb zojuist mijn moeder bezocht.........................

fladder

fladder

20-10-2010 om 18:08

Single vriendin van me vertelde me net...

Ze had een kindvrij weekend en ze had een date, een paar weken geleden. Een héél spannende date met een héél spannende meneer...! Dus trok ze haar korte zwarte jurkje aan met een kek bolerootje, en daaronder een minstens zo spannend "setje" met jarretellen en zwarte kousen. Het geheel afgemaakt met schoeisel met Hákken met een hoofdletter H.
En toen startte haar auto niet...

Maar niet getreurd. Ze woonde naast het station en meneer woonde een station verder, eveneens ernaast. Dus stapte ze vrolijk gehakt (sommige mensen kunnen daar echt op lopen) naar de trein en vond een leuk plekje.
Tegenover haar zat een vader met een zoon van pakweg 10 jaar oud. Die keken haar glazig aan. Vriendin snapte dat niet, want ook al was ze op chique, niemand kon zien wat voor spannends ze onder haar little black dress had...!

Hoewel...

Vlak voor ze bij het eindpunt aankwam viel het muntje. Vriendin, die niet gewend was om in little black dress per trein te reizen, was even vergeten dat de combinatie little black dress, jarretellen, kousen en even relaxed met je ene been over het andere zitten een beetje ehm, ongelukkig kon uitpakken...

Vader en zoon hadden riant uitzicht gehad op een stevig stuk blote dij, mét kousenboord en hoogstwaarschijnlijk nog een stuk jarretell ook...!

Ook niet geheel onbelangrijk: zoon van meneer en zoon van vriendin zaten bij elkaar op school, en dat allemaal in een vrij klein stadje waar iedereen elkaar kent... Gelukkig lijken meneer en zoon van meneer discreet ermee om te gaan maar vriendin heeft het erg benauwd gehad toen ze die maandag daarop haar zoon naar school bracht...

En voor een volgende spannende date heeft ze een lange, zwarte jas gekocht! De auto doet het allang weer, maar je weet maar nooit...!

Minet

Minet

20-10-2010 om 18:14

Echte blunder

Ik werk momenteel binnen het pand van een brede school, en haal een paar keer per dag koffie in een grote gezamelijke keuken midden in het pand.
1 van de concierges had ik al eens ontmoet, de andere nog niet. Ik kom de keuken in, daar staat een erg leuke dame schoolmelk per klas in kratjes te tellen.
Ik zeg: jee, voor dit soort werk zouden ze eigenlijk een hulpconcierge of iets dergelijks moeten hebben he!
Zegt ze: eeehhhh, dat ben ik......

Ik kon wel door de grond zakken

Kiki

Kiki

20-10-2010 om 20:34

Ik liep twee weken geleden over straat

in mijn elegante werkkleding, tip/top verzorgd met mijn mooie nieuwe winterjas met bijpassende paraplu (ja zelfs dat)
Ik moest nog even snel wat bij het postkantoor hebben, dus ik loop (ren) het postkantoor binnen, struikel over de mat en val languit naar binnen.

Wat een binnenkomst. Ook goedemorgen.

Kiki

Kiki

20-10-2010 om 20:39

Ik heb er trouwens nog wel een paar hoor

ik deel graag.

In het kader van pedagogisch verantwoord en om de kinderen cultureel te scholen, togen wij naar een peuter en een baby naar een openluchtconcert
Tuurlijk riep mijn oudste na elk liedje hard 'affelopen' en toen er een vliegtuig overvloog riep hij hard door het zachte gevoelige 'Maria' heen 'Heeeeej een vliegtuig, da's een gjote'
Bij de laatste Oostenrijkse wals werden de verstoorde blikken wel erg doordringend en besloten we vroegtijdig af te taaien. Natuurlijk doe ik dit op een gracieuze, elegante wijze, zodat we niet nog meer mensen stoorden, dus toen ik de brede trap naar beneden liep schoof ik ineens onderuit en stuiterde en plein public even wat treden naar beneden. In een poging de baby te behoeden voor een val landde ik als een zak aardappelen op mijn billen. Ingehouden adem en zachte kreten en ernstige schrikreacties van iedereen natuurlijk, die in hun hoofd mij met baby en al van boven naar beneden zagen stuiteren.

