Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2009 om 00:06

Bones, de serie...

en maar weer eens een verbazing het net op gooien....ik kijk vrij regelmatig Bones, niet elke keer, maar wel vaak....Of Booths is een geweldig chauffeur of ik ben gek, maar hij kijkt meer naar Bones dan op de weg....en dat ook nog eens zonder gordel!!!! Ligt het nu aan mij, dat ik dat voor een Amerikaanse serie eigenlijk heel slecht vind?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

03-03-2009 om 10:21

Ach

Dat is nog het meeste realistische deel van de serie.....

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2009 om 16:54

Lol...

ok toegegeven, het is wat over the top, maar goed, het valt me op hoe hij soms kilometers lang opzij kijkt en gewoon doorrijd....

Rijstijl

Af en toe heb ik het idee dat Bones' rijstijl hier in Texas normaal is, er wordt erg slecht opgelet en teksten tijdens het rijden is voor een tiener heel gewoon. Je kunt ook vaak aan de manier van rijden zien dat iemand aan de telefoon zit. Erg irritant. Het enige dat je eraan kunt doen is zelf duizend keer beter opletten en anticiperen.

Tijdens mijn praktijkexamen vond de instructrice dat ik vaak in mijn spiegels keek, dat had ze nog nooit meegemaakt. Ze vond het fantastisch dat men dat in Nederland aangeleerd krijgt, dat moesten ze hier ook eens doen, verzuchtte ze nog....

Muusje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.