Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

21-01-2010 om 16:15

Buffer (géén nieuwe discussie!)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

24-01-2010 om 13:57

Nog meer verwarring

http://nl.wikipedia.org/wiki/Buffer

Buffer kan verwijzen naar:

Een zaak (voorwerp, gebied, substantie) die verstoringen opvangt of vereffent die ontstaan door interactie van twee of meer andere zaken:

buffer (scheikunde), een substantie die veranderingen in zuurgraad afremt.
Buffer (schokopvanger).
buffer (stootbalk), een uitsteeksel, vooral op railvoertuigen en doodlopende sporen, gewoonlijk per twee op een stootbalk.
Bufferzone, een (grond)gebied.
Bufferstaat, een staat die geheel in een bufferzone ligt, eventueel de bufferzone is.
buffer (geheugen), een tijdelijk geheugen in rekenmachines, computers en dergelijke.
bufferstrook, een verkeersmaatregel.

Maar er is maar één...

bufferschaap!
Groet,
Miriam Lavell

Nasha 1st

Nasha 1st

24-01-2010 om 14:57

Cheap?

buffalo cheap?

Goed gedaan jongens

inderdaad veel makke schapen in het hok, prachtig het draadje levendig gehouden en doorontwikkeld...

Net thuis van een familiefeest van de koude kant. Te doen. Wel slecht geslapen (erg koud in het Noorden).

Mijn zoon vraagt de hele tijd waarom ik zo moet lachen nu ik dit draadje aan het lezen ben...

Aahhhhahhhh...... wat een rust......

Sancy

Sancy

24-01-2010 om 15:53

Rode beuk

Hier, wat zennestralen, tegen de koude kant

Sancy

Sancy

24-01-2010 om 15:55

Overigens

bedoel ik daar helemaal niks mee. Nope. Niks. Niets. Niente. Noppes. Nada. Rien. Zilch. Zero.
Heerlijk.

Eigen buffer weer bijgebufferd

Getriggerd door het draadje in Off topic natuurlijk meteen gaan kijken hier. Ben ik even blij dat ik bij het in de week zetten van de frituurpan (je moet wat op deze druilerige zondagmiddag...) mezelf spontaan heb losgeweekt om eeeven op OO te kijken! Ben meteen weer helemaal bijgebufferd! Ik kan er weer tegenaan hoor, met die frituurpan ;-(. Bufferen jullie intussen lekker verder, kom ik over een uurtje nog eens langs! Enne, die Brabantse bijdrage was helemaal top! Er valt inderdaad nog veel te bufferen in ambtenarenland .
Engeltje

Guinevere

Guinevere

24-01-2010 om 19:50

En...

En we moeten dit draadje wel zuiver houden natuurlijk. Alles dat ook maar néigt naar een discussie laten we verwijderen door forumbeheer, want dat is teveel off topic.
Wie zijn eigenlijk die zwarte schapen, Pelle?

Nasha 1st

Nasha 1st

24-01-2010 om 21:09

Die mengt zich

niet meer in de dis......oh nee, dat deden we ook niet...sorry.....heerlijke cake gebakken vanmiddag, beetje hoog in het midden, maar wel lekker luchtig...

Polly Shearman

Polly Shearman

24-01-2010 om 21:31

Wij hebben

plaatjes gedraaid vanmiddag.
Lekker ouderwets

Gisteren

lekker met vriendin en kinderen naar het bos geweest (koud!, maar mooi), vanmiddag spelletjes gedaan met de kinderen. Een ouderwets knus winters weekend....en wat heerlijk dat dit draadje er nog is....

Jakiro

Jakiro

24-01-2010 om 21:35

Buffer?

Er komt een nieuwe droogtrommel en stofzuiger uit de buffer die ik niet had, heb of zal hebben. Heerlijk om gewoon geld uit te kunnen geven zonder te bufferen of buffelen.
Mijn dochtertje heeft wel een buffer aangemaakt, had gister besloten om 2 jaar vroegtijdig te gaan wisselen met 3 tandjes en heeft nu een goede buffer voor de doorkomende grote tanden.
Maar ze mag het er niet over hebben en wij zeggen ook niet of het goed of fout is (in navolging van dit draadje)
Heerlijk dat wel/niet bufferen en er niets over te hoeven uitleggen.
Jakiro

Biene M.

