Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Boer zoekt vrouw is weer begonnen

Nu we toch in beetje in de televisiehoek zitten hier, wie heeft gisteren de voorstelaflevering gezien van Boer zoekt vrouw? In december gaan de reguliere afleveringen van start, en net als de voorgaande jaren ben ik zeker van plan weer te kijken. Mijn vraag: wie gaat de meeste brieven krijgen dit jaar?

Ik verwacht zelf boer dat Gijsbert (onder de rook van A'dam) en Richard goed gaan scoren bij de boerzoekende dames. De eerste leek me echt sympathiek, de tweede een beetje een playboy. Hij zocht een mooie, snelle vrouw (die daarnaast zin had in de zorg voor 1000 koeien), maar goed looks can be deceiving...

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

06-09-2010 om 11:39

Ja natuurlijk!

Gekeken bedoel ik Heb even geen tijd om gezichten bij namen te zoeken, but I'll be back here.
Die Richard, dat was die 'Duitse' boer, toch? Is vast publiek voor, maar ik vond het een griezel.

Rembrand

Rembrand

06-09-2010 om 11:47

Balen.

Ik heb het niet gezien.
Ik kijk vandaag als het ff kan via uitzending gemist.
Ik ben ook een trouwe volger van het programma.
M.

Vic

Vic

06-09-2010 om 11:52

Geroddel

Ik heb niet alles gezien, maar bij de boeren die ik voorbij zag komen had ik wel wat ideeën. Het lastige is dat het zo snel op roddelen gaat lijken als je hiet hier gaat bespreken. Misschien zonder namen (die ben ik toch al vergeten). Van de perenboer kreeg ik subiet de kriebels, met zijn 'vrouwen zoeken een gevoelige man' en 'conceptuele benadering' van de perenteelt. Er was ook een soort Wietse, maar dan minder aantrekkelijk. Het zou me verbazen als hij veel brieven krijgt. Voor wie het niet gezien heeft: Man, 42 jaar, ziet er ouder uit, woont bij zijn ouders, nooit een vriendinnetje gehad, en schuift zijn eten naar binnen met vork in de rechterhand. Vanuit mijn ooghoeken, over de krant, zag ik nog wel een heel aardig uitziende piepjonge boer, en een aantrekkelijk exemplaar van 35. Ik verwacht dat die twee wel doorgaan in het programma.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

06-09-2010 om 13:04

Haha

Heb ook met een half oog gekeken maar dat van die boer die zijn eten met de vork naar binnen schoof viel mij ook op. En dan dat oude moedertje erbij die zich nog zorgen moest maken of haar zoon wel goed terecht zou komen. Vond ik wel ontroerend.

Die boer met dat megabedrijf in Duitsland vond ik nogal eng uit zijn ogen kijken. Die eerste boer bij A'dam leek mij wel sympatiek, vroeg me af waarom hij met het programma mee deed. En die oudere boer met dat bootje, die vond ik ook wel wat hebben.

Starry Night

Starry Night

06-09-2010 om 13:12

Achot

Die boer die moest huilen.... Ik zou er haast voor scheiden en naar Bergschenhoek tijgen Maar ik vrees dat die boer niet heel veel brieven gaat krijgen. Aan de andere kant: er hoeft er maar één te zijn natuurlijk. Enfin, dat hoop ik van harte voor hem!
Ik vond Frank een leukerd, ik denk dat die wel goed in de markt gaat liggen (de geitenhouder uit Limburg). En Gijsbert zit er denk ik ook zeker bij.
Oh ja, en Vic: je hebt hartstikke gelijk wat betreft dat geroddel. Daar heb ik vorig jaar nog tegen zitten ageren, en nu schrijf ik ineens dat ik Richard een griezel vind. Dat neem ik dus terug. Richard is gewoon niet mijn smaak, laten we het daarop houden

Haha starry

Bergschenhoek is leuk hoor, ik woon er in de buurt. Ik heb nog niet gekeken dus ik weet niet hoe die boer is. Morgen, als dochter slaapt, ga ik er eens lekker voor zitten, het programma staat toch in mijn top-tien.

Wij zijn erg

dochter en ik dachten dat de perenboer een boer zocht. Maar nee, toch een boerin.

Wij vinden het een geweldig programma en hopen ervan te genieten, straks in december.

Wij denken dat doorgaan: Gijsbert, Richard (brrr), Frank, Gerhard, Marcel. En Annemarie.

