Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

22-12-2010 om 20:50

Coming to holland draadje

Volgt iemand dat toevallig ook hier? Eigenlijk is dat meer iets voor het draadje van twee hierboven. Niet schrijven op een boer/prins maar daten met een onbekende die een prins blijkt te zijn. Ik denk dat Wim-Lex dat ook zo aangepakt heeft met Max.

Pelleman en ik liggen krom om die Grüber.

En hupsakee al die drie vrouwen gaan gewoon een week mee met die mafkezen? Eerst vond ik die Afrikaan wel leuk... totdat hij (desperaat) met twee meiden tegelijk afsprak in Artis.

Die Salauddin is voor mij verpest door zijn prinselijke voorganger van de vorige keer (die stiekem op zoek was naar een tweede vrouw) maar die duitser slaat alles, ik geloof dat ik dan toch werkelijk waar liever Wim-Lex zou hebben, die wordt tenminste echt koning LOL

Hier kun je kijken: http://www.sbs6.nl/web/show/id=1311746/langid=43

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Te lui om te checken, maar vraagje

Pelle, ik volg het niet maar wij zagen een voorstukje tussen programma's door. Die Salauddin, is dat een Maleisiër of zo? Dit vroegen wij ons af, gelet op zijn naam en voorkomen (Maleisië heeft vziw 9 sultans die elkaar bij toerbeurt aflossen als staatshoofd, dus er zal wel een zooitje prinsen rondlopen daar).

Groeten,

Temet

Die duitse prins

Is maar een nepprins...geadopteerd door zijn (prinselijke) stiefvader toen hij al bijna volwassen was.En stiefvader al behoorlijk op leeftijd. Zwarte schaap van duitse prinsendom zeg maar.(de hele familie)
Googel maar even.
groeten albana

Omdat

Ik het al een keer eerder gelezen had na een googelactie van oudste (die wilde meer weten over die duitse prins) en ik nu geen zin had om te googelen.
Ik zou zeggen: 'doe je best!'
groeten albana

Tink

Tink

26-12-2010 om 22:39

Pelle

Het was een paar weken terug bij RTL Boulevard, die ene meneer die altijd over het koningshuis bericht (ben zijn naam ff kwijt, die forse meneer) heeft zo ongeveer ruzie met die Duitse wannabe-prins gemaakt per telefoon. Misschien staat het nog op hun site?

Nou nee

Hoe het ging. Ik was met oudste thuis (jongste in bed,man was weg naar vrijgezelle feestje neef) en wij zitten op de bank en kijken dat prinsengedoe (bij gebrek aan beter, we volgen het niet echt zeg maar) en oudste verveelt zich en gaat een beetje computeren tussendoor en googelt blijkbaar die prinsen op. Oudste leest redelijk goed duits en vind een soort duitse weekend/privé/story met allerlei roddel over prins max en roep mij erbij om mee te lezen. Later had ze een ned. stuk uit wikipedia over de familie van prins max. Ik heb dus alleen die 2 stukken gelezen...geen idee waarop ze gegoogeld had. Daar heb ik niet naar gekeken. Pas dagen (of weken?)later las ik in de krant iets over dat gedoe bij Boulevard (volgens mij bij de kapper) en dat die prins een aantal niet zulke nette dingen had gezegd, live aan te telefoon. Zelf niet gezien...dat boulevard.
Ik dacht eigenlijk dat het nu zo'n beetje wel algemeen bekend was.....
Ik had het dus niet zelf gegoogeld. Dat had oudste.
groeten albana

Tink

Tink

27-12-2010 om 12:26

Juist

... Marc van der Linden, die was het. En prins Mario Max, ik vind het net een naam uit een computerspelletje . Hij had inderdaad een aantal niet erg prinselijke dingen geroepen door de telefoon.

En Albana, hier bewaart de computer alle Google-zoektermen die je hebt gebruikt (totdat je het zoekgeheugen wist), misschien had je het daarin dus nog terug kunnen vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.