Dus niet helemaal de zachte subtiele aftocht die ik me had voorgesteld

Kiki

Kiki

20-10-2010 om 20:42

Deze even volledig van mijn blog af gekopieerd

En dan verwacht ik wel dat jullie je weer een stukje beter voelen over jullie eigen blunders. Want dit is de ergste.

Blunder van de week

Ja, ik weet het is moeilijk kiezen als je zoveel domme dingen doet in een dag, in een week, in je leven.

Maar het botsen tegen de deurpost en plein public (au, heel erg au) , vragen aan de buurman of hij het geslacht van zijn baby al weet, terwijl de kinderkamer overduidelijk een meisjeskamer is en er een jurkje hangt aan de muur met 'it's a girl' (altijd goed voor de burenrelaties dit), je zoon in zijn vinger knippen, terwijl je net hebt verzekerd dat nagels knippen echt geen pijn doet en dat hij barbapappa mocht kijken, terwijl ik zijn nagels knipte, (doet echt geen pijn mamma?, nee doet echt geen pijn schatje, dat kind kijkt de volgende keer wel link uit) valt in het niet bij mijn handige actie van vanmiddag.

Ik was na 125 kilometer snelweg en ongeveer net zoveel file een beetje slaperig geworden en ik besloot de door de ANWB aangeraadde twee uur rijden een kwartiertje rust eens in de praktijk te brengen.
Dus ik ga het benzinestation binnen om een kopje koffie te halen. Nou het eerste kopje liet ik natuurlijk uit mijn handen vallen (witte legging aan, erg fijn) Maar het tweede kopje koffie haalde het tot de auto. Dus ik rommel in mijn tas op zoek naar mijn autosleutel, die ik natuurlijk niet kan vinden in de Bermudadriehoek dat mijn tas is. Ik zet het kopje koffie boven op de auto en graai nog eens in mijn tas en vindt uiteindelijk mijn autosleutel. Niet in het handige vakje wat ik voor sleutels heb natuurlijk, maar ergens zwevend tussen de zooi.
Ik stap in de auto en laat het kopje koffie vergetend op het dak van mijn auto staan.
Ik rijd gedachteloos weer verder zie in mijn achteruitkijkspiegel nog net mijn kopje koffie over de achteruit spoelen. Verdorie weer geen koffie en twee euro armer!

Nou was dat natuurlijk al erg dom, maar om het nog erger te maken: er reed ook nog een motorrijder achter me die door een deel van de vloeistof geraakt werd. Ik hoef er niet bij te vertellen hoe niet blij hij was en hoe hij luid claxonnerend en middelvinger opstekend langs mij reed? Nee, dat dacht ik al niet
Echt zo vreselijk

O.t. sus-anne

Hmmm, in de Linda staat vermeld dat de blunder een 'persoonlijk verhaal van iemand van de redactie is'. Die moet dan al wel een jaar of 60 zijn. Kan wel natuurlijk maar erg geloofwaardig is het niet.
Maar het blijft een mooi verhaal!

Spellingschecker

Ik weet ook nog een mooie blunder van een opdrachtgever die een collega van mij een e-mail stuurde met de curieuze aanhef: "Beste Eikel".

Bleek dat hij wat overactief de spellingschecker zijn gang had laten gaan. Mijn collega heet Meike....

Vic

Vic

20-10-2010 om 21:47

Correspondentie

Ik heb eens herhaaldelijk brieven gestuurd naar een meneer Kip, maar in de aanhef het woord 'heer' vergeten (kopiëren, plakken). Toen ik tijdens een bespreking tegenover die man zat, zag ik mijn brieven liggen waarboven stond 'Geachte Kip'. Aiai, ik heb er niets over gezegd, maar hij zag me vast blozen.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-10-2010 om 23:13

De glitterpoes

heb ik zelfs eens bij een voorstelling van een cabaratier gehoord, maar heb geen flauw idee meer bij wie....

Rosase

Rosase

21-10-2010 om 12:06

Pinguin?

Die kende ik nog niet. Wie helpt me op weg?

Enne Kiki en Tripple: en bedankt hè. Zit ik hier huilend van het lachen op de bank

Rosase

Rosase

21-10-2010 om 16:20

Aha

Lidwientje, ik kende hem niet, maar achteraf denk ik dat ik hem best ook wel bijelkaar had kunnen verzinnen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.