Vic

Vic

06-09-2010 om 13:53

Starry

Richard, dat was toch die perenboer? Het gekke is dat ik hem op het oog (de eerste seconde) best aardig vond. Wageningen gestudeerd, niet onknap, redelijk gekleed, maar bij de eerste zin ben ik al achter de bank gedoken. Maar je hebt gelijk. Smaken verschillen (Johnny Depp, ik bedoel maar

Nee

Richard was niet de perenboer, maar de Duitse met de megastal. Hij - was niet mijn type Die perenboer was Maurits, geloof ik.
Mijn voorlopig hoeft wederom voor mijn huwelijk niet gevreesd te worden

Ik vond vooral de jurkjes van yvon leuk

Verder ben ik wel benieuwd naar een winterserie van bzv.

ChrisH

ChrisH

06-09-2010 om 16:26 Topicstarter

Waar zijn de noorderlingen?

Ik vind het trouwens wel opvallend dat het hoge noorden deze keer helemaal niet vertegenwoordigd is. Ik bedoel niet per se een boer als Wietse, want dat vond ik echt tenenkrommend om naar te kijken zo verlegen was ie, maar in ieder geval één Noordelijke Boer hoort eigenlijk wel bij BZV.

Chris

Minka

Minka

06-09-2010 om 16:35

Hoi,
Ik heb niet alle boeren gezien. Gijsbert gaat hoge ogen gooien denk ik, maar bij hem vraag ik me af waar de 'weeffout' zit, hij is nu nog te leuk . Maurits weet het zelf nog niet maar hij hoort eigenlijk thuis in een nieuw BNN programma of zo, Boer zoekt Boer, en Richard is een man die denkt dat hij een keiharde zakenvrouw wil maar die daar nog op terug gaat komen.

Minka

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2010 om 17:13

Vic

Mijn man schuift zijn eten ook met de vork in de rechterhand naar binnen. Als hij het met zijn rechtervoet deed had ik mijn twijfels gehad

Vic

Vic

06-09-2010 om 17:23

Kaaskopje

Duss dan moet ik dat ook aantrekkelijk vinden?
(Ik biecht op, als ik alleen thuis ben doe ik het ook. Maar potdikkie toch niet als je op tv komt!).

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2010 om 17:25

Oh wel een paar leuke

Ik moest de namen er weer even bij zoeken, maar ik vond Gerhard, Frank en Gijsbert echt leuk. De drie broers... ik zou argwaan hebben als drie broers na het overlijden van hun moeder opeens aan de vrouw willen. Ze leken mij niet onaardig, maar kom daar nog maar eens als vrouw tussen met een eigen wil en eigen gewoontes. De jongste was bereid te verhuizen, dus met die valt het misschien nog mee. Duitse Richard heb ik ook wel drie keer goed bekeken. Het is niet dat hij onaantrekkelijk is, maar toch is er iets mee, waardoor ik niet meteen in de pen zou klimmen. Marcel leek me ook wel aardig, Maurits was wel erg zijïg. Pieter leek me wel lief, maar om een relatie mee te hebben?? Adriaan leek me ook niet echt een probleemgeval dus waarom niet en de enige vrouw vond ik gewoon een leuk kordaat mens. Het zal mij benieuwen in december.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2010 om 17:27

Vic

Waarom zou je je anders voordoen als je zo bent in een programma als dit? Er zijn vrouwen die een man die alleen met een vork eet niet meteen afschrijven.

Gerdina

Gerdina

06-09-2010 om 17:57

Bromvlieg

Ik zei tegen mijn man dat ze deze keer vast een boer hadden die een boer zoekt. Toen Maurits langs kwam zeiden we: dat is hem! Toch niet dus.
De eerste boer vond ik wel leuk. Die duitse boer vond ik een engerd, maar misschien is 'ie wel ontzettend lief

Starry Night

Starry Night

06-09-2010 om 18:22

Ahum bromvlieg

Dat dachten wij dus ook
Overigens Izar, ik geloof nooit dat Boer Bergschenhoek je type is, als ik zo vrij mag zijn dat na een middag en een avond even voor je te beoordelen

Tirza G.

Tirza G.

06-09-2010 om 19:42

Gelukkig izar

Dan ken ik tóch nog iemand die er niet naar kijkt. Maar om de verkeerde reden: tvprogs zonder reclame kan ik niet volgen, dat is me te langdradig. Ik moet altijd enorm iets inschenken, iets pakken of plassen tijdens een TVprog. Tvprogs mét reclame kan ik niet volgen, omdat ik tijdens de reclame iets ga inschenken, pakken of ga plassen. En dan ben ik er uit. Ik zie dus vaak maar 10 min. van een progamma.
BZV kijk ik niet vanwege Yvon Jaspers. Brrrrrrrr.

