Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Chippie

Chippie

21-01-2010 om 16:15

Buffer (géén nieuwe discussie!)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hhaaaaaaaahhhh....

Ik kom even uitbufferen.
tzit allemaal een beetje tegen, nou ja, ik zit een beetje te worstelen.

Lekker hoor.

Nasha 1st

Nasha 1st

09-02-2010 om 14:10

Goh

ik wilde nu maar dat ik toch een buffer had.... De wasdroger loopt op zijn laatste beentjes, eh pootjes, en ik moet nu een betaalbare gaan zoeken ipv gewoon het beste merk.....zucht....

Dankjewel pelle

Mijn hoofd wordt er helemaal zwaar van...... een echte bufferpletter....

Primavera

Primavera

09-02-2010 om 15:41

Bijbufferen

Mag ik hier even komen bijbufferen?
Ik heb een zware week gehad en de rest van de maand belooft al niet veel meter. Ik moet nodig mijn werkbuffer wegwerken. Of is het wegbufferen?
Primavera

Primavera

Kom maar even lekker uitbufferen. Ik bied je een luisterende buffer en een brede buffer om op uit te smurfen... bufferen

Primavera

Primavera

09-02-2010 om 19:06

Dank genista!

Maar jij bent toch niet Grote Buffer

Grote buffer

Nee, ik heb nog geen baard

Guinevere

Guinevere

09-02-2010 om 19:38

Inbufferen

Kan ik hier ook inbufferen ipv uitbufferen? Of is dat te revolutionair?

Guinevere

Guinevere

09-02-2010 om 21:50

Weckpot

Een weckpot is in elk geval heel iets anders dan een ouwe sok!

Yta Chalne

Yta Chalne

10-02-2010 om 09:13

Nodig

Heeft er iemand even een hele grote buffer om tegenaan te slaan? Ik moet me even afreageren en nu dit draadje toch nog loopt...

Yta: gezamenlijke bufferbashing

We zoeken een steegje op, die zijn er zat hier, en wachten een heel dikke vette buffer op. Ok?
Twee kunnen beter bufferbashen dan een.....

Speciaal voor yta

La grande Buffer! Groter kan ik ze je niet leveren

Haha genista

die is goed.

mag dat, complimenten in een niet-discussiedraadje?
Ik twijfel....

Yta Chalne

Yta Chalne

10-02-2010 om 11:52

Ha lekker...

...dat helpt. Ik heb zelfs in de sneeuw rondgestampt buiten, om af te koelen. De stoom komt uit m'n oren.
Rodebeuk, zullen we die buffer gaan opwachten in het fietsenhok na schooltijd? Lijkt me heerlijk.

Complimenten maken mag natuurlijk altijd, maar twijfelen, dat mag niet in deze draad. Weg ermee.

Voordeel

van dit draadje vind ik wel dat je nooit iets mist..

Schaamhaardraadje had ik een halve dag laten lopen en toen moest ik tien berichtjes terugklikken toen ik de intrigerende melding van steil schaamhaar wilde natrekken. Nog niet opgelost trouwens.

Yta: bedankt he. Je hebt me weer helemaal in de buffer-zen gekregen met die tip over niet twijfelen.... zaaaalig....

Emmawee

Emmawee

10-02-2010 om 23:23

Rodebeuk

Je begint hier toch geen discussie over de voor- en nadelen van het schaamhaardraadje t.o.v. het bufferdraadje?!
Groeten, Maw.

Sssstttt maw

Het geheim van dit draadje is dat je iedere nieuwe post kunt openen zonder dat dat een aanspraak doet op je denkvermogen. Dus liever geen vragen ....

Liever alleen verrassingen aan de zachte zijde van het bestaan....

Baan kwijt

en heel persoonlijk afgemaakt in exitgesprek.

I need a buffer to lean on...

In en uit.

Ik wou dat ik mijn vriendin was, in dit soort gevallen weet je altijd precies wat je dan moet zeggen. Beter dan tegen jezelf in ieder geval.

