Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Brianna F

Brianna F

12-04-2011 om 13:37

Cadeau bij samenwonen

Onze dochter gaat over 3 maanden samenwonen, ze is 25 en het zal een grote verandering zijn zowel voor haar als voor mij.
Ik wil haar iets meegeven, zoiets als een kraammand, maar dan een uit-huis-mand zeg maar. Maar wat stop ik erin? Ik weet wel een paar steekjes onder water cadeaus, zoals een trouwen Glossy (hij wil niet rrouwen, zij wel) en babysokjes (zij wil snel kinderen, hij heeft nog de tijd) maar dat is alleen maar plagerig, er moeten ook andere dingen in. O ja, ik ben ook al bezig met een foto-album van 0 tot 25 jaar. Het worden er trouwens drie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

12-04-2011 om 14:05

Overlevingspakket

In het overlevingspakket dat ik ooit heb samengesteld in vergelijkbare omstandigheden zat in elk geval een map met daarin alle favoriete thuisrecepten. Werd erg op prijs gesteld.

tonny

tonny

12-04-2011 om 17:08

Oh ja, leuk!

Zoiets heb ik vijf jaar geleden (waar blijft de tijd) ook gemaakt, goeie speurders kunnen het vast wel vinden in het archief.

Veel succes met alle voorbereidingen, het is inderdaad een hele verandering in je dagelijks bestaan!

mijk

mijk

12-04-2011 om 20:33

Ik geef vaak een

peper en zoutstel . Zo lekker tuttig..

maar voor lekker nuttig misschien

ikeabon
verjaardagskalender voor op de wc (zodat ze jullie niet vergeten)
Een naambordje voor naast de voordeur

Brianna F

Brianna F

13-04-2011 om 09:50

Leuk

Ik heb al aardig wat ideeen gezien, ben ook in de archieven gedoken, ik krijg die mand wel vol denk ik. Meer ideetjes zijn natuurlijk welkom.

Valkyre

Valkyre

13-04-2011 om 13:36

Leuk

Wat een leuk idee! Het eerste wat in mijn hoofd opkomt, is schoonmaakmiddel... En doekjes enzo. Die recepten, dat is belangrijk. En misschien iets te snoepen? Flesje wijn, kaasjes. Dat kregen wij van vrienden toen we gingen samenwonen. En heel traditioneel: brood en zout.

Aïda

Aïda

13-04-2011 om 17:03

En ik zou

er een dinerbon in doen met op de envolop geschreven..

Voor als je eens echt lekker wilt eten!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.