Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha the first

Nasha the first

09-11-2008 om 19:16

Club van sinterklaas, wat een teleurstelling

Heb vandaag vanaf 5 uur met de tweeling club van sinterklaas op Jetix gekeken, en wat schetst mijn verbazing, Sint is Sint helemaal niet, er is een andere!!!! Niks Bram van der Vlugt....

En dan het verhaal.....had op een gegeven moment twee zielige hoopjes op schoot, die doodsbenauwd voor die ene mijnheer zijn.....en maar vragen....Sint mag wel naar Nederland he mama??? Toch???

Ik geloof dat ik de Club dit jaar maar oversla.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Andere sint

Ik heb de club van sinterklaas nog niet gezien (en dat wil ik eigenlijk heel graag zo houden) maar ik had vorig jaar al gehoord dat Bram van der Vlugt er mee zou stoppen. Nou is die man al 74 dus echt raar vind ik het niet maar wel ontzettend jammer. Hij "is" Sinterklaas en die Fred Butter (de nieuwe sint dus) zal het best goed doen maar het is echt niet hetzelfde... Nou geloven mijn kinderen niet in Sinterklaas en al zouden ze dat wel doen, het zou ze ongetwijfeld toch niet opvallen maar ik vind het toch raar om de "echte" sinterklaas ineens vervangen te zien.

Nasha the first

Nasha the first

09-11-2008 om 21:29

Oh help...

net ff zitten googlen op die naam http://www.fredbutter.nl/ .... Die man is toch veel te jong om Sint te zijn??????

tonny

tonny

09-11-2008 om 21:49

Tja, ook sint is jong begonnen

en we moeten Bram zijn pensioen gunnen, toch?

Maar gemist wordt hij beslist!

tonny

Nasha the first

Nasha the first

09-11-2008 om 22:47

Tja...

In mijn beleving is Bram al heel lang Sint en dus al heel lang heel oud ))

Misschien went het ook wel hoor, maar ik moest wel even slikken vanmiddag....gelukkig doet Bram nog wel de intocht heb ik gelezen!!!

Oei

Ik zal Bram missen, die man ís echt Sinterklaas, daar kan er voor mij geen een tegenop. Hij heeft humor en is gevat, 'heeft' het gewoon helemaal. De X-factor voor Sinterklazen

Fred Butter ken ik niet zo, maar ik keek op de website en zag dat hij ook Rum Tum Tugger in Cats heeft gespeeld, daarvan wordt-ie voor mij niet geloofwaardiger als Sint eerlijk gezegd . Maar we zullen zien, ik heb hem nog nooit als Sinterklaas gezien dus hij krijgt nog even het voordeel van de twijfel.

wilma66

wilma66

10-11-2008 om 07:30

Geloven jullie nog steeds in sint ? ( hahahaa )

Grapje - Het was mij niet eens opgevallen in de club van sint.
Ik ga straks toch even kijken, want ik wist dat Bram er mee zou stoppen.

Gnome

Gnome

10-11-2008 om 09:05

Inderdaad een eng verhaal

Zoonlief van bijna 4 is ook vreselijk bang dat sinterklaas niet gaat komen. Laat dan de pakjes nog maar een keer gestolen worden, maar de sint helemaal weg houden is voor deze catagorie kids nog niet te begrijpen.

Ik heb gezegd dat het maar een filmpje is en niet echt, sinterklaas komt echt wel, dat was een goed antwoord voor hem.

Het maakt ons niet uit wie sinterklaas is, zolang hij maar komt en zn pieten meeneemt

Dendy Pearson

Dendy Pearson

10-11-2008 om 10:08

Dochter

vind alleen het sinterklaasjournaal echt, de club van sinterklaas neemt ze niet zo serieus.
Wij vinden het verhaal dit jaar ook niet zo leuk. Wel hebben wij bij de eerste uitzending ons gek gelachen. Hoe die onbekende denkt over kinderen, ze zijn luidruchtig, vies en ze plakken. Een overgewaardeerde mensensoort. Geweldig gevonden!

Dendy

Tirza G.

Tirza G.

10-11-2008 om 16:43

Jemig

Ik word echt oud. Bram vd Vlugt was voor mij al de "nieuwe" Sinterklaas. Míjn Sinterklaas is Adrie van Oorschot, ingehaald door Mies Bouwman
Die Fred Butter ziet er leuk uit, dat wordt een prima Klaas.

Tirza

Ja, die vorige sint

Vóór Bram van der Vlugt dus, dat vonden mijn ouders helemaal 'de echte'. Ik niet, die vond ik vrij saai eigenlijk, te statig en afstandelijk in mijn herinnering.
Snif, ik wil Bram terug maar dat zit er niet in denk ik

De echte

De echte Sint zou zich natuurlijk alleen laten verwelkomen door Aart Staartjes...

Toch!

ik zat te kijken samen met mijn zoontje en ineens klaas... dus ik roep "heee dat is n andere" om mezelf gelijk voor het hoofd te slaan want mijn zoontje gelooft nog heilig

maar hij reageerde met n diepe zucht want mama hij heeft zijn muts nog niet op (pvieuwww kwam ik er even goed af)

Jammer hoor.... hier in almere staat bram nog wel op de site mbt de intocht as zaterdag, niet goed over nagedacht van de gemeente almere LOL

Tja hij zal het ook wel goed doen maar tis wel even wennen

gula

Nasha the first

Nasha the first

12-11-2008 om 13:47

Maar...

vinden jullie deze serie nou ook zo rommelig? En druk? Het gaat echt in sneltreinvaart.....

Dank je wel pelle

dus we kunnen hier nog van bram genieten zaterdag
Gelukkig maar.....

gula

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.