Yta Chalne

Yta Chalne

11-02-2010 om 13:17

Rodebeuk

Bah, wat een ellende. Vooral dat persoonlijk afmaken. Lijkt me ook het soort gespreksvoerder dat we eens gezellig moeten opwachten in het fietsenhok. Met z'n allen. Dan duwen we haar/hem eens een flinke buffer door de strot. Zijn ze helemaal gek.
Ik kies graag partij Enne, ga wat leuks doen. Naar 't pannenkoekenhuis in Rhijnauwen ofzo. Dat helpt zowat overal tegen.

Sancy

Sancy

11-02-2010 om 13:47

Buffer in, buffer uit,

rode beuk, en ik doe met je mee.

Sancy/yta

moet jij ook naar die tent met het blauwe logo dan?

Yta: Ik ga maar eens eerder weg en dan een dikke dure bundel duitse poezie kopen in de stad en de kinderen ophalen.

Daar heb ik zin in.

Amarins

Amarins

11-02-2010 om 14:52

Rodebeuk

Kopje thee met een zelfgebakken stuk bananencake, dat is wat ik in de aanbieding heb als buffer.
Wat ellendig, ook al zat het eraan te komen. Ik rijd de afmaker lelijk tegen zijn/haar schenen, in het fietsenhok (iemand afperen, werd dat vroeger bij ons genoemd...)

Sancy

Sancy

11-02-2010 om 17:59

Rode beuk

Ja. Contract wordt niet verlengd.
Ohmmmmmmmmm (in lotushouding)

Nou, sjeek hends dan

we gaan hier niet regels vullen met alles gebeurt om een reden enzo, da's niet des buffers, maarrehh... had jij al gelezen wat je allemaal moet doen, meenemen en voorhanden hebben om een uitkering aan te vragen?

..vergezelt je in de lotushouding....

oeps. mijn mantra is onder de bank gevallen!

Sancy

Sancy

11-02-2010 om 19:05

Mantra

mijn lief heeft mijn mantra in gebruik, hem zit het wat werk betreft ook niet mee. Gelukkig kunnen wij onder de buffer op de bank kruipen, bij de open haard.
Mijn werkgever is bovendien zo "aardig" geweest mij een ruime buffer te geven voordat ik naar de blauwe mutsen moet.

Emmawee

Emmawee

11-02-2010 om 21:46

Sorry rodebeuk...

Ik dacht gewoon... nee, ik zal erover zwijgen.
En dan over jouw nieuws van vandaag... daar zwijg ik ook over. Gewoon lekker stilletjes een beetje zwijgen, de tijd langs je heen laten glijden... gezellig achter de oranje paginaatjes in alle rust verder bufferen.
Groetjes, Maw.

Kaasknopje

Ik zwets mij wat af, ongebufferd....

Vonda

Hm, en ik dacht...

... dat IK het zwaar had (goede beoordeling maar net iets minder dan ik hoopte, en een reorganisatie op komst waar ik ook niet zo blij van word). Valt echter in het niet bij het je baan kwijt zijn.

Die werkgevers spelen een mooi (lelijk) spelletje bufpoker these days....

Vonda

Sancy

Sancy

12-02-2010 om 08:55

Ah kijk

Zo'n buffer willen we allemaal wel. Toch fijn dat we dat hier in de schoot geworpen krijgen.
Kom Rode beuk, we maken dankbaar gebruik van de aangeboden buffers en gaan filosoferen over ... nou ja, eigenlijk nergens over. We nemen Emmawee haar raad (oh nee) insteek over en zetten onze gedachten op de spaarstand en bufferen wat voor ons uit met oranje achtergrond....

Kom maar lekker in mijn buffer

Sancy en Rodebeuk, kom maar even lekker in mijn buffer. Even vergeten... Sancyman, kom er ook maar bij. En wie er verder om welke onuitgesproken reden ook maar behoefte aan heeft.
Iemand een glaasje warme buffer? En een lekker knapperige buffer d'r bij?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.