Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

winkelaar

winkelaar

11-01-2010 om 15:49

C1000 1 minuut gratis winkelen

Volgens mij is het landelijk toch? De poster die bij de folder zat, moet voor je raam gehangen worden en voor iedere winkel wordt er dan iemand uitgekozen die een minuut gratis mag winkelen in die winkel.
MAAR, wie gaat dat bepalen dan??
Vind het een beetje stom om het te vragen bij de winkel hier (mischien denken ze dan dat ik inhalig ben, en win ik in ieder geval niet..)
Wie weet er meer van? Op het hoofdkantoor wisten ze het ook niet...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

11-01-2010 om 16:22

Ik heb ooit

Ik heb ooit eens op zo'n manier een vol krat boodschappen van C1000 gewonnen. Dat is al jaren geleden maar volgens mij was dat een actie tgv de opening van een C1000 filiaal in mijn woonplaats. Toen deden ze het zo: met een auto reden ze door Woonplaats en van elke(?) poster werd een foto gemaakt. Na afdrukken werd er uit alle foto's toen een winnaar getrokken.
Moet wel eerlijk zeggen dat we in een vrij kleine plaats wonen. Maar misschien doen ze het (áls ze het al weer zo doen) in grote plaatsen per wijk? Dus de wijk waar de betreffende C1000 staat ofzo.
Ik doe deze keer trouwens niet mee. Vind het geen gezicht zo'n ding voor je raam en de kans dat je hem wint is zo gering (lijtk me trouwens sterk dat ik hem weer zou winnen haha) En daarnaast wonen we nu in een achterafstraatje en daar komen ze vast niet. Trouwens... nou je het zeg, ik heb nog maar 1 keer een poster zien hangen vandaag...

Tijgeroog

Tijgeroog

11-01-2010 om 21:25

Voorwaarden?

Vaak zijn er voorwaarden waar in staat dat een notaris adressen trekt en dat dan gekeken wordt of er op die adressen een poster hangt. Maar ze zouden die voorwaarden toch ergens moeten hebben?

Kaaskopje

Kaaskopje

12-01-2010 om 01:09

Ik mag niet meedoen

Zodra dochter zag dat je de folder voor het raam moet hangen om in aanmerking te komen was voor haar de lol eraf. Niet doen hoor! Dat is gênànt!! Ik kan me op dit moment ook niet voorstellen dat men langs ons huis komt voor die folder. De weg is moeilijk begaanbaar en veel mensen hebben niet eens door dat wij hier wonen. Ik laat de folder dus maar voor wat het is, dochter ook weer gerustgesteld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.