Biene M.

24-01-2010 om 22:02

Geiten

Vandaag hebben we bij de geitenboerderij voor het eerst gezien hoe de geiten gemolken werden, het was heel interessant.

En in het winkeltje zagen we dat ze biologische soepkippen hebben voor 5,50. Dat wilde ik hier nog melden in het draadje waarin dat laatst aan de orde kwam, maar ik was vergeten welk draadje dat was (en ik ben te lui om te zoeken).

Terug

van overleg voor huwelijk waar ik de ceremonie meester. Was leuk.

Sancy: goed idee, ook geen discussie over schoonfamilie. Wat fijn dat we dat hier ook kunnen ontbufferen.
Labjas: die stockoplossingen, maken jullie die nog steeds? Is al weer een tijdje geleden voor mij. Bij mijn eerste stage had ik veel te veel gemaakt (niet mijn schuld , moest van begeleider)... daar hebben ze nog steeds van over denk ik.

(...) diepe zucht.... naar bed.... wat een fijn draadje om de dag mee te besluiten....

Ayanna

Ayanna

24-01-2010 om 23:05

Gisteren

was ik bij Ballorig....ja.
En vandaag....niet....nee.
Zo, welterusten.

Labjas

Labjas

24-01-2010 om 23:50

Dus eigenlijk, rode beuk

Heb jij een enorme buffer aan stockoplossingen achtergelaten. Dat is heel prettig natuurlijk.
We maken ze voornamelijk zelf. Maar niet van de gevaarlijke stoffen, die kopen we. Heel relaxed dus. Zennnn...

Even een kopje bufferthee erbij...

Zo'n bedrijfsbuffer, dat lijkt me wel wat. Lekker simultaanbufferen en heerlijk ontspannen thuiskomen. Heeft iemand nog een lekker recept voor gestoofde buffer?

Hippe vogel

Voor Pelle


http://www.youtube.com/watch?v=oYmzdvMoUUA
Groet,
Miriam lavell

ik buffer ,jij buffert,zij bufferen,wij hebben gebuffert...................

Yessssss

d/t fouten meer dan welkom in dit draadje.
Wie volgd?

Blauw

Geen bluetooth, maar bluefoot...

Ik las toch echt

blue footed boobies...kon me er ook al bijna geen voorstelling van maken, een paar boobs met blauwe voetjes...

Rode beuk?

bedoel je: ik buffer ,jij bufferd ,wij hebben gebufferd??
dat staat zo raar?
ben ik echt zo blontdtd??

Yta Chalne

Yta Chalne

25-01-2010 om 16:49

Sus-anne

Ik buffer, jij buffert, zij/hij buffert, wij/jullie/zij bufferen, wij hebben gebufferd. Maar het is van nul en generlei belang en dat is het belangrijkst

Yta

je hebt helemaal gelijk,het gaat tenslotte nergens over,heerlijk he? zo,n discussie over niets...............

Precies sus-anne

iedereen blij!
Als we al niet discussieren gaan we natuurlijk al helemaal niet d/t fouten verbeteren. Wat zeg ik? Fouten verbeteren mag je het niet eens noemen in dit draadje, alternatieve spellingsvormen aandragen. Dat doen we niet.

Nou, eentje dan, discussiëren moet ehh.. mag met een trema!

Ayanna

Ayanna

25-01-2010 om 19:30

Even off topic

Slappe kroketten.

Nou had je me toch even op het verkeerde been ayanna

Wat kan er hier nou off topic zijn?

Maar ik snap 'm.
Slappe Kroketten. Dus.

Ayanna

Ayanna

25-01-2010 om 19:40

Dus.

Polly Shearman

Polly Shearman

25-01-2010 om 20:23

die ook

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.