Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ardennen

Ardennen

22-07-2009 om 12:31

Bold and beautiful

waar kan een mens zich mee bezig houden...

Van de week kwam ik zappend langs The Bold and the beautiful en ik vroeg me af of Broek en Rits nog getrouwd waren. Snel werd me duidelijk dat zij een ander had.
Heeft iemand de serie weleens gevolgd en kan die mij vertellen hoeveel keer die twee al getrouwd zijn, met elkaar , met anderen, met hn kinderen, ouders?

Ardennn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

22-07-2009 om 13:30

Volgens mij

zei de acteur die Ridge speelt laatst in een interview dat ze inmiddels 5x getrouwd zijn.
Maar dat kan ook de Amerikaanse versie zijn, die natuurlijk een jaar of 2 voorloopt.

Yta Chalne

Yta Chalne

22-07-2009 om 13:46

Ik volgde die serie in m'n studietijd, heb zelfs sommige tentamens gemist omdat ik B&B even wilde afkijken.
Pas zag ik ook dat het nog steeds loopt, en ik ben er inmiddels achter dat Broek inmiddels getrouwd is met haar schoonzoon, nadat ze gescheiden is van Rits (wiens vorige liefde uit de dood is herrezen) en nadat ze gescheiden is van haar schoonvader, van wie ze wel een kind heeft, wat dus een halfbrus is van haar ex-man. Cool hè? Onverslaanbaar.

amk

amk

22-07-2009 om 14:46

Kijk hier eens

http://www.cbs.com/daytime/the_bold_and_the_beautiful/

kun je werkelijk van alles terug vinden.

Harmy

Harmy

23-07-2009 om 16:04

Hoezo onsmakelijk?

Broek was toch ook ooit getrouwd met haar schoonvader Eric en zwager Thorne? En wie zijn er tot nu toe allemaal dood geweest, weer herrezen en daarna weer gestorven?
We hadden Caroline (of had die nou een tweelingzus), Macy en Taylor maar die leeft geloof ik nog.

Harmy

CC

CC

24-07-2009 om 10:38

Haha

Broek heeft Rits getrouwd, zijn broer Thorne (inmiddels weduwnaar geworden zag ik van de secretaresse van Sally), zijn vader, die niet zijn natuurlijke vader blijkt te zijn, maar meneer Marone, die nog een zoon heeft, een halfbroer dus, en nu zijn half-broer Nick (dus idd haar ex-schoonzoon).R .geloof dat ze daar ook een kind van heeft) maar ook van zijn vader. Die dus weer af en toe haar kinderen zijn, maar ook haar schoonfamilie........

Harmy

Harmy

24-07-2009 om 10:59

Weder-wederopstanding

Wàt zeg je daar CC? Thorne weduwnaar? Betekent dat dat Darla dood is? Nieuwe kansen voor de scenarioschrijvers! Ben benieuwd wanneer en hoe ze weer uit de dood herrijst.

Harmy

Harmy

Harmy

24-07-2009 om 11:02

Bobby

Weet niet of ik nou de Nederlandse of Duitse versie laatst voorbij heb gezapt, maar ik zag daar ineens Bobby Ewing-Patrick Duffy staan!!! Past wel helemaal in de lijn van de serie natuurlijk. Blijkt zometeen dat Broek ineens 5 jaar lang gedroomd.

amk

amk

24-07-2009 om 11:25

Vader

bobbie is de vader van Brooke. En al een tijdje in de nl versie aanwezig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.