Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

suusje

suusje

30-11-2008 om 22:31

Cadeautje man bij verjaardag zoontje (1)

Ik weet niet of ik in de goede rubriek zit maar hier is mijn vraag:
Ons dochtertje wordt bijna 1 en dat moet natuurlijk gevierd worden. Nou is dit jaar voor ons niet makkelijk geweest, dat had vooral met mij te maken. Mijn man heeft mij altijd heel goed gesteund en daar wil ik hem voor bedanken. Ik wil een mooi cadeau voor hem kopen, iets blijvends, niet zo maar iets. Maar wat? Sieraden draagt hij helemaal niet, dus dat valt af. Ik heb echt werkelijk geen idee en hoop dat jullie mij kunnen helpen?
suusje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
suusje

suusje

30-11-2008 om 22:32

Foutje

Ik bedoel ons zoontjewordt bijna 1! Ons dochtertje is al wat ouder!

Secreet

Secreet

01-12-2008 om 21:34

Ik hou me aanbevolen

Het afgelopen half jaar heb ik het leven voor mijn man ook heel moeilijk gemaakt. Ik ga dit draadje goed in de gaten houden, want ik wil iets speciaals voor hem in de sinterklaaszak om het een beetje goed te maken. De kado's van Magnolia zijn voor mijn man helaas niet van toepassing. Maar er komen vast meer reactie's.

Secreet

Manon Bleijenberg.

Manon Bleijenberg.

01-12-2008 om 23:02

Ben ook zo'n secreet

Ook ik heb heel wat goed te maken en heb me suf gepiekerd. Tot hij op een feestje tegen iemand terloops zei dat hij wel eens naar night of the proms wilde. Hij gaat vaker naar concerten maar altijd met vrienden want ik stik van de angst voor die drukte en zo'n concert duurt ook altijd zo lang. Ik weet dat hij graag met mij wil gaan dus ik ben van plan me over alles heen te zetten. Ik heb wat gegoogeld en een busreis naar Antwerpen gevonden met zitplaatsen ergens vooraan zodat ik niet al die mensen zie. En het duurt nog tot november volgend jaar dus ik kan me nog heel lang geestelijk voorbereiden Hij heeft per ongeluk de envelop open gemaakt met de reserveringsbevestiging en hij was er superblij mee. Niet voor het concert maar dat ik mee ging Dus wel een succeskado
Succes met bedenken

suusje

suusje

02-12-2008 om 14:26

Fijn al die ideeën.

Hier kan ik al wel wat mee.
Wie heef ter nog meer goede ideeen?
Suusje

troela

troela

02-12-2008 om 14:48

Ideetjes

een mooie kleine tatoo met zijn naam of tekst
oppas voor kinderen regelen en hem verassen met een heerlijk etentje, massage etc met allerlij aanwijzingen als hij niets vermoedend binnen komt, licht uit kaarsjes aan en briefjes plakken
motor rijbewijs of iets wat hij leuk vindt en er maar niet van komt kado doen
een etentje organiseren met mensen die hem lief zijn en lang niet gezien heeft
een dagje/weekendje weg naar wat hij leuk of ontspannend vindt
klusjes uitbesteden waar hij allang tegen aan hikt
een trui voor hem breeien

Juwelier

Juwelier

03-12-2008 om 11:00

Geen sierraden maar...

... een horloge?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.