Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

25-02-2009 om 11:39

Crash op schiphol

voorzover ik me kan herinneren is dit de 1e keer dat er een vliegtuig hier crasht....is dat juist (ik ben 38)?

Wel heftig hoor.....


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jippie

Dan wordt het tijd dat ze andere manieren verzinnen

Monique D*

Monique D*

01-03-2009 om 13:19

Een praktische (misschien materialistische) vraag

Wat gebeurt er eigenlijk met de persoonlijke bezittingen (handtassen, etc.) en de bagage die nog in het vliegtuigwrak liggen? Ik kan mij voorstellen dat je op dat moment niet bekommert om je spullen als je zelf moeite hebt om je vege lijf te redden.. maar ik kan mij wel indenken dat men later die spullen toch weer terug wil. Worden die spullen later ergens opgeslagen, zodat die passagiers daar naar toe kunnen gaan en hun spullen kunnen meenemen?
Overigens heb ik die ramptoeristen nooit begrepen. Ze doen er alles aan om op de film/foto te komen met het vliegtuig en het liefst zouden ze een kijkje willen nemen in dat wrak.. ik snap het niet. Ik heb op de tv al genoeg gezien.
Toen die Bijlmerramp plaatsvond (dat was nog wel op mijn moeders verjaardag) wilden mijn broer en nog een paar anderen naar die plaats des onheils rijden en vroegen mij of ik er ook naar toe wilden gaan. Ik heb er vriendelijk voor bedankt.. ik zag het al op de tv en dat vond ik al erg genoeg. Zij gingen, maar vonden het jammer dat ze werden tegengehouden door de politie.. hoe gek kan een mens zijn?

Gelezen

Ik las dat de persoonlijke bezittingen veilig waren gesteld. Zal nog wel een gedoe zijn om uit te zoeken wat van wie is trouwens, het zal wel een enorme chaos zijn geweest....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.