Tirza

Carmen

Carmen

06-09-2010 om 21:14

Ha, leuk!

Gerhard laat de kalfjes gewoon bij de koe drinken, die kan bij mij niet meer stuk. De broers en Pieter, nee die gaan het niet redden. De boer die ook weleens een vrouw uit Polen had gehaald, brrrr. De wijnboer is leuk. Die jonge knul is ook leuk en spontaan. Die Duitse boer... er is iets mee, maar hij zal zeker populair onder de brievenschrijvers zijn. Maurits is inderdaad hartstikke homo, maar blijkbaar weetie dat zelf nog niet. Annemarie is leuk, maar ik vond haar vriendinnen een beetje irritant (zie filmpjes op site). Adriaan zal ook wel sympathiek gevonden worden, maar had hij nou echt niet iets ander kunnen aantrekken?

Carmen.

Carmen

Carmen

06-09-2010 om 22:06

Foutje

Ik ben nog even op de site aan het kijken, en ik zie dat ik Gijsbert per ongeluk Gerhard noemde.

Carmen.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2010 om 23:20

Yvon van super de boer?

Wanneer was dat dan?

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2010 om 23:23

Tirza

Reclameblokken zijn voor mij ook de momenten waarin ik een was op kan hangen, iets te drinken ga halen enz.. Bestook Zeelandnet met brieven met de vraag wanneer ze interactieve digitale tv gaan introduceren. Ideáál. Je hoeft niets meer te missen.

Bastet

Bastet

07-09-2010 om 07:38

Vier

Ik kijk ook niet.Brrr.....
Bastet

Puck

Puck

07-09-2010 om 08:18

Drommels, super de boer

Drommels, Yvon zit echt niet in de Super de Boer reclame. Kan wel zien dat je weinig van Yvon ziet In de super de Boer reclame speelt een vrouw die wel in de ambiance en de sfeer van Boer zoekt vrouw reclame maakt.
Ik heb overigens gisteravond via uitzendig gemist nog even gekeken en ik vind er in vergelijking met vorige jaren weinig leuke boeren bijzitten. Ik denk dat Gijsbert, Gerhard, die wijnboer, dat jonge ventje met zijn geitenbedrijf en die vrouw doorgaan.

Tirza G.

Tirza G.

07-09-2010 om 16:58

Eh kaaskopje (licht ot)

Zeelandnet levert digitale TV. Maar dat wil ik niet.

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2010 om 00:31

Tirza o.t.

Ja dat weet ik, maar digitaal alleen is niet hetzelfde als interactief. Digitaal wil niets anders zeggen dan dat de beeld- en geluidskwaliteit verfijnder is dan analoog. Interactief wil zeggen dat je in hoge mate tv kunt kijken zoals jij dat wilt.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2010 om 00:34

Drommels

Ja ze is wel van XXS

Tirza G.

Tirza G.

08-09-2010 om 11:58

Maar (kaaskopje)

Ik kijk al TV zoals ik dat wil. Daar heb ik geen Zeelandnet voor nodig. Ik bedien namelijk de afstandsbediening. En de aanuitknop. Met verve, kan ik wel stellen.

Tirza

Suzanne

Suzanne

09-09-2010 om 11:20

Tja..

Ook weer gekeken naar het aanbod van deze versie. Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn alle vier niet vertegenwoordigd, ZH en Gelderland komen met een zware afvaardiging. Ook geen boeren uit Flevoland, Zeeland en Brabant, jammer, wat meer spreiding was leuker overgekomen.
De 'Duitse boer' is ook niet mijn type, ook wij dachten dat Maurits een man zocht en Marcel uit Limburg is juist wel helemaal mijn type. In een filmpje op de site van BZV vertelt een nichtje dat hij graag een camping bij zijn bedrijf wil, lijkt me helemaal leuk! Maar ben al jaaaaaaaaaaaaaaren getrouwd.
Veel 'mwah'-boeren naar mijn smaak, de jonge boeren Gijsbert en Frank zullen zeer waarschijnlijk door gaan.
Of Annemarie doorgaat? Hm, vond haar niet echt sympathiek overkomen. Wie was nou die boer in dat hemd?
Zal mij benieuwen wie er doorgaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.