Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Boer zoekt vrouw

Gisteren iemand de nieuwe boeren voor Boer zoekt vrouw 2012 gezien?
Wat me opviel was dat er best een flink aantal boeren bijzaten die nog nooit een relatie gehad hadden! Nog nooit! Ik was daar erg verbaasd over. Werd er zelfs plaatsvervangend verdrietig van. Niemand die je heel speciaal vind, geen lichamelijke warmte. Hoe komt dat? Is dat typisch iets voor boer zijn, of bestaat dat fenomeen ook buiten de boeren-scene?

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

14-05-2012 om 11:33

Meerdere

ik ken er meerdere, neef nu reeds met pensioen. Vriendin 40 gepasseerd heeft nu haar eerste relatie. Diverse collega's. Het zijn echt meer mensen als je denkt alleen lopen ze er niet mee te koop.

De boeren

Volgens mij raken de leuke boeren een beetje op. No offense, maar er zaten niet echt veel 'hotties' bij dit keer. Wel leuke hoor, en natuurlijk De Boerin, De Homo - een nieuwe factor!

Ik zou er wel heel moe van worden als ik Yvon was.. Weeer enthousiast doen, bijv over een boer die 10 lomkommers per dag eet

Maar ik ben de beroerdste niet, ik zal toch wel kijken.

Vic

Vic

14-05-2012 om 12:40

Leuke boer

Opvallend dat de leukste boeren degenen waren die wel al een relatie hadden gehad. Ik vraag me dan ook wel af wat voor vrouwen gaan schrijven naar de boeren die juist overgeschoten zijn. Die zullen wellicht hun kansen afwegen en juist niet gaan schrijven naar diegenen waar je nu al van weet dat er stapels brieven komen. De piepjonge boer vond ik heel erg leuk. Toen ik dat tegen mijn dochter zei, vond ze dat ik normaal moest doen en dat ik 'geen Patricia Paay' ben

Dorry1

Dorry1

14-05-2012 om 12:45 Topicstarter

Overgeschoten

Die 'overgeschoten' boeren. Hoe zou dat gaan als de vrouwen komen? Ik kan me voorstellen dat je het als vrouw toch wel een beetje leuk vind als je een beetje het hof gemaakt wordt. Daar heeft zo'n ervaringsloze boer natuurlijk nog niet zoveel kennis van....
Moet je als vrouw een beetje alleen de kar gaan trekken. Lijkt me niet erg bevestigend. Zo'n datings-gebeuren is toch een wisselwerking tussen 2 personen.
Of zien jullie dat een eenzame boer helemaal loskomt bij het idee dat de vrouwen die bij hem komen logeren allemaal voor hem gekozen hebben?

Dorry

Vic

Vic

14-05-2012 om 12:50

Lijkt mij niets

Ik kan me daar toch niets bij voorstellen (of juist wel), bij zo'n man die nog totaal geen ervaring heeft met vrouwen. Ik denk dat hij nog het meest heeft aan een dame ook zonder ervaring, dan kunnen ze samen een beetje aanklooien tussen de lakens
Je krijgt vast zo'n situatie als vorig jaar, waar een vrouw met zware koffer voor de deur van een van de boeren stond en opmerkte 'goh, zware koffer'. Waarop de man de deur iets verder open deed en zei 'ja, dat kan ik me voorstellen'.

Tirza G.

Tirza G.

14-05-2012 om 14:08

Ik denk

Dat op die verlegen, onaangeroerde boeren ook niet bepaald dames gaan reageren die alles weten en kunnen. Categorie hoogopgeleide haaibaai. Dat lijkt me niet, eigenlijk.
Het doet me een beetje denken aan de rubriek van Mona in de Story, lang lang geleden. Daar werden ook oproepjes geplaatst, vaak door familie. De betrokkene (broer, zoon, neef - of de vrouwelijke versie daarvan) was dan altijd 'lief en eenvoudig'.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

14-05-2012 om 14:20

Mwah...

ik vond de boeren op zich eigenlijk best wel leuk. Alleen bij Arthur en Doede kon ik mij écht niet in een relatie inleven. De tweeling heeft een extra moeilijkheidsgraad, waardoor je als vrouw wel heel zeker van je zaak moet zijn: je krijgt er een broer en vrouw bij. In een 'normale' situatie krijg je de rest van de familie er ook bij natuurlijk, maar de broers zijn van plan bij elkaar te blijven wonen. Weliswaar in eigen huizen, maar wel op elkaars lip. De boerin is een frisse en fruitige vrouw, echt een boerin. En de homo krijgt vast genoeg post om mee te mogen doen.

