Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pauline

Pauline

28-02-2010 om 12:59

Corpus en claustrofobie

Help, we gaan met een feestje naar Corpus....en ik heb superlast van claustrofobie. Zou het wat gaan worden of moet ik van tevoren maar zeggen dat het niets voor mij is?

groetjes,

Pauline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 15:18

Wat is corpus?

Ik ken het niet

Nasha 1st

Nasha 1st

28-02-2010 om 15:26

kzal eens kijken....

Pauline

Pauline

28-02-2010 om 16:44

Claustrofobie

ik kan wel in liften gelukkig, als ze niet te vol zijn, maar ik kan niet tegen mensenmassa's, drukte, donker en er niet uitkunnen....geloof zo'n beetje alles wat Corpus te bieden heeft...maar het schijnt wel erg mooi te zijn dus ben wel nieuwsgierig.

maar als ik straks in een karretje zit in het donker, met veel mensen en ik zie de uitgang niet dan wordt ik duizelig en breekt het zweet me uit...

Sawo

Sawo

28-02-2010 om 21:18

Binnen niet druk

Hoi Pauline

Beneden is her erg druk maar in corpus ben je in een relatief kleine groep (15 personen). Ik ben wel licht claustrofobisch aangelegd maar in Corpus nergens last van gehad omdat je aldoor veel persoonlijke ruimte om je heen hebt. Het is nergens echt krap of druk.

groet

Saar

Carmen

Carmen

28-02-2010 om 23:17

Mijn mening

Het is zeker niet druk en er is geen mensenmassa. En echt kleine ruimtes zijn er ook niet. Dus daar moet je het niet om laten. Maar... Het is wel donker. Je kunt maar op een aantal plaatsen de route verlaten. Mijn collega heeft dat gedaan omdat ze misselijk was (zwanger). Dus als je eruit wil kan het maar misschien niet onmiddellijk. En toen wij er waren (dat was wel vrij kort na de opening) waren er technische problemen. We hebben een tijdje ergens moeten wachten omdat de groep voor ons vastzat in een "lift". En dat is geen echte lift, het is open, meer een bewegende vloer. Maar ze zaten wel een aantal minuten vast.
Om een lang verhaal kort te maken. Ik vond het erg leuk, ik ben er inmiddels al twee keer geweest (met werk en met familie). Maar in jouw geval, ik twijfel. En bij twijfel: Niet doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.