Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Snuggle's

Snuggle's

06-02-2012 om 14:41

Connected

Wie heeft gisteren nog meer connected gekeken en is ook van plan het te gaan volgen? Ik vond het al helemaal leuk, soort gluren in iemands leven.
Vooral bij (ik dacht, weet de namen nog niet helemaal), Mira. De moeder van drie kinderen die ruzie kreeg met haar man en bij wie het allemaal wat teveel dreigt te worden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

06-02-2012 om 15:13

Ik vond het ook leuk om te zien! Wel ongelofelijk dat mensen aan zo'n programma willen meewerken. Dat je je problemen zo wil etaleren. Vraag me ook af of hun partners / toekomstige vriendjes er zo blij mee zijn

Wilma

Wilma

06-02-2012 om 15:24

Ik vond 't juist tenenkrommend

en heb 't na een tijdje niet meer verder gekeken. Tjonge, dat net doen alsof je gewoon aan 't 'leven' bent, terwijl je toch gewoon wéét dat je gefilmd wordt. Dan is 't toch niet echt ook? Da's toch nogsteeds niet real-life?

Ik vond 't ook geen doorsnee-type vrouwen (wat dat dan ook weer moge zijn). Ze waren laatst ook bij DWDD en daar vond ik ze ook al niet erg interessant.

Fiorucci

Fiorucci

06-02-2012 om 15:26

Wilma

Vre-se-lijk, ik ben het helemaal met Wilma eens.

Kaaskopje

Kaaskopje

06-02-2012 om 16:01

Geen reality tv fan

Ik heb ook een stukje bij DWDD gezien en wist daardoor dat ik geen interesse had. Ik zie het niet als entertainment, maar als teveel informatie uit het leven van iemand die ik normaal gesproken niet zou kennen.

costa

costa

06-02-2012 om 19:00

Vermoeiend

Ik heb niet alles kunnen zien en vandaag wat op de site gesurfd maar ik vind het een beetje vermoeiend allemaal. Het is niet "echt", ik vind de personages ook niet echt doorsnee (maar dat zal de bedoeling ook niet zijn). Ben altijd wel geinteresseerd/nieuwsgierig in de goede zin van het woord naar hoe andere mensen leven maar ik geloof niet dat ik dit ga volgen.

bibi63

bibi63

06-02-2012 om 21:56

Dat vind ik ook altijd het probleem

idem met programma's als jouw vrouw/mijn vrouw, boer zoekt vrouw enz. Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat je totaal jezelf bent als je weet dat je gefilmd wordt (ook al weet je dat niet alles uitgezonden wordt, maar dan is het nog steeds de camera man die meekijkt/luistert). Ik heb dan ook bij veel scenes de vraag: is dit nu écht of gespeeld (al is het misschien maar een beetje gespeeld).
Gr. Bibi

Snuggle's

Snuggle's

06-02-2012 om 23:41

Echt

helemaal jezelf ben je denk niet als je iets filmt. Tenminste, ik word altijd al een beetje raar als ik gefilmd word voor huiselijke kring.
Maar ik vind het juist wel leuk dat ze het zelf filmen, daardoor heb ik wel de hoop dat het ook wat echter is. Er zijn geen camera mensen en dergelijke bij.
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo van de reality boer zoekt vrouw of jouw vrouw mijn vrouw ben, maar dit vind ik iet anders. Gewoon leuk om te kijken hoe andere vrouwen leven en doen, ook al is het dan enigszins gespeeld. Ik ben ook nogal nieuwsgierig, dat scheelt waarschijnlijk haha

Je kunt niet anders dan

jezelf zijn in een bepaalde rol. Dus als je gefilmd wordt, zit je meteen in de rol van gefilmd persoon. Idem als je op de foto gaat. Als je aan het werk bent, heb je een andere rol dan als je met je kinderen zit te knutselen. Als je met je man praat, ben je anders dan als je met je schoonzus praat. Je bent altijd jezelf in een bepaalde rol. 'Puur' jezelf bestaat niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.