Boerinnetje

Boerinnetje

14-05-2012 om 15:09

Jammer...

Ik vind de boeren te leuk. Twee boeren (1 jong en 1 iets ouder) waren jong hun partner kwijt geraakt. Ik bedoel dat waren gewoon leuke mannen die toevallig boer zijn. Da's denk ik jammer voor het programma. Die boer Martin vond ik gewoon een leuke vent. Ik heb niets met het boerenleven, zou echt nooit op zo'n programma schrijven maar het leek me gewoon een hele leuke vent die ik graag was tegengekomen mocht ik relatieloos zijn.

Die 'overgeschoten' boeren die iedere middag aardappels met jus eten en bij hun moeder van 88 wonen en niet verder komen dan de plaatselijjke buurtkroeg en nog nooit een relatie hebben gehad. Tja, die vind ik het leukst voor het programma. Het lijkt nu wel heel erg op een gewoon relatieprogramma met voornamelijk kerels met een bijzonder beroep.

Maar ach, kijken zal ik toch wel.

Iemand zei eits over het 'hofmaken' door die boeren. Ooit, lang geleden, was er een echt leuke jongen (25), beetje verlegen met meisjes maar ook niet meer dan dat, beste vriend van mijn exvriendje, nooit verliefd of relatie, verliefd op mij. Ik ben nog nooit zo het hof gemaakt op zo'n lieve, oprechte, eerlijke manier als door die jongen. Niet dat het iets geworden is maar dat had gewoon met andere dingen te maken. Ik was niet makkelijk te versieren maar wat dat betreft viel ik als een blok voor zijn versierpogingen.

Anne

Anne

14-05-2012 om 15:26

Vreemde reacties

Ik denk dat ik liever een boer heb die nog nooit een relatie heeft gehad dan zomaar een vent met tig relaties. Waarom denken jullie dat die boer niet lief voor vrouwen kan zijn en ze niet het hof maken? Wat een ouderwets idee eigenlijk dat een man dat moet kunnen. Ik zie weinig jongens rond de 20 die dat goed kunnen.

Verder: er zijn altijd vijf boeren die niet voor de tv komen en dat zijn ook vaak dezelfde types als waar jullie het over hebben.

En: ik hoof dat er een dames-tweeling reageert voor die tweelingboeren.

Oja: vorig jaar waren er drie broers, allemaal een relatie en eentje is zelfs al vader. Wat is er nu weer mis met een tweeling in een twee-onder-een-kaphuis? Beter dan op het erf met je schoonouders. Ik zie geen verschil met gewone aardige buren.

Tineke

Tineke

14-05-2012 om 19:28

Die tweeling

Waarom zei Yvon nou dat ze dat ze geen verschil zag (oid)? Wij moesten moeite doen om de overeenkomsten te zoeken. Ja, dat ze ongeveer hetzelfde aanhadden vonden wij (tweelingdochters en ik) tamelijk ehhhh bijzonder
Maar, er zat niks voor me bij!

Jessica O

Jessica O

15-05-2012 om 07:26

Tweeling

stond hier vanmorgen in de krant (wonen een km ofzo verderop) en ik vind er echt wel verschil in zitten.

Krant was blijkbaar op zoek geweest naar nieuws over ze, maar waren niets wijzer geworden...

Ik vindt het wel weer leuk, BZV. Al moet ik zeggen dat er echt wel eens leukere boeren tussen hebben gezeten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.