Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

P

P

04-01-2012 om 07:46

Boer zoekt vrouw

Tsjee, ik ben nog niet bijgekomen geloof ik van die muts die weer bij Wim weg is gegaan... eerst het hele huis verbouwen op haar manier en dan 'ja ze bleef onrustig' en hups weg is ze weer!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

04-01-2012 om 08:08

Wat naar voor Wim was dat. Je kon echt zien dat hij er kapot van was!
Verder vond ik het erg leuk dat die Amsterdamse boer en Femke nog helemaal gelukkig zijn en dat zij met haar zoontje bij hem is ingetrokken.
En boer Jan ook erg gelukkig en wat was het mooi verbouwd!

Ah joh, die astrid

die wilde veel te graag. Het was een mooi project, ze werkte in de beginfase rivales eruit en zag al voor zich hoe het allemaal moest worden. Het was veel te veel háár ding, ze was te bazig en te doenerig.

De geitenboer

is nog steeds heel gevoelig. Mooi dat ze samen gelukkig zijn, maar wat heeft dat meiske nou voor leven, bijna dagelijks heen en weer naar Limburg, geen tijd voor vriendinnen, en dan tot in lengte van dagen tussen de geiten?? Nou ja, ieder zijn meug. Als ze daar echt van genieten is het prachtig.

Jesse_1

Jesse_1

04-01-2012 om 13:09

Gijsbert

Vond het ook leuk dat Gijsbert en Femke nog samen zijn, maar het viel me heel erg op dat Gijsbert het had over 'wij met zijn tweetjes' en dat hij het zoontje van Femke verder helemaal niet noemde eigenlijk.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-01-2012 om 14:07

Geweldig

om te zien hoe die mannen zijn opgeknapt van een vrouw in hun leven. Vooral boer Jan vond ik ontroerend,zo'n oude mopperpot die in een vrolijke kerel is veranderd. Leuke vrouw ook die Paulien.

Voor Wim was het echt sneu inderdaad, maar hij was niet meer het zielig boertje van vóór de relatie, en leuk genoeg om weer een nieuwe vrouw aan de haak te slaan.

Die geitenboer vond ik nog steeds tenenkrommend en zijn vriendin gun je een leuk studentenleven met vriendinnen, maar goed, ze leken aardig blij te zijn met elkaar.

Jesse_1

Jesse_1

04-01-2012 om 17:50

Ik begrijp uiteraard dat het zoontje bewust buiten de camera's hebben gehouden, maar het viel me dus heel erg op dat hij zei dat hij samen met Femke verder ging en "met z'n tweetjes". Misschien heeft hij het niet zo _bedoeld_, maar dat maakt het voor mij niet minder opvallend (eerder andersom).

Vic

Vic

04-01-2012 om 21:10

Niet gezien

Dochter wilde persé Harry Potter zien (voor de 28e keer). Nou ja, was ook wel weer leuk Maar volgende week komt er nog een aflevering toch? Ik ben wel benieuwd of die griezelboer (met die Poolse aanbidster) nog komt. Of Hans en Audrey, daar kreeg ik ook de kriebels van. Astrid (van Wim) vond ik dan wel weer een fris type, lekker gewoon.

Isabella

Isabella

05-01-2012 om 09:54

Geitenboer

Ik vond die geitenboer met zijn Anita juist schattig. Ze leken erg verliefd en gelukkig met elkaar. Niks mis mee toch. Ook Gijsbert en Femke vind ik een leuk stel en dus leuk dat ze nog bij elkaar zijn. Ik ben alleen benieuwd naar die Richard, die al stiekem iets met zijn vriendin had afgesproken voordat de logeerpartij begon. Ik vond hem zo'n engerd..

ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-01-2012 om 10:03

Geitenboer

Ja, ik vond Frank en Anita ook heel schattig en verliefd. Heb helemaal niet het gevoel dat zij beter af zou zijn in het studentenwereldje dan op de boerderij. Leuk stel!

Die wim

daar mag weer op geschreven worden dus als er nog ooler's op zoek zijn . Verder vind ik het leuk om te zien wat er geworden is van al die boeren. Het viel mij ook op dat het zoontje van Femke helemaal niet genoemd werd. En het is een moderne boerderij geworden bij pauline en mem. En ik vraag me af wie gelukkiger is Pauline met haar boer of mem met een schoondochter .

Ik vond

de geitenboer met zn dierenarts ook heel leuk,
Wim is dan wel aleen, maar er stáát nu wel iemand hij is meer man zeg maar. Die krijgt nu nieuwe brieven en dat komt vast helemaal goed.
Ik vind die richard ZO eng, vreselijke stem ook.
Ik ben benieuwd naar die boer met zijn dieke( dieuwke?)
Die al zo verliefd waren tijdens het verblijf.
Het strijkt heerlijk weg zo'n programma, 2 vliegen in 1 klap hahha.

Verder geen commentaar

na de uitzending van zondagavond jl. ?

Ehm

.. Beetje saai he, allemaal leuke babies en kinderen.. Enge griezel gerard had toch de juiste dame gekozen..
Ik miste wel die blonde tukker, Frans geloof ik. Die heeft vast geen behoefte meer aan die gezelligheid

app-sent

Vond ik ook

saai en veel baby's. Niet dat baby's saai zijn natuurlijk, maar als programma-invulling in dit geval wel. Ik had ook Frans nog willen zien. En die boer van wie iedereen dacht dat hij eigenlijk een boer zou moeten zoeken. Oh ja en die eerst zo verlegen boer in Friesland met dat nogal stadse meisje uit het Westen.

Vic

Vic

10-01-2012 om 20:29

Baby's

Ik vond dat ene baby'tje, dat steeds enthousiast naar de trekkers wees, wel enorm schattig! En die boer met dat aparte grote hoofd had nog heel aardige kindjes gekregen. Jos & Dycke en Richard & dame vond ik dan weer minder boeiend.

Isabella

Isabella

10-01-2012 om 21:58

Richard

Richard blijft wat mij betreft een engerd. En ik begrijp totaal niet wat die leuke vrouw in hem ziet.

Oja sorry, ik bedoelde dus Richard! Brrr

En de 'Nog best aardige kindjes' van Pros, haha! Subtiel hoor.

Haha nee van vic

Kwam die

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.