Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sabje

sabje

05-02-2010 om 11:33

Boeken om te lezen advies

Ik heb het lezen weer ontdekt.Lange tijd geen geduld ervoor gehad maar sinds kort lukt het weer.Jippie.
Ik heb nu een paar boeken van Saskia Noort gelezen en die vind ik erg goed die lees ik bijna in een adem uit. Morgen ga ik weer naar de bieb en wie heeft leuke tips voor mij.Welke boeken moet ik lezen ?
Ik houd van psychologie romans,thrillers wel met een goed verhaal niet te zoiets als Saskia Noort.
Liefst makkelijk te lezen en dat het blijft boeien.
Ik ben benieuwd!
Bedankt vast,
Sabine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedoel je

"net zoiets" of "niet zoiets" als Saskia Noort?

sabje

sabje

05-02-2010 om 13:32

Hahaha ik bedoel net zoiets als...

Saskia Noort

Nietzsches tranen

Yalom (psychologische roman). Oorspronkelijke titel when nietzsche wept. Een van mijn toppers.
Recentelijk joe speedboot gelezen, van Tommy Wieringa, vond ik erg goed. Wel een "bepaalde stijl" dus je moet ff inkomen.

boeken van Jonathan Kellerman.

bibi63

bibi63

07-02-2010 om 15:49

Nog een hele aanvulling voor je om van te smullen:

Rene Appel
Loes den Hollander
Tineke Beisheuvel
Lineke Dijkzeul
Elisabeth Mollema
Huppelepup Sajet
Inger Frimansson
Joy Fielding

En natuurlijk, maar al eerder genoemd:
Nicci French
Esther Verhoef
Marion Pauw

Lees ze! Ik heb alle boeken van deze auteurs al gelezen, dus op zoek naar nieuw materiaal.
Groetjes,
Bibi

Allemaal heerlijke, vlot lezende, literarie of psychologische thrillers

Jonathan? dan ook

... Faye Kellerman, zijn vrouw. Die vind ik persoonlijk nog beter . En de zoon, Jesse Kellerman, is ook begonnen. Die kon ik nog niet zo waarderen, maar wellicht moet ie het nog een beetje leren

Ik ben nu net begonnen in de nieuwe Dan Brown, die belooft weer spannend te worden (Het verloren symbool).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.